Ja weet je wat??quote:Op maandag 13 juni 2005 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach meid, dan doe je het toch op het alfabet [afbeelding]
Nouhouquote:
Als het op alfabet was, zou hij alsnog 'laag' staanquote:Op maandag 13 juni 2005 20:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja weet je wat??
Ik laat het staan zoals het is, en je staat trouwens helemaal niet vet laag [afbeelding]
Ja maar ik wou jowu altijd meeten maar jij mij nietquote:Op maandag 13 juni 2005 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nouhou
HW en Christine ken ik irl en Bupa was altijd een favoriet van me..
Maar jij bent nummer 4, net als de rest
Ik sta op 9/15quote:Op maandag 13 juni 2005 20:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja weet je wat??
Ik laat het staan zoals het is, en je staat trouwens helemaal niet vet laag [afbeelding]
Het is toch jouw favo fokker meetquote:Op maandag 13 juni 2005 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, trommel jij Tania en niksan ff op?
Waarom mij nog nietquote:Op maandag 13 juni 2005 20:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nouhou
HW en Christine ken ik irl en Bupa....
Maar ik heb het ook op volgorde van toevoegingquote:Op maandag 13 juni 2005 20:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey, ik sta bij jou ook een-na-laatste hoor
Ik weet niet of het zo'n goed idee is........ ik ga dan flauwvallen hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is toch jouw favo fokker meet
Als ik het vraag komen ze vast niet![]()
Boeiend, boeiend, interessant, echt waar joh? Boeiend, interessant, meen je dat nou?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het op alfabet was, zou hij alsnog 'laag' staan
Jij kwam niet op de ShowChatmeet rememberquote:Op maandag 13 juni 2005 20:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom mij nog niet
Ik heb je nog gestalkt bij je vensterbank terwijl jekoffie
dronk
Idemquote:Op maandag 13 juni 2005 20:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil het nu niet meer over mijn favo fokkerlijst hebben
Ik hou van jullie allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ik wil mezelf alleen delen met julliequote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kwam niet op de ShowChatmeet remember![]()
En je kwam ook niet binnen toen je stalkte
IK STA OOK NIET BIJ JOUW FAVO FOKKERS HOOR!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Boeiend, boeiend, interessant, echt waar joh? Boeiend, interessant, meen je dat nou? [afbeelding]
......omdat Tania en niksan ook niet kwamenquote:Op maandag 13 juni 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jij kwam niet op de ShowChatmeet remember![]()
Als je een valse nicht nadoet.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
Ik weet heul niet wanneer ik die smilie moet gebruiken
[afbeelding]
En toch hou ik van jequote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK STA OOK NIET BIJ JOUW FAVO FOKKERS HOOR!!![]()
:R:R:r;
Och, wat ben je toch onbaatzuchtigquote:Op maandag 13 juni 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mezelf alleen delen met jullie
And that's like, never gonna happen.quote:
Oh en omdat alleen de nummer 3 kwam, kwam je maar helemaal niet?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
......omdat Tania en niksan ook niet kwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |