Ik moet er nog 15quote:Op maandag 13 juni 2005 19:43 schreef Bupatih het volgende:
*stopt*
oeh, moet er niet aan denken!quote:Op maandag 13 juni 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, je zou maar een kat baren zeg [afbeelding]
Ja hoe zal zon poes dat nou doen? Heeft die een rubbere baarmoeder?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:49 schreef timbob het volgende:
[..]
oeh, moet er niet aan denken!
met die nageltjes![]()
Zie je BVO dan ergens?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:52 schreef Tania18 het volgende:
Is dit het relnichten topic? [afbeelding]
Ik heb geen idee, ik vraag me nog altijd af hoe vrouwen het voor elkaar krijgen om een kind door zo'n klein gaatje te persenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja hoe zal zon poes dat nou doen? Heeft die een rubbere baarmoeder?
Dat beest is pas over een paar wekenquote:
Be my guestquote:Op maandag 13 juni 2005 19:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik vraag me nog altijd af hoe vrouwen het voor elkaar krijgen om een kind door zo'n klein gaatje te persen![]()
Wat dacht je van ontsluiting en inknippen?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik vraag me nog altijd af hoe vrouwen het voor elkaar krijgen om een kind door zo'n klein gaatje te persen![]()
Dan nog moet ik er niet aan denkenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat dacht je van ontsluiting en inknippen?
Door te persen dus...quote:Op maandag 13 juni 2005 19:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar hey, die bonnen zijn altijd geldig hehquote:Op maandag 13 juni 2005 20:03 schreef Skaai het volgende:
Denk je dat ik 20% korting krijg, als ik die kortingsbon meeneem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |