Ik zou zeggen drug abuse in sports.quote:Op zondag 14 mei 2006 13:33 schreef borisz het volgende:
doping in de sport heeft iemand daar een goede vertaling van in het engels?
Wat bedoelen zequote:9. Welke voorwaarden moet het management van Heineken scheppen om groei en innovatie mogelijk te maken?
Volgens mij moet je denken in termen van uren, geld, etc.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:50 schreef Piles het volgende:
Ik ben bezig met een case over Heineken: (klik). 1 van de vragen is:
[..]
Wat bedoelen ze![]()
Maar daar word niets over gezegd in de case. Daar gaat het er alleen over dat er niet meer individueel word gewerkt, maar in teams, en dat er minder chefs komen en iedereen verantwoordelijk is voor zn eigen werkquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij moet je denken in termen van uren, geld, etc.
'quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar daar word niets over gezegd in de case. Daar gaat het er alleen over dat er niet meer individueel word gewerkt, maar in teams, en dat er minder chefs komen en iedereen verantwoordelijk is voor zn eigen werk![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'
Was is dan nodig om dat mogelijk te maken, opleidingen? Inzicht in cijfers?
Ergens tussen 1949 en 1982. Dit is het meest specifieke dat ik kan vinden.quote:2. Net als elders inde samenleving wordt ook binnen de Abva en de Kabo de roep om inspraak en democratisering groot.
Nou, ik probeer hier een antwoord op te geven met mijn Economie 1quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:01 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Middag allen, ik heb een vraagje over economie. Ik heb van Nederland, van 1995 tot en met 2005, de saldi van de lopende rekening en de kapitaalrekening uitgezocht. Nu vraag ik me af of er een duidelijk aanwijsbaar verband tussen deze twee grootheden is. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Als je het heel simpel bekijkt geldt: verkoopprijs = inkoopprijs + winstquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb ook een vraag![]()
de verkoopprijs is 2000 de winst is 30% van de inkoopprijs wat is de winst. Hoe weet je nou wat de inkoopprijs is![]()
Wat hij hierboven zegt:quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb ook een vraag![]()
de verkoopprijs is 2000 de winst is 30% van de inkoopprijs wat is de winst. Hoe weet je nou wat de inkoopprijs is![]()
quote:30% van de inkoopprijs, dus de verkoopprijs is de inkoopprijs + 30%, dus 130%.
Inkoopprijs: 100%
Winst: 30%
---------------------------------------- +
Verkoopprijs: 130% = 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |