abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27901691
Als ik jullie foto's zo zie lijkt het net of jullie niets gebruiken... Al die zeepjes enzo zien er nog zo mooi uit!

Bij mij is het na 2x gebruiken al behoorlijk messy!
pi_27901806
de messy zeepjes liggen onderop
the soft touch is een stukje vanaf en daarop heb ik de andere gelegd zodat het niet opvalt
pi_27901886
Anitra heb je nog naar de prijzen van die doosjes gekeken?
En wat hebben jij en Meaghan veel gekocht!!!!
Lekker hoor
En heb je een hele treasure pleasure gehad? En verder geen monstertjes?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_27901890
Ahaaa dus dat is jullie geheim
  maandag 13 juni 2005 @ 22:08:36 #180
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27902115
Is er eigenlijk al bij Lush geinformeerd of 1 augustus wel kan van hun?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27902134
Anitra, wat vind je van Imperialis? Leuke verzameling heb je daat hoor Heb je dan nog wel wat te wensen voor 29 juni?
pi_27902852
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:02 schreef jessie het volgende:
Anitra heb je nog naar de prijzen van die doosjes gekeken?
En wat hebben jij en Meaghan veel gekocht!!!!
Lekker hoor
En heb je een hele treasure pleasure gehad? En verder geen monstertjes?
Ze zijn 27,95.
Ja een hele want ik wist niet meer wat ik bij mijn bestelling als monstertjes gevraagd had.

1 augustus heb ik nog niet gevraagd, maar dat laat ik aan degene over die dat regelt, ik was inspring-regelaar vandaag voor 29 juni
pi_27903563
En ondertussen zit ik al ruim 2,5 uur met Arabian Bright op m'n hoofd. Die kruimeltjes jeuken best wel eigenlijk, maar het is niet heel erg. Ik heb net al gespiekt en m'n haar lijkt wel ietsjes verkleurd, al valt er weinig van te zeggen omdat m'n haar nog nat is. Ik heb het namelijk in nat haar gesmeerd. Volgens de verkoopster was dat beter. Ik ben benieuwd, maar ik zal het morgen pas zien he?
Sanity is (not) statistical
pi_27903598
Wat is dat precies dan? Henna? Kleurt het je haar?
pi_27903720
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef Maeghan het volgende:
En ondertussen zit ik al ruim 2,5 uur met Arabian Bright op m'n hoofd. Die kruimeltjes jeuken best wel eigenlijk, maar het is niet heel erg. Ik heb net al gespiekt en m'n haar lijkt wel ietsjes verkleurd, al valt er weinig van te zeggen omdat m'n haar nog nat is. Ik heb het namelijk in nat haar gesmeerd. Volgens de verkoopster was dat beter. Ik ben benieuwd, maar ik zal het morgen pas zien he?
Zie je die wou ik nog
Hmm die voor de meet dan
pi_27903896
Is het dan de bedoeling dat Arabian Bright echt als haarverf werkt? Volgens mij is het gewoon een lekker voedend masker met ook wat henna erin om een béétje extra kleur en rode glans te geven. Dacht dat je het ook maar iets van een half uur erin hoefde te hebben?

Nou goed, het is lekker spul en het zal denk ik geen kwaad kunnen om het zo lang erin te laten zitten. Ben wel benieuwd naar het resultaat dan!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_27903914
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:47 schreef heaven7 het volgende:
Wat is dat precies dan? Henna? Kleurt het je haar?
Het is een masker met henna erin, en het zou je haar moeten laten glimmen en een rode gloed geven. Het is niet echt verf of zo, het resultaat zou vrij subtiel moeten zijn van wat ik erover heb gelezen.
Sanity is (not) statistical
  maandag 13 juni 2005 @ 22:56:02 #188
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27903939
ik had mn ultimate shine nat op het zakje gelegd waar t inhoorde.
nu is alle kleur van het stickertje in mn shampoobar getrokken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27904217
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Het is een masker met henna erin, en het zou je haar moeten laten glimmen en een rode gloed geven. Het is niet echt verf of zo, het resultaat zou vrij subtiel moeten zijn van wat ik erover heb gelezen.
Oh dat klinkt best leuk, laat je weten hoe het resultaat is?
Misschien met een foto?
Lijkt mij ookwel interessant!
  maandag 13 juni 2005 @ 23:20:25 #190
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27905068
die t for toes, ergens op de vorige pagina, wat is dat, voetenpoeder
en wat doet het, is het lekker..?
pi_27905132
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had mn ultimate shine nat op het zakje gelegd waar t inhoorde.
nu is alle kleur van het stickertje in mn shampoobar getrokken
Das vervelend
pi_27905278
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
die t for toes, ergens op de vorige pagina, wat is dat, voetenpoeder
en wat doet het, is het lekker..?
Dat is idd poeder voor je voeten. Ik ga hem morgen proberen, dus verslag volgt later
pi_27905304
Ik wil 3 vriendinnen een cadeautje geven (voor het halen van de P) en het moet juist niet voor in het bad zijn. Ongeveer 25 euro per persoon maar nu komt het moeilijkste; het moet een stuk goedkoper lijken. Ik heb totaal geen verstand van vrouwenverzorgingsproducten dus alle tips zijn welkom

Ik ga trouwens waarschijnlijk morgen al, uiterlijk donderdag naar de lush winkel in Haarlem
  maandag 13 juni 2005 @ 23:25:38 #194
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27905308
ben benieuwd zie m niet op de site staan
pi_27905855
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:25 schreef Rapaille het volgende:
Ik wil 3 vriendinnen een cadeautje geven (voor het halen van de P) en het moet juist niet voor in het bad zijn. Ongeveer 25 euro per persoon maar nu komt het moeilijkste; het moet een stuk goedkoper lijken. Ik heb totaal geen verstand van vrouwenverzorgingsproducten dus alle tips zijn welkom

Ik ga trouwens waarschijnlijk morgen al, uiterlijk donderdag naar de lush winkel in Haarlem
Er zitten iig geen dure potjes omheen dus dat helpt al

Missy en ook alle anderen:
Alle dingen waarvan je weet dat die wel in de winkel te koop zijn, maar niet op internet staan kan je wel bestellen!!! Je moet dan via opmerkingen zeggen dat je je bestelling wilt upgraden en wat je er dan bij wil hebben. Daarna moet je hun bellen en dan nemen hun het bestelformulier met je door en kunnen ze hem upgraden. Dat werd gezegd in de winkel op de leidsestraat vanmiddag!!!
pi_27905984
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:39 schreef Anitra het volgende:

[..]

Er zitten iig geen dure potjes omheen dus dat helpt al
Bedoel je van een bekend merk oid? Lush lijkt me inderdaad niet echt bekend, alleen op fok volgens mij?
pi_27906060
Lush houd niet van dure potjes die er mooi uit moeten zien. Het gaat hun om hun product.
Als je in de winkel bent geweest hou je ervan of je haat het.
Het is allemaal natuurlijk en geen enge chemische dingen er in. Je koopt geen groot doosje waar een klein potje in blijkt te zitten. What you see is what you get!!!
pi_27906224
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef Anitra het volgende:
Lush houd niet van dure potjes die er mooi uit moeten zien. Het gaat hun om hun product.
Als je in de winkel bent geweest hou je ervan of je haat het.
Het is allemaal natuurlijk en geen enge chemische dingen er in. Je koopt geen groot doosje waar een klein potje in blijkt te zitten. What you see is what you get!!!
ohw oke, dat wist ik al maar geen goede tips? Zoiets van: dit MOET je echt hebben oid?
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2005 @ 00:03:53 #199
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27906602
quote:
Op maandag 13 juni 2005 23:50 schreef Rapaille het volgende:

[..]

ohw oke, dat wist ik al maar geen goede tips? Zoiets van: dit MOET je echt hebben oid?
Moet de lijst ingekort zijn, of mogen we uitgebreid vertellen wat je allemaal MOET hebben?
Want als je iets echt MOET hebben bij Lush, dan MOET je bijna alles kopen
Want het is bijna allemaal
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27907248
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:03 schreef Skaai het volgende:

[..]

Moet de lijst ingekort zijn, of mogen we uitgebreid vertellen wat je allemaal MOET hebben?
Want als je iets echt MOET hebben bij Lush, dan MOET je bijna alles kopen
Want het is bijna allemaal
Ja de lijst moet dan maar ingekort, ben ook maar een arme student die 'zomaar' een cadeautje wil geven

Oke als je heeel erg alsjeblieft 2 voorbeelden willen geven van een cadeaus tussen de 20-30 euro?
alvast bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')