Ze zijn 27,95.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:02 schreef jessie het volgende:
Anitra heb je nog naar de prijzen van die doosjes gekeken?
En wat hebben jij en Meaghan veel gekocht!!!!
Lekker hoor
En heb je een hele treasure pleasure gehad? En verder geen monstertjes?
Zie je die wou ik nogquote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef Maeghan het volgende:
En ondertussen zit ik al ruim 2,5 uur met Arabian Bright op m'n hoofd. Die kruimeltjes jeuken best wel eigenlijk, maar het is niet heel erg. Ik heb net al gespiekt en m'n haar lijkt wel ietsjes verkleurd, al valt er weinig van te zeggen omdat m'n haar nog nat is. Ik heb het namelijk in nat haar gesmeerd. Volgens de verkoopster was dat beter. Ik ben benieuwd, maar ik zal het morgen pas zien he?
Het is een masker met henna erin, en het zou je haar moeten laten glimmen en een rode gloed geven. Het is niet echt verf of zo, het resultaat zou vrij subtiel moeten zijn van wat ik erover heb gelezen.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:47 schreef heaven7 het volgende:
Wat is dat precies dan? Henna? Kleurt het je haar?
Oh dat klinkt best leuk, laat je weten hoe het resultaat is?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:55 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het is een masker met henna erin, en het zou je haar moeten laten glimmen en een rode gloed geven. Het is niet echt verf of zo, het resultaat zou vrij subtiel moeten zijn van wat ik erover heb gelezen.
Das vervelendquote:Op maandag 13 juni 2005 22:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had mn ultimate shine nat op het zakje gelegd waar t inhoorde.
nu is alle kleur van het stickertje in mn shampoobar getrokken
Dat is idd poeder voor je voeten. Ik ga hem morgen proberen, dus verslag volgt laterquote:Op maandag 13 juni 2005 23:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
die t for toes, ergens op de vorige pagina, wat is dat, voetenpoeder
en wat doet het, is het lekker..?
Er zitten iig geen dure potjes omheen dus dat helpt alquote:Op maandag 13 juni 2005 23:25 schreef Rapaille het volgende:
Ik wil 3 vriendinnen een cadeautje geven (voor het halen van de P) en het moet juist niet voor in het bad zijn. Ongeveer 25 euro per persoon maar nu komt het moeilijkste; het moet een stuk goedkoper lijken. Ik heb totaal geen verstand van vrouwenverzorgingsproducten dus alle tips zijn welkom
Ik ga trouwens waarschijnlijk morgen al, uiterlijk donderdag naar de lush winkel in Haarlem
Bedoel je van een bekend merk oid? Lush lijkt me inderdaad niet echt bekend, alleen op fok volgens mij?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:39 schreef Anitra het volgende:
[..]
Er zitten iig geen dure potjes omheen dus dat helpt al
ohw oke, dat wist ik alquote:Op maandag 13 juni 2005 23:44 schreef Anitra het volgende:
Lush houd niet van dure potjes die er mooi uit moeten zien. Het gaat hun om hun product.
Als je in de winkel bent geweest hou je ervan of je haat het.
Het is allemaal natuurlijk en geen enge chemische dingen er in. Je koopt geen groot doosje waar een klein potje in blijkt te zitten. What you see is what you get!!!
Moet de lijst ingekort zijn, of mogen we uitgebreid vertellen wat je allemaal MOET hebben?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:50 schreef Rapaille het volgende:
[..]
ohw oke, dat wist ik almaar geen goede tips? Zoiets van: dit MOET je echt hebben oid?
Ja de lijst moet dan maar ingekort, ben ook maar een arme student die 'zomaar' een cadeautje wil gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Moet de lijst ingekort zijn, of mogen we uitgebreid vertellen wat je allemaal MOET hebben?
Want als je iets echt MOET hebben bij Lush, dan MOET je bijna alles kopen
Want het is bijna allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |