Ik heb er 1 dag gewerkt en ben toen maar gestopt. Ik hoopte er eigenlijk promotiewerk te doen, dus producten uitdelen in de stad. Maar ik moest langs de deuren om mensen groene energie aan te smeren. Ik wilde het wel proberen, maar ik vond het echt niet leuk om te doen. Aangezien verkoop niets voor mij is, ben ik maar gestopt.
Het bedrijf zelf vond ik wel erg leuk, de mensen die er werken ook. En inderdaad, voor je aan de slag gaat en aan het einde van de dag drink je gezellig wat met elkaar. Er zijn volgens mij ook regelmatig feestjes enzo. Dus sociaal gezien zit het wel goed
![]()
Ik denk wel dat je in het begin voornamelijk 1 project zal doen. Het is natuurlijk al wennen en als je elke keer weer iets anders doet, is het een stuk lastiger. Je krijgt volgens mij ook altijd eerst een training (van een paar uur ofzo), waarin uitgelegd wordt wat de bedoeling is.
Volgens mij krijg je de eerste drie uren niet flink betaald, maar het minimumloon. Was toen tenminste wel zo. En dan natuurlijk bonussen enzo.