2,5 euro isnatuurlijk sowieso te gek voor worden. (volgens mij zelfs onder het minimumloon). Maar als je bij pepperminds niet verkoopt kom je natuurlijk ook niet hoger dan 25 euro voor een dag werken. Dat zou je ook verdienen bij de schoenenreus.quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:43 schreef dnzl het volgende:
Mijn vriendin is 19 en krijg 7,80eu!
Toch flink aangezien ze bij de Schoenenreus 2,50eu krijgt!
dan moet jij je vriendin eens een trap onder dr hol geven dat ze nog steeds bij die schoenenreus werktquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:43 schreef dnzl het volgende:
Mijn vriendin is 19 en krijg 7,80eu!
Toch flink aangezien ze bij de Schoenenreus 2,50eu krijgt!
Heb ik dus ook gedaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 10:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
dan moet jij je vriendin eens een trap onder dr hol geven dat ze nog steeds bij die schoenenreus werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop