Is die nog wel herkenbaar als scootâh?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:49 schreef dark_humanity774 het volgende:
als het een peugeot speedfight 2 met terugloopje is moet je het ff aan junkiesietze vragen
geen idee, maar het rijdt nog steeds...vreemdgenoegquote:Op maandag 13 juni 2005 14:59 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Is die nog wel herkenbaar als scootâh?
Met zoveel krassen erop
quote:Op maandag 13 juni 2005 14:49 schreef dark_humanity774 het volgende:
als het een peugeot speedfight 2 met terugloopje is moet je het ff aan junkiesietze vragen
draadje met groen geel eraan... die loshalen, kicken en vroem...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:12 schreef Ondergrond het volgende:
Voorste kap eraf meppen, kabeltje zoeken met het vierkante zwarte doosje eraan.. Knip knip,
En dan hoef je nog maar 1 keer te kicken, en wroooooooaaaaammm
wat voor scooter is het?quote:Op maandag 13 juni 2005 15:15 schreef em18 het volgende:
jaja zeik hem maar af!! ik ben hem zelf ook aardig beu, dus. kut scooter!!
maar oja ik ben dus geen zogenaamde breezer slet of wat dan ook, daar heb ik ook een hekel aan, ben gewoon een normaal meisje hoor!![]()
![]()
Dat werkt helaasch niet bij elke skoettahquote:Op maandag 13 juni 2005 15:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
draadje met groen geel eraan... die loshalen, kicken en vroem...
kloptquote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Dat werkt helaasch niet bij elke skoettah.
JA! iets mis mee misschien?!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:16 schreef junkiesietze het volgende:
wat voor scooter is het?
zeker een neos of een viva shitty?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |