Ik heb nog niets geleerd, ik ben het nu aan het inkijken.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
MTM1...jeuj wat een feest, ken je de rekensommetjes al?
Ze weten zelfs nog niet of het wel een man was.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Sjakie01 het volgende:
Was het nou een student? Op frontpage staat namelijk alleen een man.
Zou wel tof zijn. Allemaal jankende studenten, tentamens die uitgesteld worden en lessen die verplaatst worden. En ja dat klinkt grof, maar als er iemand in Alkmaar voor de trein springt dan laat geen enkele Groninger een traan.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:46 schreef Sjakie01 het volgende:
Was het nou een student? Op frontpage staat namelijk alleen een man.
Nee zeker niet, die zit in Leeuwarden. MBO Hotelschool zit in Groningen-Zuid.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:48 schreef Sjakie01 het volgende:
Zit de hogere hotel school daar in de buurt?
Ik krijg bij jou juist altijd het idee dat jij niet met het leven om kan gaan...quote:Op maandag 13 juni 2005 14:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Allemaal jankende studenten, tentamens die uitgesteld worden en lessen die verplaatst worden. En ja dat klinkt grof, maar als er iemand in Alkmaar voor de trein springt dan laat geen enkele Groninger een traan.
Maar wacht... als het 1 student is van de 15.000 die zelfmoord pleegt dan is het opeens wel erg. Als je niet kunt omgaan met de dingen in het leven kun je er maar beter uitstappen... Geweldig, nu missen we 1 loser in de wereld... Nog miljoenen te gaan.
Ik kan niet omgaan met de eeuwige bullshit, de contradicties, hypocrisie en de domheid van een maatschappij. Zodra ik mijn diploma heb vertrek ik naar een eiland in de stille oceaan om visser oid te worden. Werken in het paradijs, geen loonslaaf en genieten van het leven.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:52 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ik krijg bij jou juist altijd het idee dat jij niet met het leven om kan gaan...![]()
Mag ik mee?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de eeuwige bullshit, de contradicties, hypocrisie en de domheid van een maatschappij. Zodra ik mijn diploma heb vertrek ik naar een eiland in de stille oceaan om visser oid te worden. Werken in het paradijs, geen loonslaaf en genieten van het leven.
Het diploma is enkel om te laten zien aan mijn familie dat ik HBO kan, en dan peer ik hem voorgoed naar het buitenland.
Als je weet waar Kosrea, Yap, Chuuk en Pohnpei liggen mag je mee.quote:
Jij zal vast veel bereiken in je leven. Misschien wel een eigen vissersboot met wel 5 netten.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met de eeuwige bullshit, de contradicties, hypocrisie en de domheid van een maatschappij. Zodra ik mijn diploma heb vertrek ik naar een eiland in de stille oceaan om visser oid te worden. Werken in het paradijs, geen loonslaaf en genieten van het leven.
Het diploma is enkel om te laten zien aan mijn familie dat ik HBO kan, en dan peer ik hem voorgoed naar het buitenland.
Ja tof man, leven om te werken, wonen in een huis die van de bank is, rijden in een auto met geleend geld, je kinderen alleen in de weekenden zien en 1 maal per jaar op vakantie kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:57 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jij zal vast veel bereiken in je leven. Misschien wel een eigen vissersboot met wel 5 netten.![]()
Vergeet je dan geen GPS systeem aan te leggen, of hoe denk je anders te kunnen Fokken?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Al die mensen in alkmaar zouden ook huilen als het om een groningse student zou gaan, groningse studenten zijn namelijk uberquote:Op maandag 13 juni 2005 14:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn. Allemaal jankende studenten, tentamens die uitgesteld worden en lessen die verplaatst worden. En ja dat klinkt grof, maar als er iemand in Alkmaar voor de trein springt dan laat geen enkele Groninger een traan.
Maar wacht... als het 1 Hanze student is die zelfmoord pleegt van de in totaal 15.000 Hanze studenten dan is het opeens wel erg. Als je niet kunt omgaan met de dingen in het leven kun je er maar beter uitstappen... Geweldig, nu missen we 1 loser in de wereld... Nog miljoenen te gaan.
Waarom wil je jezelf dan bewijzen aan anderen???quote:Op maandag 13 juni 2005 14:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het diploma is enkel om te laten zien aan mijn familie dat ik HBO kan,
Micronesiaquote:Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja tof man, leven om te werken, wonen in een huis die van de bank is, rijden in een auto met geleend geld, je kinderen alleen in de weekenden zien en 1 maal per jaar op vakantie kunnen.
Vergeet vooral doodgaan op je 50e niet ivm de stress.
www.rtvnoord.nlquote:GRONINGEN - Het stoffelijk overschot dat maandagochtend is gevonden op het Zernikeplein in Groningen is van een 28-jarige studente van de Hanzehogeschool. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.
Volgens de politie heeft de studente zelfmoord gepleegd. Het politieonderzoek is stopgezet.
Merk ik hier een overeekomst op met mensen die zelfmoord plegen?quote:Op maandag 13 juni 2005 14:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja tof man, leven om te werken, wonen in een huis die van de bank is, rijden in een auto met geleend geld, je kinderen alleen in de weekenden zien en 1 maal per jaar op vakantie kunnen.
Vergeet vooral doodgaan op je 50e niet ivm de stress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |