Idd dan ben ik ook wel benieuwd ja...quote:
oh, geen sbs6 dus. lekker misleidendquote:Op maandag 13 juni 2005 10:37 schreef Humus het volgende:
Ja, Sjimmie heeft gelijk
Er zit zo'n bedrijf genaamd SBS vlakbij.
Dacht ik me te herinneren.
Maar wel een eindje lopen of fietsen vanuit de bewoonde wereld.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk geen leerling te zijn he, het is gewoon een hoog gebouw in aanbouw, makkelijk toegankelijk voor iedereen.
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 10:39 schreef Jaguarized het volgende:
Idd. ik heb het over SBS6 voor de duidelijkheid...
Meestal zijn het freelancers die in de gaten houden wat er in de omgeving gebeurt, erheen gaan, opnames maken en daar voor betaald krijgen.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Ik ookIn zo´n beetje alle grote steden in Nederland zit wel een SBS6 team. Anders kunnen ze namelijk elke keer uit Amsterdam rukken en dan waren ze wel heel snel op de hoogte en aanwezig vanmorgen...
Idd wilde het net zeggen. Dat zijn van die mensen die dag en nacht naar de scanner luisterenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef _Denker het volgende:
[..]
Meestal zijn het freelancers die in de gaten houden wat er in de omgeving gebeurt, erheen gaan, opnames maken en daar voor betaald krijgen.
Niks mis mee jaquote:Op maandag 13 juni 2005 10:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd wilde het net zeggen. Dat zijn van die mensen die dag en nacht naar de scanner luisteren![]()
Jawel dat kan nog wel.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:53 schreef Humus het volgende:
Je mag daar zeker niet meer langs?
Dus dan moet je via de wenteltrap zeker?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:58 schreef Jaguarized het volgende:
Voor Hanze-studenten:
De ingang van het D-gebouw bij de weg naar de kantine is nog wel toegankelijk, de trap naar de 1e en 2e verdieping echter niet. Gelukkig is er nog een andere trap die niet afgezet is. Dit voor studenten die vandaag een tentamen hebben in de tentamenhal in D250.
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:03 schreef Humus het volgende:
[..]
Dus dan moet je via de wenteltrap zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |