Volgens mij ben jij juist zelf alle realiteit verloren.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:37 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ja daaaaag...
Een beetje mongool ziet echt het verschil tussen een boom en eens mens niet hoor...
En ik maar denken dat je in een goed geisoleerde inrichting verblijft.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef RDC het volgende:
Ik wordt er gewoon stont ziek van elk jaar weer. Waarom niet zondag middag / avond of gewoon NIET op zondag maar niet 's morgens vroeg! Flikker op kwijlmongool ik ben aan het uitslapen net zo als de rest van fatsoenlijk Nederland. HOUDOE!
Koop een hutje op de hei of zo. Mèn, 1 zondag per jaar een beetje herrie en daar loop je al over te miepenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:02 schreef RDC het volgende:
Ik wordt er gewoon stont ziek van elk jaar weer. Waarom niet zondag middag / avond of gewoon NIET op zondag maar niet 's morgens vroeg! Flikker op kwijlmongool ik ben aan het uitslapen net zo als de rest van fatsoenlijk Nederland. HOUDOE!
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:33 schreef irule25 het volgende:
omgeving helmond?
dan waren het geen 50 maar 298 vrachtwagens!
en ja, van mij mogen ze!!
zelfs op de hei word geluid geproduceert... probeer de ruimtequote:Op maandag 13 juni 2005 13:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Koop een hutje op de hei of zo. Mèn, 1 zondag per jaar een beetje herrie en daar loop je al over te miepen.
ik geef je groot gelijk! hier komen die debielen ook wel es langsquote:Op maandag 13 juni 2005 09:43 schreef Kadesh het volgende:
Kunnen ze dat niet op een verlaten industrie terrein houden? Nu reden er hier gisteren zo'n 50 (of meer) toeterende vrachtauto's door de stad die alles verstopte.En die mongolen merken er echt niks van als ze alleen maar rondjes rijden op een industrie terrein.
zeur niet zo wijfquote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik geef je groot gelijk! hier komen die debielen ook wel es langs
Dan ga je de volgende keer op straat staan en stuur je ze weg.....quote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dat snappen ze toch niet....quote:Op maandag 13 juni 2005 15:21 schreef Paperclipjes het volgende:
[..]
Dan ga je de volgende keer op straat staan en stuur je ze weg.....
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zal t m doorgevenquote:Op maandag 13 juni 2005 15:36 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Hij kan zo mee doen met de Truck Run, an sich...![]()
Ja oprotten mogen ze!!quote:Op maandag 13 juni 2005 13:33 schreef irule25 het volgende:
omgeving helmond?
dan waren het geen 50 maar 298 vrachtwagens!
en ja, van mij mogen ze!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |