niet in valkenswaard denk ik want dan had ik die mongolen wel gehoord...quote:Op maandag 13 juni 2005 09:57 schreef RDC het volgende:
In Valkenswaard? Want dan heb ik het dit jaar lekker mooi gemist!
Dat is inderdaad waar, want ik ben altijd druk aan het programmeren als die kut mongolen, WANT DAT ZIJN HET, al toeterend voorbij komen, en niet 1, maar 3 keer en niet vijf minuten maar een fucking uur.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:00 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
niet in valkenswaard denk ik want dan had ik die mongolen wel gehoord...
en in valkenswaard is altijd zaterdags....
Of doe da godverdomme op een doordeweekse dag als iedereen gewoon werkt en niet met een kater in bed ligt...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef RDC het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar, want ik ben altijd druk aan het programmeren als die kut mongolen, WANT DAT ZIJN HET, al toeterend voorbij komen, en niet 1, maar 3 keer en niet vijf minuten maar een fucking uur.
Het spijt me zeer hoor maar elke scheet is tegenwoordig overlast maar als een stelletje zwakzinnige drie uur het verkeer en de openbare orde ontregelen dan is er niks aan de hand. Gadverdamme.
Ja fijn voor hun....quote:Op maandag 13 juni 2005 09:59 schreef Conflict het volgende:
Die menssen vinden dat fantastisch. Ik kan me niet voorstellen dat je daar dan last van kan hebben.
Was jij mischien 1 van die kwijlende Jostie's die mee mocht rijden?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:59 schreef Conflict het volgende:
Die menssen vinden dat fantastisch. Ik kan me niet voorstellen dat je daar dan last van kan hebben.
Kans 10 op 10quote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Was jij mischien 1 van die kwijlende Jostie's die mee mocht rijden?![]()
Ikk waz 1 fan diee menzenn die ob de fragtwaggen meem mogte.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:43 schreef Kadesh het volgende:
Was jij mischien 1 van die kwijlende Jostie's die mee mocht rijden?![]()
Ik gun iedereen alles, zolang men geen overlast tegenover andere veroorzaakt.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:13 schreef buzzer het volgende:
Sneu topic dit.. Gun die mensen ook hun verzetje
1 dagje een dergelijk evenement is ook echt zoooo verschrikkelijk.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:26 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ik gun iedereen alles, zolang men geen overlast tegenover andere veroorzaakt.
1 dag als in: je hebt er op 1 dag last van. Hetzij de herrie, hetzij door de afzettingen e.d.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:29 schreef Impry het volgende:
1 dag? Je hoort ze hooguit een kwartier...
Dan ga ik er mee akkoordquote:Op maandag 13 juni 2005 12:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
1 dag als in: je hebt er op 1 dag last van. Hetzij de herrie, hetzij door de afzettingen e.d.
Als dat toch eens zou kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als 1 dag lawaai c.q. overlast een reden is om een evenement tegen te houden dan komt er in Nederland dus nooit meer iets van de grond. Geen koninginnedag, geen marathon, geen gay-pride, geen dance-parade, geen voetbalwedstrijd. Allemaal levert het voor een aantal mensen overlast op.
Volgens mij is dit toch echt de Klaagbaak hoor.quote:Zeik toch niet zo, en ben blij dat er tenminste nog wat gebeurt.
Ja daaaaag...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef Paperclipjes het volgende:
Het is ook zo erg he TS? Och gut... doen de toeters auw aan de oortjes?
Die "mongolen" hebben wel degelijk door dat er mensen aan de kant staan te zwaaien! Maar goed dat kan een randdebiel als jij blijkbaar niet door hebben.
quote:Op maandag 13 juni 2005 12:37 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ja daaaaag...
Een beetje mongool ziet echt het verschil tussen een boom en eens mens niet hoor...
Je hebt er ervaring mee hoor ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:35 schreef Paperclipjes het volgende:
Het is ook zo erg he TS? Och gut... doen de toeters auw aan de oortjes?
Die "mongolen" hebben wel degelijk door dat er mensen aan de kant staan te zwaaien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |