abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33819552
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:41 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik ben niet bang voor een Hersenspinsel. Ik ben hooguit bang van de betreffende doctrines.
[..]

Ik vind dat ik al wat bereikt heb dat ik de geesteszieke sekteleiders Paulus en Mohammed als zodanig mag noemen.

En ja. Christenen en Mohammedanen moeten gewoon hun grote bek houden over "ongelovigen". Ook als zou dat het einde betekenenen van hun akelige doctrines.
Als jij zelf nou eens je grote bek zou houden, en op een normale manier probeert te discuseren zouden mensen je misschien serieus nemen.

Maar je bent zelf nog erger als een gelovige. Ga lekker op een sinaasappelkistje in de stad staan en promoot het niet geloven ..

Je maakt jezelf zo belachelijk met je debiele uitspraken die louter op provocatie berusten.
ijs_beer fan!
  zondag 8 januari 2006 @ 05:10:09 #277
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33824017
sommige mensen kunnen net zo haatdragend zijn in hun queeste tegen het geloof als sommige gelovigen. Akkersloot, soms lijk je net een extremist.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33824577
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:41 schreef Akkersloot het volgende:
Ik vind dat ik al wat bereikt heb dat ik de geesteszieke sekteleiders Paulus en Mohammed als zodanig mag noemen.
Nou, gefeliciteerd zeg.
En heb je al gelovigen weten te overtuigen op deze manier, of gaat het je alleen maar om het provoceren?
En verder wat NanKing zegt:
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:46 schreef NanKing het volgende:
Als jij zelf nou eens je grote bek zou houden, en op een normale manier probeert te discuseren zouden mensen je misschien serieus nemen.

Maar je bent zelf nog erger als een gelovige. Ga lekker op een sinaasappelkistje in de stad staan en promoot het niet geloven ..

Je maakt jezelf zo belachelijk met je debiele uitspraken die louter op provocatie berusten.
  zondag 8 januari 2006 @ 09:45:15 #279
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_33824907
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:46 schreef NanKing het volgende:
. Ga lekker op een sinaasappelkistje in de stad staan en promoot het niet geloven
Waar maak jij uit op dat ik tegen alle geloven ben ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 8 januari 2006 @ 09:46:39 #280
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_33824912
quote:
Op zondag 8 januari 2006 05:10 schreef DionysuZ het volgende:
sommige mensen kunnen net zo haatdragend zijn in hun queeste tegen het geloof als sommige gelovigen. Akkersloot, soms lijk je net een extremist.
Men is een extremist als je vind dat gelovigen anderen niet bij hun geloof moeten betrekken ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:14:00 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_33830536
quote:
Op zondag 8 januari 2006 09:46 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Men is een extremist als je vind dat gelovigen anderen niet bij hun geloof moeten betrekken ?
Het is (doorgaans) niet wat je zegt het is hoe je het zegt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_33836421
Een eigen topic haè..

Why you!!
I oughtta!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')