Maar beantwoord zijn vraag eens: gaat jouw kind een stabiele toekomst tegemoet?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik was ook serieus, en nu ik dit weer lees is...Je leeft inderdaad in een sprookjeswereld van Fok!
Zou dat lukken met jouw kop als gesmolten baby?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom Neva iets met AM heeft... als het kind dood is kan AM met zijn photoshopskills de ouders van Neva doen geloven dat het nog in blakende gezondheid is en speelt in de tuin.
Ook goedquote:Op maandag 13 juni 2005 03:41 schreef Salvad0R het volgende:
wil ook wel ff iemand aanrijden als je je een beetje verveelt hoor
Nee, eentje ligt te snurken en de rest zit een of andere dvd film (saw ofzo ?) te kijken.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:41 schreef Xebrozius het volgende:
Ik neem aan dat je collega's meelezen...
Dat wordt 'n B-ritje richting de mondriaan zorggroep...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:54 schreef Xebrozius het volgende:
Jezus... Dit zijn echt psychiatrische patienten...
Yo, ontmoet mij nou eens in het echt en oordeel er dan eens over. Ik zou nooit een vrouw slaan no matter what. Ook ik heb een grote bek net als jij, Xebro en allemaal hier op fok.quote:Op maandag 13 juni 2005 04:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh dude, wie van ons tweeën wil nu een wijf in elkaar hoeken vanwege haar uitspraken op fok?.
Even denken hoor... iets wat smelt is glad, en babyhuid is ook zacht... Dus je wilt zeggen dat mijn kop een perzikhuidje heeft?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:15 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Zou dat lukken met jouw kop als gesmolten baby?
Da's een goeie film dude!quote:Op maandag 13 juni 2005 04:16 schreef Farao het volgende:
de rest zit een of andere dvd film (saw ofzo ?) te kijken.
Een goede film waarin jij zou meespelen zou 90 minuten lang zwart beeld moeten geven...quote:Op maandag 13 juni 2005 04:17 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Saw is best een goede film.
Nee lieverd, als zachtte babybilletjesquote:Op maandag 13 juni 2005 04:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Even denken hoor... iets wat smelt is glad, en babyhuid is ook zacht... Dus je wilt zeggen dat mijn kop een perzikhuidje heeft?
Xebro en ik hebben een grote bek, maar maken hem in real life ook waar...quote:Op maandag 13 juni 2005 04:17 schreef ArmaniMania het volgende:
Yo, ontmoet mij nou eens in het echt en oordeel er dan eens over. Ik zou nooit een vrouw slaan no matter what. Ook ik heb een grote bek net als jij, Xebro en allemaal hier op fok.
Als ik ooit een vrouw al per ongeluk zou slaan uit reactie, mijn vader breekt mijn poten, en terecht.
Dus jij slaat wel vrouwen, jij bikkel van fok! En jij maakt ze wel waar? Held!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 04:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Xebro en ik hebben een grote bek, maar maken hem in real life ook waar...
Maar jij bent dus niets meer dan het zoveelste schreeuwertje dat alleen maar een grote bek heeft en geen daden.
Respect hoor, jij onwijze internetbikkel.
Sukkel, als een vrouw echt solliciteerd naar klappen, kan ze ze krijgen ook! Nu krabbel je terug vanwege die softie van een vader van je? Sjonge jonge, en nu slijm je hier bij die halve zachten die geen vrouw durven te slaan?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:17 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Yo, ontmoet mij nou eens in het echt en oordeel er dan eens over. Ik zou nooit een vrouw slaan no matter what. Ook ik heb een grote bek net als jij, Xebro en allemaal hier op fok.
Als ik ooit een vrouw al per ongeluk zou slaan uit reactie, mijn vader breekt mijn poten, en terecht.
Kasta dreigt helemaal niet met geweld, dus hoeft het ook niet waar te maken irl. Zijn verbale geweld maakt hij wel waarquote:Op maandag 13 juni 2005 04:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dus jij slaat wel vrouwen, jij bikkel van fok! En jij maakt ze wel waar? Held!!!
Bukkel nog welquote:Op maandag 13 juni 2005 04:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dus jij slaat wel vrouwen, jij bukkel van fok! En jij maakt ze wel waar? Held!!!
Nee, ook dan zal ik geen vrouwen slaan. Ik zal me weren en haar bedwingen, maar niet afrossen.quote:Op maandag 13 juni 2005 04:22 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Sukkel, als een vrouw echt solliciteerd naar klappen, kan ze ze krijgen ook! Nu krabbel je terug vanwege die softie van een vader van je? Sjonge jonge, en nu slijm je hier bij die halve zachten die geen vrouw durven te slaan?![]()
Waar heb ik beweerd dat ik zou slaan mafkees.quote:Op maandag 13 juni 2005 04:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bukkel nog wel.
Zit ik hier herhaaldelijk te beweren dat ik de komende week om 14:00 wel even een wijf in elkaar ga slaan?
Nee labiele pisvlek, dat deed jij...
Om vervolgens als een zwakzinnig schaap weer terug te krabbelen.
Pff wat een mietje, laat zich omlullen door mietjes en vrouwen. Als een vrouw zich misdraagt heeft dat consequenties, als een vrouw tegen de muur loopt doet dat ook zeer, eigen keus dus. Dus jij laat je beheersen door een meisje?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee, ook dan zal ik geen vrouwen slaan. Ik zal me weren en haar bedwingen, maar niet afrossen.
Jij daarentegen, hulde... wees trots op jezelf.
En jij bent zijn onderdaad. Oke weten we dat ook weer, jij lult voor kasta omdat ie het zelf niet kan. Staat genoteerdquote:Op maandag 13 juni 2005 04:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kasta dreigt helemaal niet met geweld, dus hoeft het ook niet waar te maken irl. Zijn verbale geweld maakt hij wel waar
Nee door zijn stemmingswisselingenquote:Op maandag 13 juni 2005 04:27 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Pff wat een mietje, laat zich omlullen door mietjes en vrouwen. Als een vrouw zich misdraagt heeft dat consequenties, als een vrouw tegen de muur loopt doet dat ook zeer, eigen keus dus. Dus jij laat je beheersen door een meisje?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 04:26 schreef ArmaniMania het volgende:
Waar heb ik beweerd dat ik zou slaan mafkees.
quote:Op maandag 13 juni 2005 02:32 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Je wou me even een kopje kleiner komen slaan?
Dan voel je je stoer? Meisjes meppen? Noem maar een tijd jong, staat er 20 man voor je klaar.
Eerst zou je haar slaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 02:34 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik weet nu waar ik moet zijn op de campus, zal zo rond 14 uur zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |