Richt ook even een fonds op, misschien dat Michael Jackson mee wilt doen.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:56 schreef Salvad0R het volgende:
laten we neva & armanimania 5 jaar boycotten en dan kijken wat er van hun en het kind is gewordenkunnen we tijd besteden aan iets nuttigs, ofzo ..
Nederlands zuigt.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, met zo'n overweldigend vocabulaire en idem spellingsvaardigheid wordt je met open armen in het westen ontvangen.
Je biedt je kind voor misbruik aanquote:Op maandag 13 juni 2005 03:59 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Richt ook even een fonds op, misschien dat Michael Jackson mee wilt doen.
Origineel.quote:
Jij had je moeder belooft om een overdosis te nemen, toch wilde je nog vlug Mod wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 03:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik hoop voor je toekomstige kind dat het de pil van Drion is.
wat praat je over mn moeder dan??!?!?!?!!?!quote:Op maandag 13 juni 2005 04:01 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jij had je moeder belooft om een overdosis te nemen, toch wilde je nog vlug Mod worden
Je stelt je moeder teleur
Jouw moeder werkt voor mij als crackhoer, vandaar dat ik woensdag naar de belastingdienst moet om die teef aan te melden.quote:Op maandag 13 juni 2005 04:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wat praat je over mn moeder dan??!?!?!?!!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kans dat de moeder van je kind een overdosis neemt is toch heel wat aannemelijker.quote:Op maandag 13 juni 2005 04:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Jij had je moeder belooft om een overdosis te nemen, toch wilde je nog vlug Mod worden
Je stelt je moeder teleur
Te makkelijk?quote:
ah , in combinatie met neva krijg je natuurlijk groepskorting ...quote:Op maandag 13 juni 2005 04:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jouw moeder werkt voor mij als crackhoer, vandaar dat ik woensdag naar de belastingdienst moet om die teef aan te melden.
Ik vermaak me kostelijk hier...quote:Op maandag 13 juni 2005 04:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ah , in combinatie met neva krijg je natuurlijk groepskorting ...
Doe normaal joh, of is dit normaal voor jou? Vuile Josti!quote:Op maandag 13 juni 2005 04:03 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jouw moeder werkt voor mij als crackhoer, vandaar dat ik woensdag naar de belastingdienst moet om die teef aan te melden.
En jij geloof nog in sprookjes? Jij zult wel trots zijn als mod op fokquote:Op maandag 13 juni 2005 04:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
De kans dat de moeder van je kind een overdosis neemt is toch heel wat aannemelijker.
Een labiel en lelijk wijf dat zich zwanger laat schoppen door een jeugdcrimineel die vrouwen slaat.
Dat kind groeit bij voorbaat op voor galg en rad.
Wedden om een krat bier dat het een Gothic wordt?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:04 schreef kastanova het volgende:
Dat kind groeit bij voorbaat op voor galg en rad.
Je zus wordt eerst getest door de hond van de buren.quote:Op maandag 13 juni 2005 04:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ah , in combinatie met mijn zus krijg je natuurlijk groepskorting ...
Nog zo'n josti opmerking..the horror!quote:Op maandag 13 juni 2005 04:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Je zus wordt eerst getest door de hond van de buren.
Ik ben in dit geval toch echt bloedserieusquote:Op maandag 13 juni 2005 04:07 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
En jij geloof nog in sprookjes? Jij zult wel trots zijn als mod op fokMaar als user was je vermakelijker, nu ben je nog maar slappe was en een slaapliedje.
Het mag een wonder heten als dat kind niet voor zijn 4e levensjaar zwaar ondervoed en dood aangetroffen wordt tussen zijn eigen uitwerpselen...quote:Op maandag 13 juni 2005 04:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wedden om een krat bier dat het een Gothic wordt?
Ik was ook serieus, en nu ik dit weer lees is...quote:Op maandag 13 juni 2005 04:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben in dit geval toch echt bloedserieus.
Of leef je echt in de ilussie dat jouw kind een stabiele toekomst zal krijgen?
Met zo'n paupervader en zo'n labiele moeder notabene...
Ik weet 99% zeker dat jij over een paar jaar met een dood kind in de kofferbak aangehouden zult worden...
ga jij maar deel 2 aanmaken en huiverquote:Op maandag 13 juni 2005 04:09 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Nog zo'n josti opmerking..the horror!
Ik denk een delinquentjequote:Op maandag 13 juni 2005 04:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wedden om een krat bier dat het een Gothic wordt?
Nou snap ik waarom Neva iets met AM heeft... als het kind dood is kan AM met zijn photoshopskills de ouders van Neva doen geloven dat het nog in blakende gezondheid is en speelt in de tuin.quote:Op maandag 13 juni 2005 04:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het mag een wonder heten als dat kind niet voor zijn 4e levensjaar zwaar ondervoed en dood aangetroffen wordt tussen zijn eigen uitwerpselen...
Euuuh dude, wie van ons tweeën wil nu een wijf in elkaar hoeken vanwege haar uitspraken op fok?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik was ook serieus, en nu ik dit weer lees is...Je leeft inderdaad in een sprookjeswereld van Fok!
Maar beantwoord zijn vraag eens: gaat jouw kind een stabiele toekomst tegemoet?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik was ook serieus, en nu ik dit weer lees is...Je leeft inderdaad in een sprookjeswereld van Fok!
Zou dat lukken met jouw kop als gesmolten baby?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom Neva iets met AM heeft... als het kind dood is kan AM met zijn photoshopskills de ouders van Neva doen geloven dat het nog in blakende gezondheid is en speelt in de tuin.
Ook goedquote:Op maandag 13 juni 2005 03:41 schreef Salvad0R het volgende:
wil ook wel ff iemand aanrijden als je je een beetje verveelt hoor
Nee, eentje ligt te snurken en de rest zit een of andere dvd film (saw ofzo ?) te kijken.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:41 schreef Xebrozius het volgende:
Ik neem aan dat je collega's meelezen...
Dat wordt 'n B-ritje richting de mondriaan zorggroep...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:54 schreef Xebrozius het volgende:
Jezus... Dit zijn echt psychiatrische patienten...
Yo, ontmoet mij nou eens in het echt en oordeel er dan eens over. Ik zou nooit een vrouw slaan no matter what. Ook ik heb een grote bek net als jij, Xebro en allemaal hier op fok.quote:Op maandag 13 juni 2005 04:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuh dude, wie van ons tweeën wil nu een wijf in elkaar hoeken vanwege haar uitspraken op fok?.
Even denken hoor... iets wat smelt is glad, en babyhuid is ook zacht... Dus je wilt zeggen dat mijn kop een perzikhuidje heeft?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:15 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Zou dat lukken met jouw kop als gesmolten baby?
Da's een goeie film dude!quote:Op maandag 13 juni 2005 04:16 schreef Farao het volgende:
de rest zit een of andere dvd film (saw ofzo ?) te kijken.
Een goede film waarin jij zou meespelen zou 90 minuten lang zwart beeld moeten geven...quote:Op maandag 13 juni 2005 04:17 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Saw is best een goede film.
Nee lieverd, als zachtte babybilletjesquote:Op maandag 13 juni 2005 04:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Even denken hoor... iets wat smelt is glad, en babyhuid is ook zacht... Dus je wilt zeggen dat mijn kop een perzikhuidje heeft?
Xebro en ik hebben een grote bek, maar maken hem in real life ook waar...quote:Op maandag 13 juni 2005 04:17 schreef ArmaniMania het volgende:
Yo, ontmoet mij nou eens in het echt en oordeel er dan eens over. Ik zou nooit een vrouw slaan no matter what. Ook ik heb een grote bek net als jij, Xebro en allemaal hier op fok.
Als ik ooit een vrouw al per ongeluk zou slaan uit reactie, mijn vader breekt mijn poten, en terecht.
Dus jij slaat wel vrouwen, jij bikkel van fok! En jij maakt ze wel waar? Held!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 04:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Xebro en ik hebben een grote bek, maar maken hem in real life ook waar...
Maar jij bent dus niets meer dan het zoveelste schreeuwertje dat alleen maar een grote bek heeft en geen daden.
Respect hoor, jij onwijze internetbikkel.
Sukkel, als een vrouw echt solliciteerd naar klappen, kan ze ze krijgen ook! Nu krabbel je terug vanwege die softie van een vader van je? Sjonge jonge, en nu slijm je hier bij die halve zachten die geen vrouw durven te slaan?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:17 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Yo, ontmoet mij nou eens in het echt en oordeel er dan eens over. Ik zou nooit een vrouw slaan no matter what. Ook ik heb een grote bek net als jij, Xebro en allemaal hier op fok.
Als ik ooit een vrouw al per ongeluk zou slaan uit reactie, mijn vader breekt mijn poten, en terecht.
Kasta dreigt helemaal niet met geweld, dus hoeft het ook niet waar te maken irl. Zijn verbale geweld maakt hij wel waarquote:Op maandag 13 juni 2005 04:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dus jij slaat wel vrouwen, jij bikkel van fok! En jij maakt ze wel waar? Held!!!
Bukkel nog welquote:Op maandag 13 juni 2005 04:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Dus jij slaat wel vrouwen, jij bukkel van fok! En jij maakt ze wel waar? Held!!!
Nee, ook dan zal ik geen vrouwen slaan. Ik zal me weren en haar bedwingen, maar niet afrossen.quote:Op maandag 13 juni 2005 04:22 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Sukkel, als een vrouw echt solliciteerd naar klappen, kan ze ze krijgen ook! Nu krabbel je terug vanwege die softie van een vader van je? Sjonge jonge, en nu slijm je hier bij die halve zachten die geen vrouw durven te slaan?![]()
Waar heb ik beweerd dat ik zou slaan mafkees.quote:Op maandag 13 juni 2005 04:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bukkel nog wel.
Zit ik hier herhaaldelijk te beweren dat ik de komende week om 14:00 wel even een wijf in elkaar ga slaan?
Nee labiele pisvlek, dat deed jij...
Om vervolgens als een zwakzinnig schaap weer terug te krabbelen.
Pff wat een mietje, laat zich omlullen door mietjes en vrouwen. Als een vrouw zich misdraagt heeft dat consequenties, als een vrouw tegen de muur loopt doet dat ook zeer, eigen keus dus. Dus jij laat je beheersen door een meisje?quote:Op maandag 13 juni 2005 04:24 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee, ook dan zal ik geen vrouwen slaan. Ik zal me weren en haar bedwingen, maar niet afrossen.
Jij daarentegen, hulde... wees trots op jezelf.
En jij bent zijn onderdaad. Oke weten we dat ook weer, jij lult voor kasta omdat ie het zelf niet kan. Staat genoteerdquote:Op maandag 13 juni 2005 04:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kasta dreigt helemaal niet met geweld, dus hoeft het ook niet waar te maken irl. Zijn verbale geweld maakt hij wel waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |