Ho! Wacht eens even! Ik wil nog helemaal niet naar bed!quote:Op maandag 13 juni 2005 03:41 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Ik wil jullie best negeren, als jullie dan ook eens nadenken als jullie wat posten en niet hersenloos gaan lopen stoken en beledigen zonder dat jullie hetzelf door schijnen te hebben.
Nadenken voordat je wat zegt is vrij handig in dit soort zaken, want ik moet zeggen dat ik na 2,5 jaar aan beledigingen flink aan mijn eind begin te raken.
Leid...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:42 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Ikke? Zie geen reden waarom. Ik lijd het mooiste leven dat ik mezelf kan bedenken!![]()
Whehehequote:Op maandag 13 juni 2005 03:36 schreef Van-Z het volgende:
[..]
En wederom toon je aan geen flauw benul te hebben waar je het over hebt, je weet nog steeds niet wat er allemaal gebeurd is en waarom. Ik zou je netzo als de gemiddelde geschoolde nederlander aanraden om er dan niks over te zeggen als je toch niks te melden hebt. Als jij nog steeds in de veronderstelling leeft dat ik het niet kon hebben dat Neva naar een ander ging zal ik je voor de laatste keer uitleggen waar ik een probleem mee had. Ik vond het onverstandig als ze haar leven zou vergooien met een gast zoals jij. Ik heb jaren energie gespendeerd met een doel en het resultaat zag ik niet graag verdwijnen door een of ander leeghoofd die z'n kop om de hoek stak. Maar dat is uiteraard niet mij beslissing maar daar zal je me dus ook niet meer over horen. Nu maar hopen dat je een keer leest wat hier staat en het eindelijk een keer onthoudt. Ik ben eigenlijk gek de moeite te nemen het je nogmaals uit te leggen want simpelweg zeggen dat ik het heb uitgemaakt zou eigenlijk al genoeg zijn. Maarja ik weet dat je niet al te ruim bedeeld bent op bepaalde gebieden dus bij deze de uitleg.
Overigens nog mijn dank voor het naar de politie stappen en het (naar jullie zeggen) beginnen van een bewijslast tegen jezelf.
Als laatste een tip die ik ook zou geven als ik hier niet midden in zou staan, ga lekker naar het zuiden. Sluit jezelf op wordt burgelijk of wat je maar wil. Maar haal je kop uit je kont en kap met je vreselijke achterlijke toneeltje dat je hersenen hebt en fatsoen, want geen van beiden zullen naar mijn mening ooit bij jou aangetroffen worden.
quote:Op maandag 13 juni 2005 03:44 schreef kastanova het volgende:
Wtf? Ik dacht dat niet meer mogelijk was om anoniem een topic report te plaatsen.
En daar gaan we weer.quote:
Of toch een verkapte manier om aan te geven dat die scheermesjes wellicht toch nog niet zo'n gek idee zijn..quote:
Als ik als buitenstaander die er niets van weet even op mag merken dat die Van-Z een stuk volwassener en redelijker overkomt dan jullie met zijn allen bij elkaar?quote:
Euhm Xen... Mag ik je wijzen op dit ronduit enge stukje:quote:Op maandag 13 juni 2005 03:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als ik als buitenstaander die er niets van weet even op mag merken dat die Van-Z een stuk volwassener en redelijker overkomt dan jullie met zijn allen bij elkaar?
Interpreteer ik nou als enige dat Van-Z Neva ziet als bezitquote:Op maandag 13 juni 2005 03:36 schreef Van-Z het volgende:
Als jij nog steeds in de veronderstelling leeft dat ik het niet kon hebben dat Neva naar een ander ging zal ik je voor de laatste keer uitleggen waar ik een probleem mee had. Ik vond het onverstandig als ze haar leven zou vergooien met een gast zoals jij. Ik heb jaren energie gespendeerd met een doel en het resultaat zag ik niet graag verdwijnen door een of ander leeghoofd die z'n kop om de hoek stak.
Een lijer ben jequote:Op maandag 13 juni 2005 03:47 schreef tommytheman het volgende:
Als ik lijd dan lijd ik ja! Ben wel een leider, maar lijdt van mijn helse psychose!![]()
yeah i know, maar jah wij zijn de enige die weten hoe het echt zit.quote:
Je kunt t ook zien als in proberen op de rails te krijgen natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 03:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Euhm Xen... Mag ik je wijzen op dit ronduit enge stukje:
[..]
Interpreteer ik nou als enige dat Van-Z Neva ziet als bezit. En wat heeft dat stuk in godsnaam te maken met volwassen zijn... Als iemand je niet meer ziet zitten dien je dat gewoon te accepteren.
Ik interpreteerde dit meer als dat Neva een labiel ding was en dat van-Z haar partner/hulpverlener was en dat Neva nu in haar relatie met AM weer af zal glijdenquote:Op maandag 13 juni 2005 03:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[..]
Interpreteer ik nou als enige dat Van-Z Neva ziet als bezit. En wat heeft dat stuk in godsnaam te maken met volwassen zijn... Als iemand je niet meer ziet zitten dien je dat gewoon te accepteren. DAT is volwassen...
Mwoooah, ik denk eerder dat het weer zo'n sneu verhaal is.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[..]
Interpreteer ik nou als enige dat Van-Z Neva ziet als bezit.
En wederom klinkt dit eng... Neva dingen afleren, afzien en vooruitgang. Hebben we het nu over een persoon of over een hond?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:49 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Nee Xebro, Van-Z heeft jaren moeite gestoken Neva wat dingen 'af te leren' en meneer hier kwam even langs (van i-net notabene) om al zijn jaren afzien en vooruitgang in het water te doen belanden. Enige wat Van-Z zegt, is dat hij het zonde van zijn tijd vondt dus.
Nu moet je ophouden hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 03:49 schreef Aelalcallorgan het volgende:
dat hij het zonde van zijn tijd vondt
We hebben het over een hoopje borderliners bij elkaarquote:Op maandag 13 juni 2005 03:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En wederom klinkt dit eng... Neva dingen afleren, afzien en vooruitgang. Hebben we het nu over een persoon of over een hond?
Ik probeer globaal te blijven hier, ik hou niet zo van levens uitdoeken op inet namelijk. In tegenstelling tot andere mensen.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En wederom klinkt dit eng... Neva dingen afleren, afzien en vooruitgang. Hebben we het nu over een persoon of over een hond?
Ah, het kwartje valt eindelijk bij mij...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
We hebben het over een hoopje borderliners bij elkaar
Oooh, dat is nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[..]
Interpreteer ik nou als enige dat Van-Z Neva ziet als bezit. En wat heeft dat stuk in godsnaam te maken met volwassen zijn... Als iemand je niet meer ziet zitten dien je dat gewoon te accepteren. DAT is volwassen...
lul niet, jij hebt het strafblad van AM online gepleurdquote:Op maandag 13 juni 2005 03:51 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Ik probeer globaal te blijven hier, ik hou niet zo van levens uitdoeken op inet namelijk. In tegenstelling tot andere mensen.
ik heb dat verhaal wel eens gehoord, en ik zou het triest vinden als dat ook op 't forum komt.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwoooah, ik denk eerder dat het weer zo'n sneu verhaal is.
Althans, gezien het niveau van de betreffende aapjes, denk ik dat dat nog het dichtst in de buurt komt.
Je bent er wel trots op hé?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:52 schreef ArmaniMania het volgende:
Komen ze er achter dat ik ooi als 16 jarige vast heb gezeten
Je was ook degeen die begon te dreigen, ik kan best zeggen 'als je nu niet kapt sla ik je noges een keer' maar jij was toch echt degeen die zei "wees daar en daar en ik maak je af' mijn adres hebt achterhaald en soortgelijke bedreigingen nog eens 20 keer hebt lopen herhalen en verkondigen op verscheidene media.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:52 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Oooh, dat is nog maar het topje van de ijsberg.
Vooral de leugens en dreigementen en dan gek vinden dat ik op een gegeven moment ga dreigen. Komen ze er achter dat ik ooi als 16 jarige vast heb gezeten, ben ik de gene die begonenn is met dreigen.
Jezus... Dit zijn echt psychiatrische patienten...quote:Op maandag 13 juni 2005 03:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
lul niet, jij hebt het strafblad van AM online gepleurd![]()
neem het een keer ter harte en laat die jongen eens met rust.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:53 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Je was ook degen die begon te dreigen, ik kan best zeggen 'als je nu niet kapt sla ik je noges een keer' maar jij was toch echt degeen die zei "wees daar en daar en ik maar je af' mijn adres hebt achterhaald en soortgelijke bedreigingen nog eens 20 keer hebt lopen herhalen en verkondigen op verscheidene media.
Ja nouquote:Op maandag 13 juni 2005 03:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je bent er wel trots op hé?
Good for you.
Told you soquote:Op maandag 13 juni 2005 03:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jezus... Dit zijn echt psychiatrische patienten...
In Enschede zijn dit soort zaken toch heel normaal?quote:Op maandag 13 juni 2005 03:53 schreef Aelalcallorgan het volgende:
[..]
Je was ook degen die begon te dreigen, ik kan best zeggen 'als je nu niet kapt sla ik je noges een keer' maar jij was toch echt degeen die zei "wees daar en daar en ik maar je af' mijn adres hebt achterhaald en soortgelijke bedreigingen nog eens 20 keer hebt lopen herhalen en verkondigen op verscheidene media.
Ah dat was hij dus op TV oost.quote:Op maandag 13 juni 2005 03:53 schreef Aelalcallorgan het volgende:
verkondigen op verscheidene media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |