Penisagrarier betekend toch echt lulboer hoor...quote:Op maandag 13 juni 2005 00:40 schreef BlueEyed het volgende:
Penisagrarier
klinkt nog altijd netter dan "boerenlul"
De nieuwe spelling is "zakkenwasser'quote:Op maandag 13 juni 2005 00:39 schreef valentinerne het volgende:
[..]
Dat iemand jou uitmaakt voor een grote zakkewasser zonder dat jij het begrijpt
De oude spelling is ook zakkenwasserquote:Op maandag 13 juni 2005 00:44 schreef valentinerne het volgende:
[..]
De nieuwe spelling is pas officieel in oktober
dus zakkewasser mag nu nog!
Vooral bij leraren moet je leren sarcastisch te zijn zonder dat soort woorden.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:45 schreef VreemdeWezen het volgende:
Dank u allemaal
Ik wou wat woorden kennen, voor het geval ik een emailtje wil sturen aan een leraar, bijvoorbeeld.
Fuck he nog geen zak geleerd op die school!!quote:Op maandag 13 juni 2005 00:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
De oude spelling is ook zakkenwasser
zak·ken·was·ser (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] sufferd
Foei! stoute leraar , een beter beroep voor u is zakkewasser of penisagrarierquote:Op maandag 13 juni 2005 00:45 schreef VreemdeWezen het volgende:
Dank u allemaal
Ik wou wat woorden kennen, voor het geval ik een emailtje wil sturen aan een leraar, bijvoorbeeld.
Voor welk vak leraar?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:45 schreef VreemdeWezen het volgende:
Dank u allemaal
Typisch Nederlands, lekker hypocrietquote:Op maandag 13 juni 2005 00:39 schreef valentinerne het volgende:
[..]
Dat iemand jou uitmaakt voor een grote zakkewasser zonder dat jij het begrijpt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |