ah op die manier! Nee daar ben ik niet zo heel erg in thuis..quote:Op zondag 19 juni 2005 00:51 schreef Geqxon het volgende:
Die heeft mijn neef jaMet die 2 speakers 1 subwoover? Best wel een mooi geluid ja
![]()
Maar ik zoek meer een pc-surround setje(jaja, je kunt ook zo'n setje op je pc aansluiten, maar bijvoorbeeld de Z680 is helemaal op bureau-gebruik ingericht met die remote enzo
)
bose is fatsoenlijk, alleen een beetje overgewaardeerd en dus duur(der).quote:Op maandag 20 juni 2005 15:56 schreef DigiJasper het volgende:
Mwah, hij wil wel wat fatsoenlijks neem ik aan, dus geen bose
maar kijk eens naar Magnat ofzo.. die heeft ook wel kickass woofers:)
en waar haal die je die wijsheid vandaan? Ik heb een van de eerste setje ooit eens mogen belusiteren en het klinkt toch aardig voor de grote van de klankkast, welliswaar niet zo goed als een full-size speaker maar dan nog..quote:Op maandag 20 juni 2005 18:25 schreef DigiJasper het volgende:
Te overwaardeerd. Het is gewoon troep in een duur jasje. Die drivertjes in de "speakers" zijn hooguit 50 cent en hebben een zuig frequentiebereik...
http://www.intellexual.net/bose.htmlquote:Op maandag 20 juni 2005 21:08 schreef matjas het volgende:
[..]
en waar haal die je die wijsheid vandaan? Ik heb een van de eerste setje ooit eens mogen belusiteren en het klinkt toch aardig voor de grote van de klankkast, welliswaar niet zo goed als een full-size speaker maar dan nog..
Aanschouw hier volledig waaromquote:Op maandag 20 juni 2005 21:22 schreef Ruis het volgende:
[..]
http://www.intellexual.net/bose.html
enjoy.
ik zeg ook niet dat het geweldig is, maar dat het voor die grote enzo er aardig geluid uit komt. en dus geen complete bagger is. Maarja genoeg over bose. Al wil je echt beter spul kom je toch in een hogere prijs klasse uit met aparte versterker.... en dus niet gericht op pc-gebruik....quote:Op maandag 20 juni 2005 21:20 schreef _Yapser_ het volgende:
Mwah ben 't met hem eens, je mist een enorm stuk uit je freqbereik etc
Zie ook het twiekurs.net vorum.
46hz voor een subwoofer is idd niet echt spectaculair maar voor PC speakers helemaal niet slecht, anders moet je gewoon voor een normale surround set gaan en die op je PC aansluiten, mja dat wil je nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |