komt dat door de lucht vochtigheid ,dat ze nu ineens uit di eitjes komen?
truehappenedstory
Ik heb de laatste tijd een gemiddelde van 7 dode muggen per nacht en ook rond de 10 beten per nacht..
DAT SUCKT!!
(Jullie vragen je af wat er gebeurt met een muggenallergie)
De beten zwellen op en bouwen uit tot een flinke oppervlakte..
Het vlak der irritatie is te zien door een rood-achtige vlek..
EN DAT JEUKT DUS OVER DE VOLLE AFSTAND!..
Danku. Maar verder ben ik wel gelukkig hoor.
quote:ik heb zo'n blauwe TL buis, en als ze daar heen vliegen is het *KRAAK* en is de mug geëlectrocuteerd en gecremeerd
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
gisteravond hier ook , maar nu geen 1
quote:eens per week schoonmaken wil helpen
Op woensdag 17 oktober 2001 00:13 schreef cereal het volgende:
Ik heb dus nooit last van muggen he, wel van vliegen kwee ook neit waaronm maar in t hele huis vliegt geen vlieg behlve in mijn kamer ( ongeveer 10 per dag)
quote:waar kan je dat soort dingen halen?
ik heb zo'n blauwe TL buis, en als ze daar heen vliegen is het *KRAAK* en is de mug geëlectrocuteerd en gecremeerd
ben je dan ook sadistisch en zet je hem 's avonds buiten neer?
quote:Dat klopt, muggen en vliegen mogen elkaar niet zo. Vliegen zijn altijd aan het etteren en zo'n mug wordt daar helemaal gestoord van en leaves the building
Op woensdag 17 oktober 2001 00:13 schreef cereal het volgende:
Ik heb dus nooit last van muggen he, wel van vliegen kwee ook neit waaronm maar in t hele huis vliegt geen vlieg behlve in mijn kamer ( ongeveer 10 per dag)
Gelukkig heb ik uit spanje nog echt actief spul in huis om zeer korte metten met deze hinderlijke figuren te maken, en dat dingetje staat nu dus dag-in-dag-uit te draaien.
Nou nog die _()*%$)*&^$(* (ditwoordmagdusniet) in het oude huis uitroeien.
@$#%#@# muggen. Als ik ergens niet van in slaap kan vallen is het zo'n 2#% beest die rond mijn hoofd zoemt. Als ik eenmaal 1tje heb gehoord dan moet ik em (of iig 1) doodslaan anders kan ik niet met een gerust hart slapen.
*ERGER*
Fijn, maar in plaats van het hoge gezoem krijgt men nu een lage brom.quote:Op woensdag 17 oktober 2001 12:27 schreef Vaan_Banaan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |