abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28000219
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:46 schreef longinus het volgende:
Ik zou me tevreden stellen met de zelfde hotelkamers als waar de baas in zou slapen.
De directeur , slaapt in hotels als het amstel hotel of het pulitzer
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 19:43:25 #52
5673 heijx
Qui que boue
pi_28049145
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ze mogen wel duurder gaan zitten natuurlijk, maar dan moeten ze het zelf betalen. Het is zowiezo een gunst vind ik als je voor de baas naar de andere kant van de wereld mag.
Ik denk dat je een enigszins vertekend beeld hebt van een zakenreis...

Een zakenreis is een lange vlucht, jetlag, snel slaap inhalen, vergaderen (of ander werk waarvoor je er op uit bent gestuurd, zoals training), eten, hopelijk nog tijd en fut hebben om ergens een biertje te pakken en weer naar bed. Dit eventueel nog een paar dagen herhalen.
Er is niets romantisch aan, voor sightseeing heb je sowieso geen tijd en meestal zie je alleen vliegveld, hotel en werkplek, verbonden door taxi's.
Niets gunst. Je verlaat huis en haard, mist je vriendin/vrouw/kinderen en je komt moe terug.
Ik vond het in de openingspost al verkeerd omschreven ("in wat voor hotel mag je") en ik vind het tijd om dit beeld even recht te zetten.
Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
pi_28049269
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 19:43 schreef heijx het volgende:

[..]

Ik denk dat je een enigszins vertekend beeld hebt van een zakenreis...

Een zakenreis is een lange vlucht, jetlag, snel slaap inhalen, vergaderen (of ander werk waarvoor je er op uit bent gestuurd, zoals training), eten, hopelijk nog tijd en fut hebben om ergens een biertje te pakken en weer naar bed. Dit eventueel nog een paar dagen herhalen.
Er is niets romantisch aan, voor sightseeing heb je sowieso geen tijd en meestal zie je alleen vliegveld, hotel en werkplek, verbonden door taxi's.
Niets gunst. Je verlaat huis en haard, mist je vriendin/vrouw/kinderen en je komt moe terug.
Ik vond het in de openingspost al verkeerd omschreven ("in wat voor hotel mag je") en ik vind het tijd om dit beeld even recht te zetten.
100% score - exact omschreven.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_28049284

je bent en blijft schattig !

als je een iets duurder hotel neemt (lekker bubbel badje erbij ofzo) heb je meer kans op een scharreltje die mee wil naar je kamer hoor
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28049641
Neem aan dat de baas gewoon wil dat je lekker uitgerust je werk kunt doen, vandaar dat een goed hotel (en op lange afstandsvluchten een businessclass ticket) toch wel broodnodig is. Hoeft echt niet perse een vijf sterren hotel te zijn, maar 4 sterren (gewoon in de westerse wereld, in bijvoorbeeld afrika is 4 sterren eigenlijk nog pauper) is toch wel minimaal.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_28074291
Ik vind jou wel heeeel aardig voor de baas hoor. Ik zou echt niet in een cheap hotelletje willen zitten als anders ook prima is. Kijk ik begrijp dat je niet naar het Amstel hotel in een suite gaat overnachten, maar heel goedkoop is ook weer andere uiterste. Gewoon iets daartussen in is prima. Dit zijn toch kosten die hij kan aftrekken van de zaak.
  maandag 20 juni 2005 @ 06:47:47 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_28079807
BHFH je bent een mongool. Ik snap niet dat er iemand is die jou aanneemt.

Daarom hoop ik ook oprecht dat je IRL niet zo'n wazige hippie bent als op fok
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')