En?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik blijf de hele nacht op en zodra de teller weer in beweging komt, ga ik weer aan de slag. Dan heb je aanzienlijk meer kans dan wanneer je het probeert als de teller al een paar uur op hetzelfde getal blijft steken.
Ben jij mal? Ik móet en zál zo'n shirt winnen. Al die nachtmerries over Boney M ten spijtquote:
We gaan door tot het bittere end, Aventura!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
Vervloekt zij het Fok-forum, dat me aan dit gruwelspel verslaafd heeft gemaakt
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
* Kan zich nog een Bejeweled rage van vorig jaar herinnerenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
Het heeft al m'n vrije zondag ontnomen, aan het end van vandaag ben ik werkeloos omdat ik niks gedaan heb en ik heb al RSI-verschijnselen maar...als straks dit T-shirt op de mat ligt, dan was het het helemaal waardquote:Op maandag 13 juni 2005 10:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
We gaan door tot het bittere end, Aventura!
Heb ik wel een adres nodig.quote:
Ik ga het proberen.quote:
Gelukt.quote:
Met 2...met meer gaat het niet sneller.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef Impry het volgende:Mike, met hoeveel vensters speel jij tegelijk?
WTF?!?!! In 1 uurtje win jij 2 shirts, en ik ben een heule dag bezig en niks?!quote:
Het afgelopen half uur 3 shirts...ik heb ook geen idee waarom het bij mij zo snel gaat en bij anderen soms totaal niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
WTF?!?!! In 1 uurtje win jij 2 shirts, en ik ben een heule dag bezig en niks?!
![]()
![]()
Nou vooruit, ik was gistermiddag om 14:00 begonnen en heb tot tot een uurtje of 20:00 gespeeld. niet continue hoor (heb wel een leven) maar toch..Het blijft raar dat Mike er 3 in een half uur heeft en anderen helemaal niks winnen hoe vaak ze ook proberenquote:
Het is zo dat ik regelmatig wat veranderd heb...meestal het email-adres.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:09 schreef Murray het volgende:
Het helpt geloof ik als je niet steeds dezelfde gegevens invult.
Ik win er zo ook al 2.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is zo dat ik regelmatig wat veranderd heb...meestal het email-adres.
ik ben niet de enige met die afwijking? phew...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:42 schreef Vork het volgende:
Ik heb blijkbaar T-shirt nummer 1092. Als ik Arcee was dan zat ik nu te balen van dit 4-cijferige nummer, dan niet volledig uit even getallen bestaat.
Dus jij bent degene die telkens die meter omhoog laat gaanquote:Op maandag 13 juni 2005 11:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is zo dat ik regelmatig wat veranderd heb...meestal het email-adres.
Even getallen zijn mooi!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:30 schreef TearSong het volgende:
[..]
ik ben niet de enige met die afwijking? phew...
Haha, inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef Murray het volgende:
Leuk ook voor vaderdag, dat ze het binnen 14 dagen versturen...
Mja, ik word er ook sjaggie doorquote:Op maandag 13 juni 2005 11:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben uitgerekend 4 uur bezig geweest en nog helemaal niets.
Ik begin te denken dat OHRA een hekel aan mij heeft.
Een ding weet ik wél al zeker: Ik begin een hekel aan OHRA te krijgen en door dit klotespel gaan ze in de toekomst zeker een potiëntele klant mislopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |