Oehquote:Op zondag 12 juni 2005 16:17 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik laat mijn hart niet veroveren
Ksst, hup weg jij
Blijf af!
Ik krijg het er wel warm van jaquote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Goed plan he...
En zit het lekker, die geile avater van je
My specialtyquote:
Scandalousquote:
blablablaquote:
Smokin'quote:
Nee, geleend van een lekker wijf.quote:
Goh.. alsof wij iets met elkaar hadden vanaf het begin... Gjeez wat deed je moeilijkquote:
Tering, wat is ze mooiquote:Op zondag 12 juni 2005 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alsof Skaai een lekker wijf is. Die avatar is van Scandalous
IRL is ze nog mooier hoorquote:
Echt serieus, zij is echt mooi gewoon. Zo een superster Charisma Carpenter en Monica Bellucci mooiquote:
Je schreef haar naam alsof ze een breezer wasquote:
$v3|\|$aT!0|\|aL zeik toch niet zoquote:Op zondag 12 juni 2005 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je schreef haar naam alsof ze een breezer was
He, psstquote:Op zondag 12 juni 2005 16:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt serieus, zij is echt mooi gewoon. Zo een superster Charisma Carpenter en Monica Bellucci mooi
Ik gebruikte hoofdletters KAROLTJE ...quote:Op zondag 12 juni 2005 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je schreef haar naam alsof ze een breezer was
Jaquote:Op zondag 12 juni 2005 16:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt serieus, zij is echt mooi gewoon. Zo een superster Charisma Carpenter en Monica Bellucci mooi
Ehm, het is gewoon een Fok user hoor, weet niet of ze het op prijs stelt als je haar foto's hier post.quote:
Das een foto die ook in haar FB staatquote:Op zondag 12 juni 2005 16:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ehm, het is gewoon een Fok user hoor, weet niet of ze het op prijs stelt als je haar foto's hier post.
Dat maakt niet uit, dan nog heb je altijd toestemming van de persoon zelf nodig, om een foto te posten van diegene.quote:
Tssk.. slimboquote:Op zondag 12 juni 2005 16:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, dan nog heb je altijd toestemming van de persoon zelf nodig, om een foto te posten van diegene.
Maar haar haar, wat heeft ze gedaan!!?!quote:
Niet zo zeiken, of ik post een foto van jouquote:Op zondag 12 juni 2005 16:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, dan nog heb je altijd toestemming van de persoon zelf nodig, om een foto te posten van diegene.
Ik vind het wel wat hebben. Dat zwarte op de foto is ook geverfd hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 16:38 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar haar haar, wat heeft ze gedaan!!?!
Doenquote:Op zondag 12 juni 2005 16:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, of ik post een foto van jou
Dan heb jij een ban aan je broekquote:Op zondag 12 juni 2005 16:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, of ik post een foto van jou
Ik heb alleen die zwart-wit foto's gezien, mssn ligt het daar aanquote:Op zondag 12 juni 2005 16:40 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Dat zwarte op de foto is ook geverfd hoor
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oooeh.. wil je ook even mijn broek bannen
Ik dacht bruin, of donkerblond.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik heb alleen die zwart-wit foto's gezien, mssn ligt het daar aan
Wat is haar échte kleur haar dan??
Strategeo is leukquote:Op zondag 12 juni 2005 16:15 schreef niksan het volgende:
[..]
Dit keer, houd ik mijn hart
Ga jij toch Stratego spelen![]()
*ril* Paula Udondek *gruwel*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |