minder leuk denk ik omdat die allemaal dezelfde maat hebben !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:49 schreef Impry het volgende:echt leuk ja!
![]()
Ook een idee om dit met DVD/CD-doosjes te doen
Je hoeft ze dan nog niet persé recht op elkaar te stapelenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
minder leuk denk ik omdat die allemaal dezelfde maat hebben !
Nee, idd, gewoon beetje schuin net als die boeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hoeft ze dan nog niet persé recht op elkaar te stapelen![]()
3 voor 24,95? Wow, das 8,30 euro per stuk. Kun je beter een oud boek kopen en wat pluggen van de gammaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:46 schreef qu63 het volgende:
in Hilversum liggen er nog 3 voor 24,95!
Als deze op zijn, komen ze eind van het jaar weer, of ze moeten 25 kopers hebben!
sorry.. er lagen nog 3 "boeken" voor 24,95 per stukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
3 voor 24,95? Wow, das 8,30 euro per stuk. Kun je beter een oud boek kopen en wat pluggen van de gamma
Ik heb ze dan ook gekregenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:19 schreef Geqxon het volgende:
Omg! Sick!
Zo echt ziet die zijkant er ook weer niet uit trouwens..quote:
nouja ik heb ze aan veel mensen laten zien en iedereen zegt gelijk goh boeken .. en probeert ze vervolgens open te doen.. ondanks dat ze een stuk zwaarder zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zo echt ziet die zijkant er ook weer niet uit trouwens..
Het is gewoon witgeschilderd hout, meer niet
Is best zelf te doen denk ik..
Dan heb ik geen multiplex geloof ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouja ik heb ze aan veel mensen laten zien en iedereen zegt gelijk goh boeken .. en probeert ze vervolgens open te doen.. ondanks dat ze een stuk zwaarder zijn... dus het is de makers zeker gelukt om ze een echt boek uiterlijk te geven ... de zijkant is idd geverfd hout maar door dat multipleks lijken het net van die blad katernen ... hoe dan ook ik ben blij met mijn selfshelfjes
heb je er wat gekocht ? zo jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan heb ik geen multiplex geloof ik
en zo zwaar was dat boek eigenlijk niet..
Nope, ik heb ze in de winkel opgepakt en bekeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heb je er wat gekocht ? zo jafotows
Ik begrijp je iig niet wat bedoel je met "ik heb geen multiplex" ?? dat is gewoon het hout waaruit die selfshelfs zijn gemaaktquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nope, ik heb ze in de winkel opgepakt en bekeken.
Ik heb wel een beetje last van dat ik de dingen nogal verkeerd zeg geloof ik
Die lijntjes waren niet te zien, was gewoon egaal. Niks meerdere lagen dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik begrijp je iig niet wat bedoel je met "ik heb geen multiplex" ?? dat is gewoon het hout waaruit die selfshelfs zijn gemaakt
oh raar ! bij mij zie je duidelijk dus verschillende lagen wat het bladzijde effect versterkt !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die lijntjes waren niet te zien, was gewoon egaal. Niks meerdere lagen dus
graag gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Oh, die dingen wil ik al máánden ! Ik scheurde steeds die artikeltjes uit de woonbijlages van kranten, maar ik ben nog steeds vergeten ze te kopen. Vooral nu ik verhuisd ben wordt het echt tijd ! Bedankt dat je me eraan herinnert !
Via de site van HP/De Tijd zijn ze te krijgen van maar ¤ 19,50 per stuk. Zie http://www.hpdetijd.nl/lezersactie.phpquote:Op zondag 12 juni 2005 14:25 schreef PeRi het volgende:
Daar zijn ze ¤25,- plus verzendkosten. Hoe komt RoOoYtJuH aan ¤ 22,50 dan.![]()
daar heb ik ze ook in zien staan voor het eerstquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:04 schreef girllover het volgende:
[..]
Via de site van HP/De Tijd zijn ze te krijgen van maar ¤ 19,50 per stuk. Zie http://www.hpdetijd.nl/lezersactie.php
Waarom toen niet besteld?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
daar heb ik ze ook in zien staan voor het eerst
mijn zus heeft ze waarschijnlijk wel via de HP/de tijd gekochtquote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Waarom toen niet besteld?
-edit- omdat je ze gekregen hebt
Ik weet niet of ze als je ze aan een mdf plaat maakt nog 4 kilo boeken kunnen dragen.. Ze zijn niet heel erg sterk ofzo (dr zit geen beugel onder en het mooie weggewerkte maakt de constructie minder stevig) De schroeven die er bij geleverd zijn zijn ongeveer 3 cm (gokje)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:23 schreef De_Hertog het volgende:
Zou je die 'boeken' ook aan een plaat mdf vast kunnen maken? Of oefenen ze daarvoor te veel kracht uit? Hoe diep gaan de schroeven eigenlijk?
staat er niet bij.. mss even mailen? of gewoon proberenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:39 schreef Allan24 het volgende:
Ow, die dingen zijn echt leuk!
Tot wanneer is die lezersactie bij HP/DeTijd?
geen ideequote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:39 schreef Allan24 het volgende:
Ow, die dingen zijn echt leuk!
Tot wanneer is die lezersactie bij HP/DeTijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |