Die komen morgen ik ben vanavond naar een concertquote:
Dit vind ik idd wel een goed idee, want veel goedkoper. Enige probleem: welk boek offer je?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:16 schreef Arinna:
Je zou het natuurlijk ook zelf kunnen maken met de omslag van een boek om een passend plankje... is wat goedkoperTof idee!
Ja, maar dan moet je ook nog zelf proberen de bladzijdelook aan de zijkanten te maken. Hoe wilde je dat gaan doen?quote:Op maandag 13 juni 2005 12:36 schreef broer het volgende:
[..]
Dit vind ik idd wel een goed idee, want veel goedkoper. Enige probleem: welk boek offer je?
Als je een boek 'offert' heb je natuurlijk al een hoop pagina's. Dan kun je gewoon, net als bij zo'n boek met een 'geheim opbergvakje', een stukje van een centimeter of zo afsnijden en tegen het plankje plakken. Wel goed vastplakken en goed uitmeten natuurlijk, maar je moet er iets voor over hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook nog zelf proberen de bladzijdelook aan de zijkanten te maken. Hoe wilde je dat gaan doen?
4 kiloquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:13 schreef De_Hertog het volgende:
Leuk idee. Hoeveel boeken kun je er op kwijt?
de bladzijde look bij deze is bereikt door de multiplex zijkanten wit te verven en dat ziet er wonderbaarlijk goed uit .. (haha iedereen die ik ze laat zien is echt verbaasd dat het zulke zware boeken zijn.. en dan zien ze het ophang mechanismequote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:16 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook nog zelf proberen de bladzijdelook aan de zijkanten te maken. Hoe wilde je dat gaan doen?
Hmm, hoeveel medium-sized boeken zijn dat ongeveer?quote:
stuk of 12 heb er laatst 1 gewogen die 300 gram was .. dus ....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmm, hoeveel medium-sized boeken zijn dat ongeveer?
Waar?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:50 schreef Verbal het volgende:
Hier in Hilversum zijn ze gewoon te koop bij een boekwinkel.
V.
Ik heb ze gezien bij Voorhoeve, Dietrich en Rozenbeek (da's één winkelquote:
Zit die in het centrum?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien bij Voorhoeve, Dietrich en Rozenbeek (da's één winkel)
V.
Dankuwel!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Yep. Schoutenstraat, tussen C&A en de kei.
V.
vanavond gok ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |