Vind jij, er zijn ook mensen die heel anders vinden, en het is nog altijd vet beter als die duitse pauperbakken (dat vind ik dan weer hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:08 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Niet echt als statusmerk vind ik.
dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:08 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Niet echt als statusmerk vind ik.
Op je pik getrapt? Renault rijder zeker? Liever een duitse pauperbak met xenon dan een renault.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:32 schreef mobbdeep het volgende:
[..]
Vind jij, er zijn ook mensen die heel anders vinden, en het is nog altijd vet beter als die duitse pauperbakken (dat vind ik dan weer he)
Bij af-fabriek Xenon verlichting kan de bestuurder zelf niet de hoogte instellen, dat gebeurt allemaal automatisch. Bovendien werkt de koplampsproei-installatie elke keer als je je ruitewissers gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:24 schreef RRRobert het volgende:
De ellende van het 'verblindende' effect van xenonlampen is: als de auto nieuw met xenonlampen wordt geleverd, is de auto ook verplicht voorzien van koplampsproeiers. Allen is er IMHO zowat niemand die deze op zich nuttige toevoeging ooit gebruikt... Erger nog, wordt de standaard (H1-, H4-, H7-) autoverlichting achteraf met een conversiekitje wordt omgebouwd naar xenon, dan hoeven die wettelijk gezien géén koplampsproeiers te monteren. En niet iedereen wast z'n auto wekelijks, dus... zo ontstaat vanzelf die hinderlijke 'verblindstand'.
Daarbij, wat ook niet meewerkt: sinds 1997 (dacht ik) is hoogte-instelling op de komplampen (om 't even welk type) verplicht op auto's. Nu is dat voor de meeste auto's een scrollwieltje ergens ver weggestopt op een plekje van 't dashboard uit het zich van de bestuurder, dus sommige mensen rijden hun hele leven lang met de koplampen op standje 'hoog' zonder dat ze 't zelf weten. En al die tijd vragen ze zich 's avonds telkens weer af waarom ze zoveel knipperende tegenliggers zien passeren.
Oh ja? Waarom merk ik daar dan niks van?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:28 schreef Mastroianni het volgende:
Bovendien werkt de koplampsproei-installatie elke keer als je je ruitewissers gebruikt.
Natuurlijk alleen als je xenon verlichting hebt. Als dat niet het geval is, vraag je dealer/garage eens wat het hoort wel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:03 schreef jeucken het volgende:
[..]
Oh ja? Waarom merk ik daar dan niks van?
hoeveel keer langer ongeveer?quote:
Zoals ik al eerder zei heb ik zelf geen Xenon in mijn Clio.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:41 schreef _Arthur het volgende:
Natuurlijk alleen als je xenon verlichting hebt. Als dat niet het geval is, vraag je dealer/garage eens wat het hoort wel.
Op mijn duitse pauperbak werkt en de hoogte instelling en de sproeiinstallatie prima![]()
je bedoelt over 8 weken?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:24 schreef God_de_Vader het volgende:
mijn E klasse wordt achter 8 weken geleverd en heeft oox xenonbling bling
![]()
Heb er niet heel veel verstand van, maar volgens mij moet 200.000 km wel lukken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:26 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
hoeveel keer langer ongeveer?
(VW koplamp trauma lijder)
triest mannetjequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:44 schreef Cyruse het volgende:
Xenon is bij uitstek geschikt om die continue linksplakkende voorgangers zo snel mogelijk naar rechts te krijgen.
Vooral als je een beetje snelle auto hebt rij je van achterbumper naar achterbumper. Met Xenon gaan die bosmongolen tenminste een beetje rap opzij. Lichtopbrengst is mooi meegenomen, maar bijzaak.
Goede inhoudelijke reactie Leo, hier kunnen mensen wat mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |