Je rijdt zelf nooit in een auto met xenon?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:18 schreef drdelete het volgende:
Xenon is het nieuwe statussymbool van veel auto's, vinden jullie dat ook ?
Statussymbool in de zin van?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:18 schreef drdelete het volgende:
Xenon is het nieuwe statussymbool van veel auto's, vinden jullie dat ook ?
Nou nee, ik vind het niet normaal. Het zijn de duurdere auto's die met xenon zijn uitgerust. Het ziet er wel mooi uit vind ik.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Statussymbool in de zin van?
Als je het bedoelt zoals ik het bedoel, Ik vind van niet. Het is eigenlijk al niet meer dan normaal.
En verkrijgbaar voor elke auto. Eigenlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou nee, ik vind het niet normaal. Het zijn de duurdere auto's die met xenon zijn uitgerust. Het ziet er wel mooi uit vind ik.
en blind maken / hypnotiseren van tegemoetkomende fietsersquote:Op zondag 12 juni 2005 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, geen statussymbool. Simpel en alleen vooruitgang
je moet ook niet recht in de koplampen kijkenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
en blind maken / hypnotiseren van tegemoetkomende fietsers
Dat zeiden ze van de huidige gangbare lampen ook toen die op de markt kwamen..quote:Op zondag 12 juni 2005 13:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
en blind maken / hypnotiseren van tegemoetkomende fietsers
juist, mini is ooit uit de uitslag van de rally van monte carlo gegooid, reden ze hadden zgn verblindende en illegale verlichting, wat dat voor lampjes waren H1 (Halogeen dus)quote:Op zondag 12 juni 2005 14:01 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van de huidige gangbare lampen ook toen die op de markt kwamen..
Gaat vanzelf over.
als je op n leeg onverlicht tuindersweggetje rijdt, en aan het licht van de maan genoeg hebt, maar er komt dan n golfje tegemoet met volle xenon lampen die op groot licht staan, heb je weinig keusquote:Op zondag 12 juni 2005 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je moet ook niet recht in de koplampen kijken![]()
en dat gebeurt ook iedere dagquote:Op zondag 12 juni 2005 14:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
als je op n leeg onverlicht tuindersweggetje rijdt, en aan het licht van de maan genoeg hebt, maar er komt dan n golfje tegemoet met volle xenon lampen die op groot licht staan, heb je weinig keus!
Moet je eens buiten de randstad na 22:00 rijden. Al die mongolen rijden daar met groot licht.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en dat gebeurt ook iedere dag![]()
Je stelt je gewoon aan, groot licht voert bijna niemand.
Nou ja, iedere keer als ik daar kom zie ik bijna niemand met groot lichtquote:Op zondag 12 juni 2005 14:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Moet je eens buiten de randstad na 22:00 rijden. Al die mongolen rijden daar met groot licht.
* woont in het groene hartquote:Op zondag 12 juni 2005 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, iedere keer als ik daar kom zie ik bijna niemand met groot licht
Maar daarbuiten zie ik het ook zeldenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:23 schreef IJlien het volgende:
[..]
* woont in het groene hart
Nee hier rijdt bijna niemand met groot licht
Even met groot licht knipperen helpt meestal wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Moet je eens buiten de randstad na 22:00 rijden. Al die mongolen rijden daar met groot licht.
Ow?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Even met groot licht knipperen helpt meestal wel.
Ja joh, is dat hendeltje daarvoor?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Even met groot licht knipperen helpt meestal wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |