Nee, maar meestal valt het vanzelf opzij, dus. En het is een beetje lang, dus een breezah-kuif vind ik dan niet zo staan.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:10 schreef Natalie het volgende:
Staat leuk
Maar wil je per se een scheiding in je haar, of draag je het ook wel eens anders?
Nee idd, dat lijkt nergens op.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:18 schreef Coldplaya het volgende:
Nee, maar meestal valt het vanzelf opzij, dus. En het is een beetje lang, dus een breezah-kuif vind ik dan niet zo staan.
Ja, nonchalant, zo noemen ze mijn haar meestal. Maar goed, ik heb meestal de ervaring dat, wanneer ik er meer lak of mousse indoe, het die dag daarna bedonderd zit. Juist als ik dat niet doe, zit het 's ochtends wel leuk.quote:Op zondag 12 juni 2005 12:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee idd, dat lijkt nergens op.
Net-uit-bed-look dan? Beetje warrig en nonchalant.
Maar als het vanzelf als zo zijwaarts valt, dan kan het in een scheiding natuurlijk prima.
OT:quote:Op zondag 12 juni 2005 15:27 schreef J_CDA het volgende:
Ik weet niet op welke school je zit, maar op mijn school hebben we het daar eigenlijk nooit over.![]()
Dat doe ik juist niet, ik vraag wat andere mensen van een middenscheiding/zijscheiding vinden, je hoeft mij echt niet te bevestigen, anders zou alles irrelevant zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:39 schreef Avani het volgende:
Waarom zoek jij zo graag naar bevestiging van je eigen smaak? Kan je dat zelf niet bepalen?
Off-topic:quote:Op zondag 12 juni 2005 12:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee idd, dat lijkt nergens op.
Net-uit-bed-look dan? Beetje warrig en nonchalant.
Maar als het vanzelf als zo zijwaarts valt, dan kan het in een scheiding natuurlijk prima.
Goedzo kerelquote:Op zondag 12 juni 2005 15:51 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Off-topic:
Jij schrijft hè. Echt literatuur ook? Is wel relaxt. Ik en een vriend van me zijn ook literair geïnteresseerd, ook met van die suspensie-elementen en clichés vermijden enzo. Een psychologische roman zou ik nog wel eens willen schrijven.
Maar leuk dat je schrijft.![]()
Dat vroeg ik me nou ook net af, die (rugby)trui of hoe je het ook wilt noemen, die polo's over elkaar, nu weer je haar...quote:Op zondag 12 juni 2005 15:39 schreef Avani het volgende:
Waarom zoek jij zo graag naar bevestiging van je eigen smaak? Kan je dat zelf niet bepalen?
Je hebt geen eigen stijl. Je bent gewoon een kakker met trieste vooroordelen.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:31 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
OT:
Jongeren CDA? Dat zijn toch allemaal figuren die in 20 jaar niet geneukt hebben? Maar met je onderschrift ben ik het eens.
On topic:
Nou, bij mij op school is het breezah-kuif cq wannabe-pimp gehalte groot. Alleen daarom al zou ik nooit een kuif in mijn haar kammen. Bovendien is dat zoveel moeite, terwijl het toch wel goed zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |