www.tieten.nlquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog geen tieten hier gezien
Waar blijven die tieten nou
Jeuj ze heeft tegen me gepraatquote:
niet dusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:27 schreef blackmage het volgende:
als die kloely niet gewoon een lompe kloon is dan is dit echt hillarisch, je wint een gesprek op het internet niet door te zeggen dat iemand lelijk is![]()
.
en zeggen dat iemand een breezah slet is als die iemand een cu2 site heeft is dat best wel een goed onderbouwt feit![]()
wellus!quote:
fijn voor jouquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef blackmage het volgende:
[..]
wellus!
zulk soort mooie onderbouwde antwoorden die mensen echt overtuigen.![]()
het is aan de andere kant wel leuke stof of te lezen![]()
Dank jequote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef blackmage het volgende:
[..]
wellus!
zulk soort mooie onderbouwde antwoorden die mensen echt overtuigen.![]()
het is aan de andere kant wel leuke stof of te lezen![]()
Een breezer vriendquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:44 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ze veegt de vloer met iedereen aan, trouwens. Ze wint het hier op alle fronten, ze lult iedereen uit. Ik hou van die vrouw. Te treurig dat ze zo'n breezer-vriend heeft.
ehm ja als je dit iedereen er uit lullen noemt ze maakt de stomste opmerkingen die je maar kan bendenken en probeert iedereen weg te wuiven met beledigingen en worden zoals nietus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:44 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ze veegt de vloer met iedereen aan, trouwens. Ze wint het hier op alle fronten, ze lult iedereen uit. Ik hou van die vrouw. Te treurig dat ze zo'n breezer-vriend heeft.
Denk wat je wilt, ik weet wel beter... Ik ben ook even bezig ja, moet nog wat dingetjes doornemen voor m'n school examen morgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:51 schreef blackmage het volgende:
[..]
ehm ja als je dit iedereen er uit lullen noemt ze maakt de stomste opmerkingen die je maar kan bendenken en probeert iedereen weg te wuiven met beledigingen en worden zoals nietus.![]()
als er iemand is die er uit word gelult is mevrouw het wel, tja als je voor zon type dame gaat....moet je dat zelf weten.
shit heb ik nu het topic doodgemaakt of is ons breezatje haar lompheid aan het wegdrinken?![]()
oké dan...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:48 schreef StofjeB het volgende:
[afbeelding]
+
Van Persie vast voor verkrachting
= een hele enge gedachte![]()
Zou je hem niet ruilen voor Van Persie als je de kans kreeg?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:01 schreef kloely het volgende:
[..]
oké dan...
Denk wat je wilt, ik weet beter. Hij is lief, schattig, slim, geen br33zah en geweldig PUNT
ik zou het geen denken noemen eerder feiten huilen uit jou posts die su2 site en je gedrag.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:00 schreef kloely het volgende:
[..]
Denk wat je wilt, ik weet wel beter... Ik ben ook even bezig ja, moet nog wat dingetjes doornemen voor m'n school examen morgen.
Dat uitgerekend een dyslectisch figuur als jij deze frivole jongedame hier even denkt te komen uit te lullen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik zou het geen denken noemen eerder feiten huilen uit jou posts die su2 site en je gedrag.![]()
![]()
ja ik ben ook zo geboren ik kan er toch niks aan doen dat ik dyslectie heb, en trouwens ik zit hier op een forum een beetje leuk te lullen maar ik zit tergelijkertijd muziek te luisteren met andere mensen te praten op ventrillo en ook tv te kijken dus de typfouten kunnen nog wel eens overdreven voorkomen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een dyslectisch figuur als jij deze frivole jongedame hier even denkt te komen uit te lullen.
no thank youquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Zou je hem niet ruilen voor Van Persie als je de kans kreeg?
De feiten op een rijtje:quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik zou het geen denken noemen eerder feiten huilen uit jou posts die su2 site en je gedrag.![]()
![]()
ga is even snel iemand anders vervelenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef blackmage het volgende:
[..]
![]()
Tja, het punt komt alleen wat knullig over zo. Sterkte verder.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:14 schreef blackmage het volgende:
[..]
ja ik ben ook zo geboren ik kan er toch niks aan doen dat ik dyslectie heb, en trouwens ik zit hier op een forum een beetje leuk te lullen maar ik zit tergelijkertijd muziek te luisteren met andere mensen te praten op ventrillo en ook tv te kijken dus de typfouten kunnen nog wel eens overdreven voorkomen.
maar dat verandert niets aan mijn punt he?![]()
En ik vind Pool een toffe userquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat uitgerekend een dyslectisch figuur als jij deze frivole jongedame hier even denkt te komen uit te lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |