Sugababes mooi?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:59 schreef kloely het volgende:
weetje waarom ik gister niet meer gereageerd heb, omdat ik wel iets beters te doen hadleren.. ofzo.. maar goed, ik ben trots op jullie dat jullie mijn sugababes hebben ontdekt
![]()
![]()
Jullie zijn gewoon TE slim! Maar, me sugababes verkoop ik tochhh maar even niet![]()
hijs te mooii, voorderest, is het heus niet zo gek dat ik zo reageer, want er zijn hier echt kansloze mensen op dit forum ( ik niet
)
Da ben je wel.quote:
Lezen is zeker niet jouw sterkste vak??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:05 schreef ymme het volgende:
Wat was dat voor een advertentie dan?
Hij is al weggehaald
waarom hebben alle FOK!ers zoals jij van die irritante vragen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:31 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Waarom hebben al die domme breezahsletjes zo'n 'Loserrrr' foto van zichzelf?
met jouw lelijke grafkop,, mag je er wel een heel huis met een zwembad bij gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:53 schreef Dos37 het volgende:
10 euro toe
je kent me niet eens ..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:37 schreef LadyDanae het volgende:
naief
???? wattttttttttttttttt ?????quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:01 schreef kebabkever het volgende:
Ik:
>dit meen je toch niet?
>
>zet je je cu2 te koop?
zij: Het is een grap
hahaha maar iedereen denkt nu datk een breEzah slUt ben ofzo..
terwijl ik het juist grappig vindt
ik: owja nou, je bent nogal bekend geworden op forum.fok.nl
zij: ja, dankzij een klasgenootje van me... Ik vond het eerst wel grappig, maar nu vind ik 't niet zo tof meer
![]()
Ik zou nog geen drol (nee... dat bedoel ik letterlijk... nog geen poep) geven voor CU2... wat een ongelooflijke kut-site is dat, zeg...quote:
hou je bek joh teringsukkelquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:04 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik zou nog geen drol (nee... dat bedoel ik letterlijk... nog geen poep) geven voor CU2... wat een ongelooflijke kut-site is dat, zeg...
"ik heb een site gemaakt"... flikker toch op, je hebt gewoon dat kut-vragen-formulier ingevuld, hoer!
Never trust a fokkerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:03 schreef kloely het volgende:
[..]
???? wattttttttttttttttt ?????
ga je alles wat ik tegen je zeg, nadat je me mailt nou openbaar maken ofzo
wat ben jij voor persoon zonder leven
SUKKEL!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |