abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 juni 2005 @ 00:19:57 #226
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_27937884
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef StofjeB het volgende:

[..]

De feiten op een rijtje:
  • Ze zet haar CU2 site op Marktplaats voor de grap. Leuke grap, we lachen er al een aantal pagina's om.
  • Dit heeft ze gedaan omdat ze op Sugarbabes een nieuwe site te openen. Ok, ook niet mijn ding, ik vind het verschrikkelijk, maar ze mag het zelf weten. Ze ziet er niet breezer uit, ze typt niet breezer, ze gebruikt gewoon fatsoenlijk Nederlands
  • Elke 'aanval' in dit topic heeft ze met verve weerstaan. Domme aanvallen sloeg ze gewoon kortaf af. Prima.

Kortom: er is verder geen énkele reden om deze mevrouw af te katten, want ze heeft zich puik ende daadkrachtig verdedigd. Dat kun je best toegeven, want dat maken we hier op FOK! niet snel mee met newbies. En jouw posts zijn ook niet bepaald correct Nederlands en doordrenkt met intelligentie.

Dus.
  • pi_27937892
    quote:

[..]

De feiten op een rijtje:
  • Ze zet haar CU2 site op Marktplaats voor de grap. Leuke grap, we lachen er al een aantal pagina's om.
  • Dit heeft ze gedaan omdat ze op Sugarbabes een nieuwe site te openen. Ok, ook niet mijn ding, ik vind het verschrikkelijk, maar ze mag het zelf weten. Ze ziet er niet breezer uit, ze typt niet breezer, ze gebruikt gewoon fatsoenlijk Nederlands
  • Elke 'aanval' in dit topic heeft ze met verve weerstaan. Domme aanvallen sloeg ze gewoon kortaf af. Prima.

Kortom: er is verder geen énkele reden om deze mevrouw af te katten, want ze heeft zich puik ende daadkrachtig verdedigd. Dat kun je best toegeven, want dat maken we hier op FOK! niet snel mee met newbies. En jouw posts zijn ook niet bepaald correct Nederlands en doordrenkt met intelligentie.

Dus.

• mijn favoriete FOK!user

hahaha
    je moeder op de maan
      woensdag 15 juni 2005 @ 00:21:53 #228
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_27937934
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:19 schreef StofjeB het volgende:

[..]

En ik vind Pool een toffe user [afbeelding].
    Insgelijks. Niet zo tof als kloely uiteraard, maar dat spreekt voor zich.
    pi_27937956
    tja het is niet moeilijk, boeie?
    uberhaubt een su2 site aanmaken is al genoeg reden.
    Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
    [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
    pi_27937957
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef Pool het volgende:

[..]

Insgelijks. Niet zo tof als kloely uiteraard, maar dat spreekt voor zich. [afbeelding]
    Nobody beats her. Oneerlijk vergelijkingsmateriaal.
    http://www.combilozen.nl
    Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
    pi_27938248
    ja, ik ben moe , ik heb heel hard geleerd voor m'n economie. Als ik het morgen toch verpest... Wordt ik heel erg ságo & sip... Be prepared ( de kans is 4 op 5 dat ik het verpest...)
    je moeder op de maan
      woensdag 15 juni 2005 @ 00:37:05 #232
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_27938297
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:35 schreef kloely het volgende:
    ja, ik ben moe , ik heb heel hard geleerd voor m'n economie. Als ik het morgen toch verpest... Wordt ik heel erg ságo & sip... Be prepared ( de kans is 4 op 5 dat ik het verpest...)
    Ach, dat gaat je wel lukken. Je hebt immers marktplaats-ervaring.
    Welterusten en succes!
    pi_27938305
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef blackmage het volgende:
    tja het is niet moeilijk, boeie?
    uberhaubt een su2 site aanmaken is al genoeg reden.
    ga iemand anders vervelen!
    je moeder op de maan
    pi_27938312
    quote:
  • Hmm? Haar weerwoorden zijn zo ongeveer allemaal van het "je moeder" niveau, dat kan ik nou niet echt zien als "met verve weerstaan", meer als "ik hoop dat ik het laaste woord heb want dan heb ik gewonnen".

Uiteraard krijg ik nu een reactie dat ik een lelijke nerd zonder leven ben. Ga je gang meid, ik weet dat je het wil zeggen. En ik neem dat uiteraard ook heel serieus als het komt uit iemand met "Thank God I'm not ugly" als avatar. De bescheidenheid straalt er gewoon af, prachtig.
    I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
    pi_27938328
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef Pool het volgende:

[..]

Ach, dat gaat je wel lukken. Je hebt immers marktplaats-ervaring.
    Welterusten en succes!
    jaja, dat is natuurlijk wel zo... Maar ja, 't is niet echt iets om vrolijk van te worden...
    Iemand eigenlijk al plannen voor 't weekend?
    je moeder op de maan
    pi_27938361
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Hmm? Haar weerwoorden zijn zo ongeveer allemaal van het "je moeder" niveau, dat kan ik nou niet echt zien als "met verve weerstaan", meer als "ik hoop dat ik het laaste woord heb want dan heb ik gewonnen".

Uiteraard krijg ik nu een reactie dat ik een lelijke nerd zonder leven ben. Ga je gang meid, ik weet dat je het wil zeggen. En ik neem dat uiteraard ook heel serieus als het komt uit iemand met "Thank God I'm not ugly" als avatar. De bescheidenheid straalt er gewoon af, prachtig.
    right.. beweer je nu dat ik arrogant ben? Dat ben ik JUIST niet...! Die avater is juist wel grappig!
    En dat je me niet serieus neemt, dat moet je lekker zelf weten.
    je moeder op de maan
    pi_27938372
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Hmm? Haar weerwoorden zijn zo ongeveer allemaal van het "je moeder" niveau, dat kan ik nou niet echt zien als "met verve weerstaan", meer als "ik hoop dat ik het laaste woord heb want dan heb ik gewonnen".

met jou kan ik praten.

tja als je op eens heel veel fan boy en girls krijgt die je aars zowat inkruipen betkent nog niet dat je geen breezah bent, of in zijn geheel niet al te bijdehand. <-- lompe fout die ik zelfs niet kon laten staan zeg

[ Bericht 7% gewijzigd door blackmage op 15-06-2005 00:47:11 ]
      woensdag 15 juni 2005 @ 00:44:15 #238
    46375 Sai
    vindt je een kutwijf.
    pi_27938460
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:38 schreef kloely het volgende:

[..]

Iemand eigenlijk al plannen voor 't weekend?
    Ja het wordt echt hartstikke gezellie! Beetje dansen, beetje zuipen, beetje chillen in de launch!
    O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
    pi_27938472
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:40 schreef blackmage het volgende:

[..]

met jou kan ik praten.

tja als je op eens heel veel fan boy en girls krijgt die je aars zowat inkruipen betkent nog niet dat je geen breezah bent, of in zijn geheel niet al te beidehand.
    3 woorden:
    jij bent irritant
    je moeder op de maan
    pi_27938495
    oja! als jullie dan toch alles bekijken op mijn sugababes!
    Lees dan even m'n weblog
    Ik heb een zeil verslag, over mijn week Friesland geschreven, wil graag weten wat jullie er van vinden... Hierbij zit ik niet op van die domme reacties als die van blackmage te wachten...
    je moeder op de maan
    pi_27938503
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:44 schreef Sai het volgende:

[..]

Ja het wordt echt hartstikke gezellie! Beetje dansen, beetje zuipen, beetje chillen in de launch!
    Ik ga OF naar hollywood, OF ik ga slapen... Ligt 'r een beetje aan hoe moe en sip ik ben van de school examens.
    je moeder op de maan
      woensdag 15 juni 2005 @ 00:46:39 #242
    46375 Sai
    vindt je een kutwijf.
    pi_27938504
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:44 schreef kloely het volgende:

[..]

3 woorden:
    jij bent irritant
    Je moet je niet zo laten opfokken! . Neem het allemaal gewoon niet zo serieus! . Fok! is best wel gezellig! . Post je tieten eens? .
    pi_27938533
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:46 schreef Sai het volgende:

[..]

Je moet je niet zo laten opfokken! . Neem het allemaal gewoon niet zo serieus! . Fok! is best wel gezellig! . Post je tieten eens? .
    Ik vermaak me hier wel hoor,
    Post je puisten eens? kan ik lachen
    je moeder op de maan
      woensdag 15 juni 2005 @ 00:48:01 #244
    46375 Sai
    vindt je een kutwijf.
    pi_27938534
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:46 schreef kloely het volgende:

[..]

Ik ga OF naar hollywood, OF ik ga slapen... Ligt 'r een beetje aan hoe moe en sip ik ben van de school examens.
    Tsjee! . Naar Hollywood! ! Wat leuk! ! En wat ga je daar dan doen? . Ik dacht dat Vegas meer de place to be voor hoeren was. .
    pi_27938547
    darling, je moeder is een hoer, ik niet
    Maar goed, jij gaat vast naar kroeg de Grot.. Kan je daar met je soortgenoten ( denk aan trollen) wegrotten
    je moeder op de maan
      woensdag 15 juni 2005 @ 00:49:03 #246
    46375 Sai
    vindt je een kutwijf.
    pi_27938557
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:48 schreef kloely het volgende:

[..]

Ik vermaak me hier wel hoor,
    Post je puisten eens? kan ik lachen
    Dan moet je op dat dingetje klikken dat naar mijn fotoboek gaat! . Dat staat rechtsboven mijn posts. . Je bent trouwens erg knap. . Zullen we een keer samen iets gaan doen? . En dat ik dan later vrijgesproken wordt? .
    pi_27938560
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:44 schreef kloely het volgende:

[..]

3 woorden:
    jij bent irritant
    2 woorden dat weet ik ook wel, dat doe ik eigelijk een beetje express om jou te stangen
      woensdag 15 juni 2005 @ 00:49:55 #248
    79102 Pool
    Noord noch Zuid
    pi_27938576
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef kloely het volgende:
    oja! als jullie dan toch alles bekijken op mijn sugababes!
    Lees dan even m'n weblog
    Ik heb een zeil verslag, over mijn week Friesland geschreven, wil graag weten wat jullie er van vinden... Hierbij zit ik niet op van die domme reacties als die van blackmage te wachten...
    Zeilen is tof. Dat ga ik dit weekend dus ook weer doen.
    Leuk verslagje, Annabel, maar wat is Fries paalneuken
      woensdag 15 juni 2005 @ 00:51:14 #249
    46375 Sai
    vindt je een kutwijf.
    pi_27938595
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:48 schreef kloely het volgende:
    darling, je moeder is een hoer, ik niet
    Maar goed, jij gaat vast naar kroeg de Grot.. Kan je daar met je soortgenoten ( denk aan trollen) wegrotten
    Ik wist wel dat we familie van elkaar waren. . Volgens mij lijken we erg op elkaar. . Maar waarom ben je er nooit voor me? . Een moeder heeft toch wel bepaalde plichten, vind je niet? .
    pi_27938625
    quote:
    Op woensdag 15 juni 2005 00:49 schreef Pool het volgende:

[..]

Zeilen is tof. Dat ga ik dit weekend dus ook weer doen.
    Leuk verslagje, Annabel, maar wat is Fries paalneuken
    een walgelijk stom spel, waarbij je niet kan valsspelen
    je moeder op de maan
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')