quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef StofjeB het volgende:
[..]
De feiten op een rijtje:Ze zet haar CU2 site op Marktplaats voor de grap. Leuke grap, we lachen er al een aantal pagina's om. Dit heeft ze gedaan omdat ze op Sugarbabes een nieuwe site te openen. Ok, ook niet mijn ding, ik vind het verschrikkelijk, maar ze mag het zelf weten. Ze ziet er niet breezer uit, ze typt niet breezer, ze gebruikt gewoon fatsoenlijk Nederlands Elke 'aanval' in dit topic heeft ze met verve weerstaan. Domme aanvallen sloeg ze gewoon kortaf af. Prima.
Kortom: er is verder geen énkele reden om deze mevrouw af te katten, want ze heeft zich puik ende daadkrachtig verdedigd. Dat kun je best toegeven, want dat maken we hier op FOK! niet snel mee met newbies. En jouw posts zijn ook niet bepaald correct Nederlands en doordrenkt met intelligentie.
Dus.
mijn favoriete FOK!userquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef StofjeB het volgende:
[..]
De feiten op een rijtje:Ze zet haar CU2 site op Marktplaats voor de grap. Leuke grap, we lachen er al een aantal pagina's om. Dit heeft ze gedaan omdat ze op Sugarbabes een nieuwe site te openen. Ok, ook niet mijn ding, ik vind het verschrikkelijk, maar ze mag het zelf weten. Ze ziet er niet breezer uit, ze typt niet breezer, ze gebruikt gewoon fatsoenlijk Nederlands Elke 'aanval' in dit topic heeft ze met verve weerstaan. Domme aanvallen sloeg ze gewoon kortaf af. Prima.
Kortom: er is verder geen énkele reden om deze mevrouw af te katten, want ze heeft zich puik ende daadkrachtig verdedigd. Dat kun je best toegeven, want dat maken we hier op FOK! niet snel mee met newbies. En jouw posts zijn ook niet bepaald correct Nederlands en doordrenkt met intelligentie.
Dus.
Insgelijks. Niet zo tof als kloely uiteraard, maar dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:19 schreef StofjeB het volgende:
[..]
En ik vind Pool een toffe user [afbeelding].
Nobody beats her. Oneerlijk vergelijkingsmateriaal.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Insgelijks. Niet zo tof als kloely uiteraard, maar dat spreekt voor zich. [afbeelding]
Ach, dat gaat je wel lukken. Je hebt immers marktplaats-ervaring.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:35 schreef kloely het volgende:
ja, ik ben moe, ik heb heel hard geleerd voor m'n economie. Als ik het morgen toch verpest... Wordt ik heel erg ságo & sip... Be prepared ( de kans is 4 op 5 dat ik het verpest...)
ga iemand anders vervelen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef blackmage het volgende:
tja het is niet moeilijk, boeie?
uberhaubt een su2 site aanmaken is al genoeg reden.
Hmm? Haar weerwoorden zijn zo ongeveer allemaal van het "je moeder" niveau, dat kan ik nou niet echt zien als "met verve weerstaan", meer als "ik hoop dat ik het laaste woord heb want dan heb ik gewonnen".quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef StofjeB het volgende:Elke 'aanval' in dit topic heeft ze met verve weerstaan. Domme aanvallen sloeg ze gewoon kortaf af. Prima.
jaja, dat is natuurlijk wel zo... Maar ja, 't is niet echt iets om vrolijk van te worden...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Ach, dat gaat je wel lukken. Je hebt immers marktplaats-ervaring.![]()
Welterusten en succes!![]()
right.. beweer je nu dat ik arrogant ben? Dat ben ik JUIST niet...! Die avater is juist wel grappig!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hmm? Haar weerwoorden zijn zo ongeveer allemaal van het "je moeder" niveau, dat kan ik nou niet echt zien als "met verve weerstaan", meer als "ik hoop dat ik het laaste woord heb want dan heb ik gewonnen".
Uiteraard krijg ik nu een reactie dat ik een lelijke nerd zonder leven ben.Ga je gang meid, ik weet dat je het wil zeggen. En ik neem dat uiteraard ook heel serieus als het komt uit iemand met "Thank God I'm not ugly" als avatar. De bescheidenheid straalt er gewoon af, prachtig.
met jou kan ik praten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hmm? Haar weerwoorden zijn zo ongeveer allemaal van het "je moeder" niveau, dat kan ik nou niet echt zien als "met verve weerstaan", meer als "ik hoop dat ik het laaste woord heb want dan heb ik gewonnen".
Uiteraard krijg ik nu een reactie dat ik een lelijke nerd zonder leven ben.Ga je gang meid, ik weet dat je het wil zeggen. En ik neem dat uiteraard ook heel serieus als het komt uit iemand met "Thank God I'm not ugly" als avatar. De bescheidenheid straalt er gewoon af, prachtig.
Ja het wordt echt hartstikke gezellie! Beetje dansen, beetje zuipen, beetje chillen in de launch!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:38 schreef kloely het volgende:
[..]
Iemand eigenlijk al plannen voor 't weekend?
3 woorden:quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:40 schreef blackmage het volgende:
[..]
met jou kan ik praten.
tja als je op eens heel veel fan boy en girls krijgt die je aars zowat inkruipen betkent nog niet dat je geen breezah bent, of in zijn geheel niet al te beidehand.
Ik ga OF naar hollywood, OF ik ga slapen... Ligt 'r een beetje aan hoe moe en sip ik ben van de school examens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:44 schreef Sai het volgende:
[..]
Ja het wordt echt hartstikke gezellie! Beetje dansen, beetje zuipen, beetje chillen in de launch!
Je moet je niet zo laten opfokken!quote:
Ik vermaak me hier wel hoor,quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Je moet je niet zo laten opfokken!. Neem het allemaal gewoon niet zo serieus!
. Fok! is best wel gezellig!
. Post je tieten eens?
.
Tsjee!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:46 schreef kloely het volgende:
[..]
Ik ga OF naar hollywood, OF ik ga slapen... Ligt 'r een beetje aan hoe moe en sip ik ben van de school examens.
Dan moet je op dat dingetje klikken dat naar mijn fotoboek gaat!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:48 schreef kloely het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier wel hoor,
Post je puisten eens? kan ik lachen
2 woorden dat weet ik ook wel, dat doe ik eigelijk een beetje express om jou te stangenquote:
Zeilen is tof. Dat ga ik dit weekend dus ook weer doen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:45 schreef kloely het volgende:
oja! als jullie dan toch alles bekijken op mijn sugababes!
Lees dan even m'n weblog
Ik heb een zeil verslag, over mijn week Friesland geschreven, wil graag weten wat jullie er van vinden... Hierbij zit ik niet op van die domme reacties als die van blackmage te wachten...
Ik wist wel dat we familie van elkaar waren.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:48 schreef kloely het volgende:
darling, je moeder is een hoer, ik niet
Maar goed, jij gaat vast naar kroeg de Grot.. Kan je daar met je soortgenoten ( denk aan trollen) wegrotten
een walgelijk stom spel, waarbij je niet kan valsspelenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Zeilen is tof. Dat ga ik dit weekend dus ook weer doen.
Leuk verslagje, Annabel, maar wat is Fries paalneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |