abonnement Unibet Coolblue
pi_32110433
quote:
Op woensdag 2 november 2005 00:42 schreef P8 het volgende:
hoe heet dat ene spel ook alweer? kosmos ofzo, maar ik kan niks vinden op internet hierover.

je was een groen poppetje, met rode zuignappen. en het was een aardig fleurig spelletje volgens mij
Je bedoelt Cosmo's Cosmic Adventure van Apogee...
pi_32230003
Ik zoek het topic over Tony Hawk American Wasteland
pi_32230415
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:30 schreef bouvrie het volgende:

[..]

Je bedoelt Cosmo's Cosmic Adventure van Apogee...
yeah, thanks
Extremistisch gematigd.
pi_32233978
quote:
Op zondag 13 november 2005 13:49 schreef Nashje het volgende:
Ik zoek het topic over Tony Hawk American Wasteland
[Multi] Tony Hawks : American Wasteland
Je kunt het amper een topic noemen, maar ach.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32336243
Heb mijn oude liefde dankzij jullie forum weer gevonden!! The Viking Child speelde ik vroeger heel erg veel en kon me niet meer herinneren hoe het heette!!!
bedankt!
pi_32348677
ik zoek zo'n spel voor de xbox waarbij je zoveel mogelijk schade aan moet brengen. Hoe heet die ook alweer?
pi_32354529
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:11 schreef damian25 het volgende:
Ik ben op zoek naar een spel dat ik een of 13 geleden altijd speelde bij een vriend op de PC. Je moest racen tegen een aantal auto's en elkaar afmaken of als 1e binnenkomen. Beetje destruction derby-actig. Alleen kon je allemaal powerups van te voren kopen, zoals guns je auto en rakketten. Het meest opvallende was een soort muisje dat achter een tegenstander aan ging.
twisted metal?
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  vrijdag 18 november 2005 @ 13:27:08 #258
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_32370639
Ik zoek, eigenlijk heel simpel, het Ill 2 Sturmovik Forgotten Battles: Aces Expansion Pack.

http://hardware.kelkoo.nl/b/a/sbs/6513/9290674.html

Is dat nog ergens online, in Nederland, te bestellen of moet ik daarvoor naar het Buitenland?

Ik zoek me al tijden wezenloos maar zelfs als winkels zeggen dat ze het hebben (of hadden) krijg ik iets heeeeeeeeel anders opgestuurd.

Alvast hartelijk bedankt voor de assistentie in mijn zoektocht!
pi_32374297
quote:
Op donderdag 17 november 2005 17:30 schreef mrkanarie het volgende:
ik zoek zo'n spel voor de xbox waarbij je zoveel mogelijk schade aan moet brengen. Hoe heet die ook alweer?
Burnout?
pi_32506482
wie weet een nieuw supergoed xbox spel?
ik wil er weer eentje gaan spelen binnenkort maar ik word gek van de kutgames tegenwoordig. en cijfers van reviews zeggen ook niet altijd wat. Duzzzzz wie oh wie gaat mij helpen!
pi_32506865
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Woutey het volgende:
wie weet een nieuw supergoed xbox spel?
ik wil er weer eentje gaan spelen binnenkort maar ik word gek van de kutgames tegenwoordig. en cijfers van reviews zeggen ook niet altijd wat. Duzzzzz wie oh wie gaat mij helpen!
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:11:06 #262
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32506918
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:54 schreef Woutey het volgende:
wie weet een nieuw supergoed xbox spel?
ik wil er weer eentje gaan spelen binnenkort maar ik word gek van de kutgames tegenwoordig. en cijfers van reviews zeggen ook niet altijd wat. Duzzzzz wie oh wie gaat mij helpen!
Ninja gaiden.
pi_32507816
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:11 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ninja gaiden.
Ninja Gaiden heb ik al, maar die is me veel te moeilijk, ik kom niet langs de 2e level met die paarden.
Call of Duty lijkt me wel vet, maar ik heb Return to Castle Wolfenstein ook, en daaruit blijkt dat ik een mongool ben met zo'n pookje met FPS games. Ik ben eigenlijk op zoek naar een soort van puzzelgame, niet te moeilijk maar wel interessant. Of een soort van GTA.
pi_32507879
Ojah en een RPG zoals morrowind vind ik ook super vet, maarjah daar zijn er neit echt veel van

Een beetje open-gameplay vind ik gaaf, een soort van sandbox principe, zodat je beetje kunt doen wat je wilt maar dat je ook missies kunt doen.
pi_32512543
iemand enig idee bij welk spel dit filmpje hoort? Ziet er uit als een platformspelletje en daar hou ik wel van. Iemand trouwens al King Kong gespeeld? Ben wel benieuwd of het wat is of niet
  vrijdag 25 november 2005 @ 02:54:25 #266
46080 rew-
Ondertitel
pi_32556922
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:43 schreef Woutey het volgende:
Ojah en een RPG zoals morrowind vind ik ook super vet, maarjah daar zijn er neit echt veel van

Een beetje open-gameplay vind ik gaaf, een soort van sandbox principe, zodat je beetje kunt doen wat je wilt maar dat je ook missies kunt doen.
Jo W Lang niet gezien

Jade Empire al geprobeerd? die lijkt me echt te vet voor xbox...

Ik bel je binnekort trouwens wel een keer over uitgaan ofzo, moet ook weer is gebeuren

Kuz
pi_32559145
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 02:54 schreef rew- het volgende:

[..]

Jo W Lang niet gezien

Jade Empire al geprobeerd? die lijkt me echt te vet voor xbox...

Ik bel je binnekort trouwens wel een keer over uitgaan ofzo, moet ook weer is gebeuren

Kuz
eej man jade empire nooit gedaan, ga ik wel even kijken of ik die ff kan krijgen

is goed, gaan we weer ff pilsje drinken of zo binnenkort
pi_32569803
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef guntherrulez het volgende:
iemand enig idee bij welk spel dit filmpje hoort? Ziet er uit als een platformspelletje en daar hou ik wel van. Iemand trouwens al King Kong gespeeld? Ben wel benieuwd of het wat is of niet
Er staat een link aan het einde van het filmpje. Als je op die site de filmpjes bekijkt kom je erachter dat het van Prince of Persia the Two Thrones is.
pi_32571566
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:43 schreef Woutey het volgende:
Ojah en een RPG zoals morrowind vind ik ook super vet, maarjah daar zijn er neit echt veel van

Een beetje open-gameplay vind ik gaaf, een soort van sandbox principe, zodat je beetje kunt doen wat je wilt maar dat je ook missies kunt doen.
Star Wars: Knights of the Old republic al gespeeld?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32640522
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 16:12 schreef NutKees het volgende:

[..]

Er staat een link aan het einde van het filmpje. Als je op die site de filmpjes bekijkt kom je erachter dat het van Prince of Persia the Two Thrones is.
Damn, je hebt gelijk. Zag op gamekings de preview ervan en toen ging er al een lichtje branden. Staat nu ook een 3e filmpie live en daarin wordt duidelijk dat het idd. pop3 is. Lekker ranzig einde check hier
pi_32652469
Dan hier maar neerbaggeren.. omdat mijn topic gesloten werd..


Hallo, ik zoek dus een game waarbij je een agent bent. Ik weet niet of deze bestaat, maar ik wil graag de good guy uithangen. Politie auto/motor hebben, af en toe patrouilleren, dreigende situaties uitzoeken, bemiddelen. Snelheidsduivels van de weg drukken, of af en toe een schietpartij of overvalletje hier, gijzelingetje daar. Dit lijkt me geweldig. Ik zit in San Andreas ook in een zijstraatje af te wachten tot er een aso voorbij rijd om hem dan met gillende sirenes achterna te gaan en tot stoppen te dwingen. Maar is er een game die 100% gericht is op dit plezier? Ik ben op zoek geweest maar helaas niks kunnen vinden...
  maandag 28 november 2005 @ 19:41:19 #272
32089 AliaS_
Dain bramaged
pi_32652670
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:34 schreef Thrilled het volgende:
Dan hier maar neerbaggeren.. omdat mijn topic gesloten werd..


Hallo, ik zoek dus een game waarbij je een agent bent. Ik weet niet of deze bestaat, maar ik wil graag de good guy uithangen. Politie auto/motor hebben, af en toe patrouilleren, dreigende situaties uitzoeken, bemiddelen. Snelheidsduivels van de weg drukken, of af en toe een schietpartij of overvalletje hier, gijzelingetje daar. Dit lijkt me geweldig. Ik zit in San Andreas ook in een zijstraatje af te wachten tot er een aso voorbij rijd om hem dan met gillende sirenes achterna te gaan en tot stoppen te dwingen. Maar is er een game die 100% gericht is op dit plezier? Ik ben op zoek geweest maar helaas niks kunnen vinden...
ik ken eigenlijk alleen de Police Quest serie die in dit straatje valt. Ik kan alleen de hele oude versie die nog in DOS wordt gespeelt en heb geen idee of ze daarna nog nieuwe edities hebben gemaakt.
  maandag 28 november 2005 @ 19:50:49 #273
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_32652910
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:41 schreef AliaS_ het volgende:

[..]

ik ken eigenlijk alleen de Police Quest serie die in dit straatje valt. Ik kan alleen de hele oude versie die nog in DOS wordt gespeelt en heb geen idee of ze daarna nog nieuwe edities hebben gemaakt.
Jazeker, daar hebben ze nog een paar delen achteraan geplakt. De eerste vind ik trouwens nog het best
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:03:47 #274
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_32668952
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:34 schreef Thrilled het volgende:
Dan hier maar neerbaggeren.. omdat mijn topic gesloten werd..


Hallo, ik zoek dus een game waarbij je een agent bent. Ik weet niet of deze bestaat, maar ik wil graag de good guy uithangen. Politie auto/motor hebben, af en toe patrouilleren, dreigende situaties uitzoeken, bemiddelen. Snelheidsduivels van de weg drukken, of af en toe een schietpartij of overvalletje hier, gijzelingetje daar. Dit lijkt me geweldig. Ik zit in San Andreas ook in een zijstraatje af te wachten tot er een aso voorbij rijd om hem dan met gillende sirenes achterna te gaan en tot stoppen te dwingen. Maar is er een game die 100% gericht is op dit plezier? Ik ben op zoek geweest maar helaas niks kunnen vinden...
Toevallig heb ik ook zoiets gepost in: Het-verzin-een-eigen-game-topic
quote:
Een soort politiesimulator lijkt me leuk! Een beetje een omgekeerde GTA dus! Rond rijden in een stad in een politiewagen en dan op allerlei incidenten reageren. En dan steeds hoger in rang komen. En natuurlijk ook een politietraining
Precies de zelfde wensen als jou, maar in die topic krijg ik alleen maar reacties van: "Ja, die is er al, namelijk die en die spel" Maar die spellen gaan meestal alleen over schieten of achtervolgingen!

Ik wil een stad waar van alles kan gebeuren en dat je over de scanner hoort dat je ergens naar toe moet enzo! Lijkt me echt tof
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:05:26 #275
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_32668993
quote:
Op maandag 28 november 2005 19:41 schreef AliaS_ het volgende:

[..]

ik ken eigenlijk alleen de Police Quest serie die in dit straatje valt. Ik kan alleen de hele oude versie die nog in DOS wordt gespeelt en heb geen idee of ze daarna nog nieuwe edities hebben gemaakt.
Police Quest is een adventure en is dus een vaste verhaallijn... dat is niet wat ik wil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')