Het is idd een flink L lens een heel groot stupk is toch echt zonnekap. De zonnekap is hier wit (pimpmode: net als bij mijn 300 mm f/4) en begint bij die rand waar dat knopje bovenaan zit. Dus eigenlijk is dat hele dikte stuk zonnekap.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef TripleM het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen zonnekap, maar gewoon een flinke L IS lens? Mijn L heeft gewoon een zwarte zonnekap namelijk. Ik heb een 70-200 2.8L USM.
G15 vind ik overigens ook schitterend.
Volgens mij een 400mm F2.8quote:Op zondag 12 juni 2005 23:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
En voor de gearjunkies, die witte lens op G16 is volgens mij 'gewoon' een 300mm f2.8 hoor.
Ik heb exact dezelfde foto gemaakt!quote:Op maandag 13 juni 2005 00:05 schreef firecow het volgende:
Ook maar wat pics... Stond vrij kut precies voor een stel lange mensen... en aangezien ik niet echt lang ben was het vrij kut om een gaaatje te zoeken waar ik een beetje langs kon schieten... Waardoor ik regelmatig mensen tegen een kop aanramde met me lensToch wat pics maar om te showen...
[afbeelding]
EHBO had dus veel blauwe ogen te behandelenquote:Op maandag 13 juni 2005 00:05 schreef firecow het volgende:
Ook maar wat pics... Stond vrij kut precies voor een stel lange mensen... en aangezien ik niet echt lang ben was het vrij kut om een gaaatje te zoeken waar ik een beetje langs kon schieten... Waardoor ik regelmatig mensen tegen een kop aanramde met me lensToch wat pics maar om te showen...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |