wordt gezien als flame, wat inhoud dat het reacties kan uitlokken die niks meer te maken meer hebben met het oorspronkelijke berichtquote:Op zondag 12 juni 2005 20:08 schreef Prego het volgende:
[..]
ik poste een reactie op iemand die iets zij in de trant van "ik dacht dat moslims dom waren, maar homo's zijn ook dom"
toen zei ik: nee jij bent dom
ergens is dat goed te begrijpen maar ja actie reactie zal ik maar zeggen..quote:Op zondag 12 juni 2005 20:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wordt gezien als flame, wat inhoud dat het reacties kan uitlokken die niks meer te maken meer hebben met het oorspronkelijke bericht.
mjwa, ze zijn erg streng op de FP maar dat komt o.a. door de "agressievere" sfeer die er ontstaan is, voral m.b.t. allochtonenberichten etc...
Waarom krijgt die persoon die zegt dat homo's dom zijn geen waarschuwing dan. Daar is het dan begonnen zeg maar.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:25 schreef Prego het volgende:
[..]
ergens is dat goed te begrijpen maar ja actie reactie zal ik maar zeggen..
Homo's zijn ook dom. Wie wil mij nou niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Waarom krijgt die persoon die zegt dat homo's dom zijn geen waarschuwing dan. Daar is het dan begonnen zeg maar.
Voor een echte Hilton maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 12 juni 2005 21:43 schreef Hilton het volgende:
[..]
Homo's zijn ook dom. Wie wil mij nou niet?![]()
Je kunt je geaardheid veranderen als je wil. Pech wel dat ik jou maar een arme sloeber vindquote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Voor een echte Hilton maak ik graag een uitzondering![]()
Ja, je hebt of hersenen of geld. Can't have them both, blondiequote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Hilton het volgende:
[..]
Je kunt je geaardheid veranderen als je wil. Pech wel dat ik jou maar een arme sloeber vind.
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja, je hebt of hersenen of geld. Can't have them both, blondie![]()
In die tape zat je anders behoorlijk laagquote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Hilton het volgende:
[..]Heb je toevallig enig idee wie ik ben? Jullie homo's zijn maar goed voor 2 dingen. Mijn haar en make-up. Dus beeld je maar niks in laag figuur
![]()
Misschien een idee om ook eens acteerlessen bij een homo te volgen?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef Hilton het volgende:
[..]Heb je toevallig enig idee wie ik ben? Jullie homo's zijn maar goed voor twee dingen. Mijn haar en make-up. Dus beeld je maar niks in laag figuur
![]()
Het is kaal, dom en het stinktquote:Op zondag 12 juni 2005 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien een idee om ook eens acteerlessen bij een homo te volgen?
*verandering onderga*quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Hilton het volgende:
[..]
Je kunt je geaardheid veranderen als je wil. Pech wel dat ik jou maar een arme sloeber vind.
tis je vergevenquote:Op zondag 12 juni 2005 22:18 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja hallo, moest effe snel wat zoeken he, crisis situatie.![]()
je haalt me de woorden uit de mondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |