Jammer dat het grapje hetzelfde blijftquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:08 schreef Fliepke het volgende:ja hoor, hier is ie weer. Iedere week een nieuwe grappenmaker
Blijft leukquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jammer dat het grapje hetzelfde blijft
UTFSquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:15 schreef Daalemmer het volgende:
Als dit een grap is, kan iemand mij dan de link naar de eerdere grappen en hun oplossing geven?
Er is geen oplossing. Het is volkomen normaalquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:15 schreef Daalemmer het volgende:
Als dit een grap is, kan iemand mij dan de link naar de eerdere grappen en hun oplossing geven?
dude, denk ff na.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:15 schreef Daalemmer het volgende:
Het beste is om de heatsink ervan af te halen, zodat he virus netjes naar buiten kan via de top van de chipquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:41 schreef Je_Opa het volgende:
dat is een niew virus!direct dat process uitschakelen!
LUISTEREN!!!! dit is volkomen normaal, niks om je over druk te maken. Je hoeft niks te doen. Het is prima zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:04 schreef Daalemmer het volgende:
Mja, dat UTFS klinkt mooi, maar ik heb geen flauw idee welke zoektermen ik zou moet gebruiken. Heb wel wat geprobeerd, maar dat schoot niet op.
In ieder geval, mistermaniac, bedankt voor de tip, ik ben al bezig met dat chkdsk. Defragmentatie heb ik ook al gedaan.
Zou het ook kunnen komen door hackers?
Het punt is natuurlijk dat de tasklist van XP niet deugt. Een niet actief systeemproces gebruikt nl. geen cpu-tijd en zou derhalve op 0% moeten staan. Het is dus helemaal niet zo verwonderlijk dat mensen deze Microsoft onlogica verkeerd interpreteren.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:19 schreef crossover het volgende:
dude, denk ff na.
NIET ACTIEVE systeemprocessen
Als ze nu eens gewoon onderaan dat venster zouden kijken naar het cpu-gebruik en dan beseffen dat daarboven de percentages daarvan staanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:16 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk dat de tasklist van XP niet deugt. Een niet actief systeemproces gebruikt nl. geen cpu-tijd en zou derhalve op 0% moeten staan. Het is dus helemaal niet zo verwonderlijk dat mensen deze Microsoft onlogica verkeerd interpreteren.
Mja, OK, ik begrijp dat ik dat niet-actieve systeemprocessen verkeerd heb geinterpreteerd, maar feit blijft dat mijn PC bijna constant bezig is met iets waarvan ik niet weet wat het is, op een schone windows-install.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
LUISTEREN!!!! dit is volkomen normaal, niks om je over druk te maken. Je hoeft niks te doen. Het is prima zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |