Paul vind ik echt een zwakke speler. Ik snap niet waarom hij erin staat. Ik meen met heel mijn hart dat ik de vlag uithang als hij aan Veendam verkocht wordt, wat helemaal niet zo raar zou zijn. Hij is traag, arrogant, een zwakke inspeelpass etc.. Alleen hij kan een vrije trap redelijk plaatsen, maar daarvoor zou ik hem niet in het veld zetten, lijkt me. Sankoh of vd Linden is een veel betere vervanger voor Paul. Dat ze die zak ook nog aanvoerder hebben gemaakt vind ik echt niet logisch. Hij mag dan wel het langst door Groningen financieel gesponsord te zijn, maar ik zou Roorda ofzo aanvoerder maken. Ik vind het geen topkeeper, maar hij coacht wel veel en dat is positief. Sankoh is nu al beter dan Paul, hij is idd rustig(!). Dat hij tegen Vitesse een keer een bal over zijn voet heen liet gaan (door een hobbel op het veld!), was de enige fout die hij gemaakt heeft. Wat dus eigenlijk geen fout was. Geef die jongen een kans, Paul is uitgebloeid en Sankoh kan meer worden dan een hele grote neger! En over Kruiswijk.........naar mijn mening had hij de leiding in de centrale verdediging dit jaar. Paul zeker niet. Daarom kan de combinatie Kruiwijk/Sankoh, Kruiswijk heeft genoeg ervaring om een centrale verdediging van een linkerrijtje ploeg te leiden.
Dan nu mijn opstelling:
Roorda (Captain)
Bruno Silva - Sankoh - Kruiswijk -
Floren/vd Linden
Seedorf - Buis - Vd Laak - Cornelisse
Nevland -
SalmonOp dit moment liever Floren dan vd Linden. Dit omdat ik Floren een betere voetballer vind. Als verdediger is vd Linden beter, dus ligt er ook aan welke wedstrijd je speelt om te kijken welke je er in stopt.
Als Salmon klaar is van zijn hernia, hem er gewoon in zetten. Ik weet niet hoe Berre is en als ie komt moet ie ook gewoon zijn kans krijgen maar in het verleden is gebleken dat Salmon/Nevland een onverslaanbaar duo is (5 wedstrijden 15 punten). Resultaten die in het verleden zijn geboekt zijn geen garanties voor de toekomst, maar ik vind dat iedereen te negatief is over Salmon (vooral zo'n opa naast mij op de tribune). Het enige negatieve wat ik aan hem vind is dat ie blesuuregevoelig is en er een balletje of 5 meer in kan leggen. Maar als hij ipv van dat laatste 8 keer Nevland kan laten scoren, heb ik dat liever! Never change a winning team (Salmon/Nevland)!
(en S-two, ik voel me gevleid dat je mij een "kameraad" noemt
![]()
)
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"