quote:Kenmerken van de telefoon
* Sluit je telefoon aan op andere toestellen via de draadloze Bluetooth-technologie
* Hou je informatie up-to-date met gegevenssynchronisatie - zowel lokaal als op afstand
* Verstuur berichten, foto's en video's met e-mail, MMS en Instant Messaging
* Praat met één of meer personen met push-to-talk
* Zie meer op het grote kleurendisplay met hoge resolutie
* Geniet van het innovatieve, stijlvolle Nokia design
* Hou contact op vijf continenten met de tri-band GSM-telefoon
+ Bleuthoot, wat de 6020 niet heeftquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Simpel en toch mooi
Zal redelijk gaan verkopen imoIs eigenlijk de Nokia 6020, maar dan zonder camera. En de 6020 is een goed toestelletje
Dat gaat vanzelf uit. De sterkte is niet aan te passen trouwens.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:26 schreef Classics het volgende:
- is er een mogelijkheid om het licht van het display te dimmen
Dat wordt een bezoekje brengen aan een van de service centers van Nokia. Staan allemaal op de nokia-site, gesorteerd op provincie.quote:- hoe kom ik aan firmwareupdates en hoe installeer ik ze (heb het niet kunnen vinden op de nokia site)
Nope, voorzover ik weet kan je geen mail van jezelf ophalen (pop3 mail)... Alleen van je provider zelf..quote:- via de nokia site kun je email instellingen voor je gsm-provider downloaden voor een aantal internetproviders. is er toch een mogelijkheid om een andere emailprovider in te stellen (ik zit bij casema)?
Hoop dat je hierdoor bent geholpenquote:dat waren ze![]()
email heb ik inmiddels aan de praatquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf uit. De sterkte is niet aan te passen trouwens.
[..]
Dat wordt een bezoekje brengen aan een van de service centers van Nokia. Staan allemaal op de nokia-site, gesorteerd op provincie.
[..]
Nope, voorzover ik weet kan je geen mail van jezelf ophalen (pop3 mail)... Alleen van je provider zelf..
[..]
Hoop dat je hierdoor bent geholpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |