ik yheb hier een gforce4 ti4800se 128MBquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Met je TI4200 mis je dus de heat meshing en de nieuwe pixel shading... Ik vind dat het er wel goed uitziet, de besturing is even wennen....
Een nieuwere videokaart, daarna Anti-Aliasing aan en 1600x1200 resolutie, is het wel erg mooi moet ik zeggen...
Nee, problemen weer terug. Speelt enorm kut met alleen maar muziek en regengeluid...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:52 schreef Me_Wesley het volgende:
Hij werkt perfect hier. Aleen soms vallen de geluidseffecten weg (alleen nog muziek). Heb nu de nieuwe soundblaster drivers erop geknald, volgens mij isie nu probleemloos...
Misschien heeft die duud directX 9.0c niet installedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik yheb hier een gforce4 ti4800se 128MB
en ik zie die heat meshing gewoon
Ik heb het af en toe als ik in de auto rijdt, en altijd als het regent...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:33 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb alleen als ik wel eens in de bergen rijdt, zo door het gras / zand heen, dat het motorgeluid/radiogeluid weg wil vallen
das wel vaag, maar zodra ik weer in de stad kom, is het overzo ongeveer...
dit lost het probleem helaas niet op.... andere suggesties iemand?quote:Op maandag 20 juni 2005 15:40 schreef Yildiz het volgende:
Even de dvd eruit halen, dus de lade eruit, en er weer in, dan via dat autorun menu?
Heb ik soms ook, maar dat komt door het surround geluid, omgeving is door de speakers rondom, alleen de audio van de characters wordt weergegeven op de center speaker.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Een maat van mij heeft dat bij de cut-scenes soms de audio van de characters wegvalt, maar niet van de omgeving:? erg raar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |