abonnement Unibet Coolblue
pi_29658173
De hechtingen beginnen er nu eindelijk uit te vallen (met een heel klein beetje hulp) en ziet het er nu een stuk mooier uit (en het voelt veel beter!) dan een paar dagen terug!
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:57 schreef The_Vipe het volgende:
dan mag ie ook weer gewoon worden gebruikt met de sex, en dat verlangen is bij m'n vriendin en mij ondertussen wel érg groot geworden na een aantal (bijna 5) weken zonder. :-(
Man.. 5 weken zeg.. en ik zit nu na 2 weken al te zeuren...
Ik hoop voor je (jullie) dat het snel geheeld is!


btw. Heeft Monticola (zie paar posts hierboven) ondertussen al eens het ziekenhuis bezocht voor een afspraak? Wel doen hoor! Je krijgt er echt spijt van wanneer je nog een paar jaar wacht!
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:37:46 #77
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_29673192
mmmm heb een zalfje al geprobeerd dat hielp niet.... genoeg...ik heb een hoge pijn grens dus echt heel pijnlijk is het niet tijdens de sex maar.....wel beperkt trekt toch je eikel naar beneden en snijd er dan een beetje in mmm misschien toch maar eens laten door verwijzen door de huisarts
Born this way
pi_29676362
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:33 schreef euh.. het volgende:
btw. Heeft Monticola (zie paar posts hierboven) ondertussen al eens het ziekenhuis bezocht voor een afspraak? Wel doen hoor! Je krijgt er echt spijt van wanneer je nog een paar jaar wacht!
Monticola heeft nog niet het ziekenhuis bezocht. En Monticola is dat voorlopig ook nog niet van plan.
Ik stel je meelevendheid erg op prijs en uiteindelijk zal ik je vast gelijk geven.
(had ik het TOEN maar vast gedaan!)
Maar ik wil toch nog even afwachten, voorlopig heb ik er nog geen last van en ik wil toch eerst "testen" of het zo allemaal ook wel voldoende functioneert
From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken,
The crownless again shall be king.
pi_29679490
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Monticola het volgende:

[..]

Monticola heeft nog niet het ziekenhuis bezocht. En Monticola is dat voorlopig ook nog niet van plan.
Ik stel je meelevendheid erg op prijs en uiteindelijk zal ik je vast gelijk geven.
(had ik het TOEN maar vast gedaan!)
Maar ik wil toch nog even afwachten, voorlopig heb ik er nog geen last van en ik wil toch eerst "testen" of het zo allemaal ook wel voldoende functioneert
tip: doe dat niet, ik heb het er voorzichtig met mijn ouders over gehad, nog niet verteld dat ik het wou doen, maar ze vonden het goed dat mensen dat doen voor hiegiene, dus.. dat gaat goed komen.

ik zou zelf het wel laten doen en ik ga het ook laten doen, dan maar 4 weken creperen.
pi_29683386
ik heb ook een vraagje als je besneden word
word dan ook je toompje weggehaald?
en die hechtingen gaan die door je eikel of net eronder?
ik heb de knoop doorgehakt ik word ook besneden de arts zei dat het het beste was voor mij
pi_29693320
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:49 schreef Monticola het volgende:
Monticola heeft nog niet het ziekenhuis bezocht. En Monticola is dat voorlopig ook nog niet van plan.
Ik stel je meelevendheid erg op prijs en uiteindelijk zal ik je vast gelijk geven.
(had ik het TOEN maar vast gedaan!)
Maar ik wil toch nog even afwachten, voorlopig heb ik er nog geen last van en ik wil toch eerst "testen" of het zo allemaal ook wel voldoende functioneert
Dat "testen" hebben veel andere mensen in dit topic ook al gedaan en allemaal kwamen ze tot de conclusie dat ze er iets aan moesten laten doen om er meer plezier van te kunnen hebben.

Stel dat je straks een leuke vriendin hebt en jullie elkaar het liefst 36 uur per dag zouden bespringen, maar dit kan niet of gaat minder lekker omdat je te veel last hebt van je voorhuid en/of frenulum. Dan heb je al die tijd gewacht, heb je eindelijk mogen "testen", weet je hoe leuk en lekker het allemaal is en dan moet je _nog_ eens een maand wachten voordat je eindelijk verder kan gaan met "testen".

Maar okay, we zullen je dan wel zien posten in deel 5 van dit topic
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 10:34 schreef jongenman het volgende:
en die hechtingen gaan die door je eikel of net eronder?
quote:
ik heb de knoop doorgehakt ik word ook besneden de arts zei dat het het beste was voor mij
Top! Succes!
pi_29710445
over een anderhalve maand gaathet gebeuren ik krijg gewoon een verdovings spuitje in mijn penis
ben nu alvast aan het wennen om de eikel helemaal bloot te laten
  woensdag 17 augustus 2005 @ 18:32:21 #83
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_29726182
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 04:49 schreef jongenman het volgende:
over een anderhalve maand gaathet gebeuren ik krijg gewoon een verdovings spuitje in mijn penis
ben nu alvast aan het wennen om de eikel helemaal bloot te laten
een verdovings spuit in je penis dude
Born this way
pi_29728308
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:32 schreef keizerpinguin het volgende:

[..]

een verdovings spuit in je penis dude
Lol daar wil ik ook niet aan denken
pi_29729663
Hoi Hoi Hoi

Voor zover ik het kan zien zitten er sinds vanochtend geen draadjes meer in m'n lul penis!
Heb alleen nog 2 'gaten' waar nog wat afscheiding uit komt.

Maar het doet eindelijk helemaal geen pijn meer en het jeukt ook niet meer door die stomme hechtingen! Woei!
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 18:32 schreef keizerpinguin het volgende:
een verdovings spuit in je penis dude
Vergeleken met wat er allemaal na die spuit komt zal dat nog wel meevallen
  woensdag 17 augustus 2005 @ 23:45:50 #86
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_29737792
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 20:27 schreef euh.. het volgende:
Hoi Hoi Hoi

Vergeleken met wat er allemaal na die spuit komt zal dat nog wel meevallen
ja maar dat voel je dan hopelijk niet meer!
Born this way
pi_29738238
ik moet er ook nietaan denken maar elke keer een onsteking ook niet .ik zal toch mook wel mijn velletje gaan missen denk ik
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:04:41 #88
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_29738607
stop je hem in een fles op sterk water kan je hem heel de familie showen!
Born this way
pi_29738952
ik mag er wel fotos van laten maken geloof ik
maar aftrekken zal wel anders moeten als mijn velletje weg is
  donderdag 18 augustus 2005 @ 00:24:13 #90
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_29739246
jep reken daar maar wel op sla de liter flessen glijmiddel maar in! of op je pik spugen
Born this way
pi_29739737
heb geen keus de dokter heeft mijn voorhuid al naar achter getrokken en vast geplakt met een pleister om er al vast aan te wennen
pi_29748817
hmmm pijnlijk?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:24:02 #93
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_29752999
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 00:39 schreef jongenman het volgende:
heb geen keus de dokter heeft mijn voorhuid al naar achter getrokken en vast geplakt met een pleister om er al vast aan te wennen
ook aardig..... wilde hij niet gewoon aan je piemel zitten? je kan hem zelf toch ook naar achter schuiven?
Born this way
pi_29769713
kan ook maar het vel is nu naar achter .zit wel wat strak maar het doet geen pijn alleen mijn eikel is nu helemaal opgedroogd
moet alleen nog een keus maken hoe ik besneden wil worden strak of los
ik wil eigenlijk niet maar ik moet wel voor eigenbestwil
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:13:33 #95
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_29769753
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:11 schreef jongenman het volgende:
kan ook maar het vel is nu naar achter .zit wel wat strak maar het doet geen pijn alleen mijn eikel is nu helemaal opgedroogd
moet alleen nog een keus maken hoe ik besneden wil worden strak of los
ik wil eigenlijk niet maar ik moet wel voor eigenbestwil
strak lijkt me mooier anders hangt er zo'n stuk vel aan?!
Born this way
pi_29770064
denk ik zelf ook het vel zit nu ook strak naar achter.
en mijn eikel tekent zo mooi af zo moet hij maar worden ik vraagme nu alleen nog af of het toompjedan ook weg gaat
pi_29771983
Toompje weg kan je volgens mij zelf voor kiezen (weet niet zeker, heb zelf alles nog ).

En ik zou er niet al te veel letten op of het 'mooi' is of niet. Het gevoel dat je er in hebt is veel en veel belangrijker.
pi_29773537
gevoel? ik ben bang kan ztrak niet goed meer treken en het zal vastweer pijn gaan doen
pi_29792251
denk dat het trekken strak moeilijker gaat
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:13:37 #100
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_29793531
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:28 schreef jongenman het volgende:
denk dat het trekken strak moeilijker gaat
ja dat zal wel ff wennen worden!
Born this way
pi_29855373
woooei ik heb het tegen me ouders verteld dat ik het wil gaan doen, ze waren razend positeif
morgen bel ik al naar me huisarts, weet van het probleem om afspraak bij uroloog te maken..

nog ff bedankje naar jullie, zonder deze topics zou ik het nooit gedaan hebben
pi_29855469
Top!
pi_29872467
Misschien handig om dit sticky te maken, zodat het altijd bovenaan staat ofzo, want veel mensen zijn over de streep getrokken hierdoor.. en het is o zo belangrijk.
pi_29876130
Ook ik heb last gehad van een te strakke voorhuid... tot vandaag.

Met condoom kon ik normaal sex hebben. De eerste keer dat ik het zonder deed, deed een beetje pijn en het vel is toen ook ingescheurd. Maar echt héél erg pijn deed het eigenlijk helemaal niet. Paar minuten later gewoon met condoom gedaan.

De andere keren met en toen weer een keer zonder gedaan. Dat ging gewoon goed. Natuurlijk wel voorzichtig zijn, maar het ging gewoon. Dus zonder dat de voorhuid teruggetrokken was.

Vandaag helaas een mindere ervaring gehad Bij het inbrengen rolde heel me huid terug. Ik had dus last van een spaanse kraag Stom dat ik was ging ik gewoon door ook al gaf het een onprettig gevoel. Met veel moeite heb ik de huid weer terug kunnen krijgen.
Daarna in bad gaan zitten en tot mijn verbazing kon ik mijn voorhuid gewoon terugtrekken

Mijn probleem is denk ik zo goed als opgelost

Ik zag dit topic en ik dacht... laat ik mijn ervaring ook eens posten Ik heb ook overwogen om me te laten besnijden, maar hopelijk is dit nu niet meer nodig.
pi_29887387
Ik heb nooit geweten dat het normaal is dat je voorhuid naar achteren geschoven is tijdens een erectie. Ik heb het net geprobeerd (voor het eerst) en het doet niet echt heel erg pijn, maar ik voel het wel. Is dit misschien gewenningsverschijnselen of blijft dit zo? En de eikel is ook extreem gevoelig, verandert dit ook nog zodat ik normaal kan masturberen? En is het dan ook lekkerder?
pi_29891919
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 02:02 schreef Dipstaart het volgende:
Daarna in bad gaan zitten en tot mijn verbazing kon ik mijn voorhuid gewoon terugtrekken
Klopt, komt omdat je huid dan wat flexibeler wordt.
quote:
Mijn probleem is denk ik zo goed als opgelost

Ik zag dit topic en ik dacht... laat ik mijn ervaring ook eens posten Ik heb ook overwogen om me te laten besnijden, maar hopelijk is dit nu niet meer nodig.
Als je niet ook nog last hebt van dat 'bandje' tussen de eikel en de voorhuid (kan te kort zijn, zoals bij mij tot een paar weken terug) dan is een operatie waarschijnlijk inderdaad niet nodig.

Als je je voorhuid echt volledig kan terugtrekken zie je ook dat het binnenblad van de voorhuid (beetje roze-achtig) direct achter de eikel gladgetrokken over de penis heen zit. Dit binnenblad is gevoeliger dan de buitenkant van de voorhuid. Een opgerolde voorhuid achter de eikel zorgt er dus voor dat je minder voelt.
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:27 schreef The_Viper het volgende:
Ik heb nooit geweten dat het normaal is dat je voorhuid naar achteren geschoven is tijdens een erectie. Ik heb het net geprobeerd (voor het eerst) en het doet niet echt heel erg pijn, maar ik voel het wel. Is dit misschien gewenningsverschijnselen of blijft dit zo? En de eikel is ook extreem gevoelig, verandert dit ook nog zodat ik normaal kan masturberen? En is het dan ook lekkerder?
Vooral de corona (dat randje achter de eikel) zal gevoelig blijven en hoort dat ook te zijn. Je kan het gebruiken tijdens het masturberen, maar je vriendin kan het ook gebruiken om je mbv van een tong tegen het plafond te laten springen van genot

De rest zal wat minder gevoelig ('gevoelig' is in dit geval pijnlijk) worden nadat de hoornlaag wat dikker is geworden. Dat gebeurd langzaam wanneer je hele dagen met een blote eikel rondloopt (in je broek dus ).

[ Bericht 4% gewijzigd door euh.. op 23-08-2005 16:58:39 ]
pi_29965876
2 september bij de uroloog langs gaan
pi_30215046
Zo ben er even langsgeweest, viel reuze mee, me voorhuid is niet te nouw, maar wel strak, ik kan het met een knipje verhelpen maar helemaal optimaal lekker is het niet.. het is me eigen keuze, ik denk zelf het wel te doen maar weer ff overwegen.

btw: die kutschurften hebben het uit het ziekenfonds getrapt, zodat je het niet vergoed krijgt.
pi_30216616
Zie je wel dat het niet eng is

En afaik kan je, afhankelijk van je verzekeraar, het toch helemaal vergoed krijgen als je er echt last van hebt.
pi_30219496
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 22:56 schreef euh.. het volgende:
Zie je wel dat het niet eng is

En afaik kan je, afhankelijk van je verzekeraar, het toch helemaal vergoed krijgen als je er echt last van hebt.
Ik heb besloten om het toch te doen, dat strakke voelt gewoon niet lekker aan.. Je moet zeg amar behoorlijk kracht zetten om hem in slappe toestand af te rollen, moet nagaan als hij stijf is.. dat is gewoon niet relaxed..
pi_30355416
Hee hee

Ik heb een vriend die volgens mij ook last heeft van een te strakke voorhuid. Als de penis in erectie is, is hij nog helemaal bedekt door de voorhuid. Ondanks ik vaker met een jongen naar bed ben geweest viel me dit niet echt op. We kunnen wel gewoon seks hebben maar als de huid dan tijdens de seks over de eikel schuift is de eikel extreem gevoelig. Voor mij is dit niet zo'n groot probleem maar het lijkt me voor hem niet fijn (en al helemaal niet na het lezen van dit forum) en ik vind de seks nu eenmaal leuker als ik zeker weet dat hij er ook van geniet. Mij vraag is nu dan ook aan de mannen onder jullie... Zouden jullie het raar vinden als je vriendin het zou aankaarten enne hoe zou ik dit dan het beste kunnen doen?? Volgens mij weet hij namelijk niet dat het eigenlijk niet zo hoort?!? Alvast bedankt!
pi_30503785
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef Delcee het volgende:
Hee hee

Ik heb een vriend die volgens mij ook last heeft van een te strakke voorhuid. Als de penis in erectie is, is hij nog helemaal bedekt door de voorhuid. Ondanks ik vaker met een jongen naar bed ben geweest viel me dit niet echt op. We kunnen wel gewoon seks hebben maar als de huid dan tijdens de seks over de eikel schuift is de eikel extreem gevoelig. Voor mij is dit niet zo'n groot probleem maar het lijkt me voor hem niet fijn (en al helemaal niet na het lezen van dit forum) en ik vind de seks nu eenmaal leuker als ik zeker weet dat hij er ook van geniet. Mij vraag is nu dan ook aan de mannen onder jullie... Zouden jullie het raar vinden als je vriendin het zou aankaarten enne hoe zou ik dit dan het beste kunnen doen?? Volgens mij weet hij namelijk niet dat het eigenlijk niet zo hoort?!? Alvast bedankt!
Als het voor jouw geen probleem is zou ik er niet over beginnen. En hij zal alleen maar onzekerder worden als jij erover begint. Denken dat jij er last van hebt ook al ontken je dat en is het ook niet zo.
  maandag 12 september 2005 @ 01:10:35 #113
129908 Crooswijk
Rotterdam Ram
pi_30503802
Was die draad een beetje groenig???
Chirurg met vuile handen, misschien!!
Klauwe uit je mouwe
  maandag 12 september 2005 @ 13:22:37 #114
129908 Crooswijk
Rotterdam Ram
pi_30512030
Sorry guys, dit was een geintje.
Mijn broer en ik hebben het op medisch indicatie moeten laten doen op zéér jonge leeftijd, dus ik weet niet beter. Wat ik wel weet is dat er niets veranderd aan je sexleven... Niet veel althans, denk ik. Ik had op mijn derde nog geen sex.
Voordeel is wèl dat vrouwelijke parters van besneden mannen beduidend minder kans hebben op baarmoederhalskanker en andere vervelende infecties. Er blijft nl. niets meer onder de rand zitten wat kwaad kan. Bij het douchen is het een kwestie van velletje naar beneden en spoelen maar!!! Al met al... Succes ermee boys
Klauwe uit je mouwe
pi_30536059
Hallo,

Ik heb dit probleem ook, goed ik ben nu inmiddeld sinds een maandje alweer 18 jaar. Heb nog nooit seks gehad, maar heb dus nu wel een vriendin sinds een klein poosje, zei is overigens nu 16. Nu ben ik eigenlijk een beetje bang om seks te hebben, klinkt stom ik weet het, maar ik weet niet of ik dat nu wel kan en of ze niet raar zal kijen naar mijn geval, want ik heb dus een te lange voorhuid of hoe je het ook noemt, in erectie toestand zit namelijk de voorhuid voor 3/4 over de eikel heen, een klein deel zie je wel, ik kan hem overigens wel met kleine moeite naar achter halen, maar dan krijg ik zo;n dikke rand van vel achter mijn eikel en dat doet best zeer eigenlijk zo aan je eikel in slappe toestan krijg ik de voorhuid in 1 seconden achter me eikel, dat is zo gebeurd .. maar goed .. nu dus eigenlijk de vraag... wat moet ik doen want tja seks kan er nu natuurlijk aan zitten te komen, maar het volgende.. 1) kan je wel goed seks hebben met een te nauwe voorhuid (zal wel condoom gebruiken) 2) hoe zal een meid reageren als ze zo;n lul ziet 3) zal ze wel willen pijpen tja sorry het zijn misschien domme vragen naar jullie toe, dat je denkt van jezus lekker kansloos, maar tja ik weet gewoon niet wat ik moet doen, en das best kut hoor ik hoop dat ik een aantal BEHULPZAME reacties krijg en niet van die stelletje kinderachtige opmerkingen danku!!!
pi_30551757
niemand :| ?
pi_30555698
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:29 schreef Delcee het volgende:
Ik heb een vriend die volgens mij ook last heeft van een te strakke voorhuid. Als de penis in erectie is, is hij nog helemaal bedekt door de voorhuid. Ondanks ik vaker met een jongen naar bed ben geweest viel me dit niet echt op. We kunnen wel gewoon seks hebben maar als de huid dan tijdens de seks over de eikel schuift is de eikel extreem gevoelig. Voor mij is dit niet zo'n groot probleem maar het lijkt me voor hem niet fijn (en al helemaal niet na het lezen van dit forum) en ik vind de seks nu eenmaal leuker als ik zeker weet dat hij er ook van geniet. Mij vraag is nu dan ook aan de mannen onder jullie... Zouden jullie het raar vinden als je vriendin het zou aankaarten enne hoe zou ik dit dan het beste kunnen doen?? Volgens mij weet hij namelijk niet dat het eigenlijk niet zo hoort?!? Alvast bedankt!
Je zegt dat zijn voorhuid tijdens de seks over de eikel schuift. Betekent dat dat hij er volledig overheen schuift? Zo ja, dan heeft hij waarschijnlijk geen last van een te strakke voorhuid, tenzij hij achter de eikel blijft hangen of de eikel naar beneden wordt getrokken.
Het helemaal bedekt zijn van de eikel tijdens een erectie hoeft geen probleem te zijn.

Zo'n gevoelige eikel kan voor zover ik weet alleen worden verholpen door vaker rond te lopen met een ontblote eikel, waardoor hij wat minder gevoelig wordt. Wees niet bang, hij zal gevoelig blijven, alleen het aanraken ervan wordt wat aangenamer.

Seks met voorhuid over de eikel kan net zo fijn zijn als met teruggeschoven voorhuid. Je voelt alleen wat minder (als man. als vrouw weet ik niet misschien dat je de eikel dan wat beter heen en weer voelt gaan tijdens de penetratie?).

En ik zou het niet raar vinden als het werd aangekaart. Met zo'n reden zou ik het eerder lief vinden.
Gewoon (voorzichtig) vertellen wat je hier ook hebt gedaan
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:26 schreef liquide het volgende:
1) kan je wel goed seks hebben met een te nauwe voorhuid (zal wel condoom gebruiken) 2) hoe zal een meid reageren als ze zo;n lul ziet 3) zal ze wel willen pijpen tja sorry het zijn misschien domme vragen naar jullie toe, dat je denkt van jezus lekker kansloos, maar tja ik weet gewoon niet wat ik moet doen, en das best kut hoor ik hoop dat ik een aantal BEHULPZAME reacties krijg en niet van die stelletje kinderachtige opmerkingen danku!!!
1) Met het gebruik van een condoom is het beter als je eerst je voorhuid terugschuift omdat anders het condoom kan knappen (door het schuiven van de voorhuid). Dit staat ook duidelijk bij de instructies vermeld.

2) Zie de reactie van Delcee hierboven: het valt niet echt op

3) Dat hangt er van af hoe goed je hem verzorgt.
quote:
ik kan hem overigens wel met kleine moeite naar achter halen, maar dan krijg ik zo;n dikke rand van vel achter mijn eikel en dat doet best zeer eigenlijk zo aan je eikel
Dat is dus een spaanse kraag
Kan je verhelpen door het zelf op te rekken (vingers aan de binnenkant van de voorhuid zetten en naar buiten duwen alsof het een 'elastiekje' is, en dat meerdere keren per dag), met een zalf (vragen bij je huisarts) of een besnijdenis.

[ Bericht 2% gewijzigd door euh.. op 13-09-2005 22:38:41 ]
pi_30563662
tja dat oprekken heeft dan tch niet veel zin? de huid wordt wat ruimer, kan makkerlijker ovre de eikel heen, maar hij is gewoon te lang denk ik dan, want er zit dan echt een behoorlijkk stuk huid achter de eikel .... dus of het nou zin heeft om hem ruimer te maken ?? en tja een besnijdenis ... ik durf het niet echt bij mijn ouders neer te leggen, die moeten het tenslotte wel als eerst weten ...
pi_30623366
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:54 schreef liquide het volgende:
tja dat oprekken heeft dan tch niet veel zin? de huid wordt wat ruimer, kan makkerlijker ovre de eikel heen, maar hij is gewoon te lang denk ik dan, want er zit dan echt een behoorlijkk stuk huid achter de eikel .... dus of het nou zin heeft om hem ruimer te maken ?? en tja een besnijdenis ... ik durf het niet echt bij mijn ouders neer te leggen, die moeten het tenslotte wel als eerst weten ...
Een voledige besnijdenis lijkt me niet nodig, maar je kunt ook een stukje voorhuid laten besnijden. Een vriend van me had ook een te lange voorhuid en na een gedeeltelijke besnijdenis weer helemaal
tevreden!
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben...
pi_30627449
Ja maarja, breng dit probleem maar eens bij je ouders... ik weet opsich wel dat het kan, want ik kan normaal gesproken gewoon goed met me moeder over dingen praten... dit probleem zal je eerst bij je moeder neerleggen neem ik aan, maar toch durf ik het niet echt ... schaamte? ik weet het niet ... humzzz ik zal het toch een keer moeten brengen straks ga ik een keer seks hebben ziet me vriendin me leuter die een te lange voorhuid heeft, zal ze ook niet heel fantastisch vinden... en de voorhuid voelt een beetje droog aan, en heeft een iets wat rode kleur, niet heel erg, een beetje ... tja ikzal er toch eens wat aan moeten doen vedorie ... best kut is dit
pi_30728033
niemand die me beetje wijzer kan maken :-(
pi_30729489
En nog steeds ..
pi_30758866
Doh.....
pi_30760837
je kan toch langs de huisarts gaan zonder dat je ouders dat te weten komen?
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:33:20 #125
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30761181
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:33 schreef euh.. het volgende:

[..]

Je zegt dat zijn voorhuid tijdens de seks over de eikel schuift. Betekent dat dat hij er volledig overheen schuift? Zo ja, dan heeft hij waarschijnlijk geen last van een te strakke voorhuid, tenzij hij achter de eikel blijft hangen of de eikel naar beneden wordt getrokken.
Het helemaal bedekt zijn van de eikel tijdens een erectie hoeft geen probleem te zijn.

Zo'n gevoelige eikel kan voor zover ik weet alleen worden verholpen door vaker rond te lopen met een ontblote eikel, waardoor hij wat minder gevoelig wordt. Wees niet bang, hij zal gevoelig blijven, alleen het aanraken ervan wordt wat aangenamer.

Seks met voorhuid over de eikel kan net zo fijn zijn als met teruggeschoven voorhuid. Je voelt alleen wat minder (als man. als vrouw weet ik niet misschien dat je de eikel dan wat beter heen en weer voelt gaan tijdens de penetratie?).

En ik zou het niet raar vinden als het werd aangekaart. Met zo'n reden zou ik het eerder lief vinden.
Gewoon (voorzichtig) vertellen wat je hier ook hebt gedaan
[..]

1) Met het gebruik van een condoom is het beter als je eerst je voorhuid terugschuift omdat anders het condoom kan knappen (door het schuiven van de voorhuid). Dit staat ook duidelijk bij de instructies vermeld.

2) Zie de reactie van Delcee hierboven: het valt niet echt op

3) Dat hangt er van af hoe goed je hem verzorgt.
[..]

Dat is dus een spaanse kraag
Kan je verhelpen door het zelf op te rekken (vingers aan de binnenkant van de voorhuid zetten en naar buiten duwen alsof het een 'elastiekje' is, en dat meerdere keren per dag), met een zalf (vragen bij je huisarts) of een besnijdenis.
Spaanse kraag is toch dat je hem met geen mogelijkheid weer terug krijgt? Dat krijgt liquide wel.
pi_30772826
nog ff en bij mij gaat het velletje eraf ben erg bang mijneikel doet nu al af en toe pijn
pi_30781430
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 22:11 schreef jongenman het volgende:
nog ff en bij mij gaat het velletje eraf ben erg bang mijneikel doet nu al af en toe pijn
wanneer is het zover?
pi_31057407
Een hele tijd terug heb ik hier eens gevraagd hoe het helemaal zat met te korte toompjes etc.. lang heb ik 't niet aangedurfd maar een paar maanden terug ben ik toch maar naar de huisarts gegaan en die heeft me naar de uroloog doorverwezen. Die heeft vorige week mijn toompje ingeknipt, toen hij daarmee begon bekeek hij m'n penis nog eens goed en zei hij al wel dat er ook iets anders aan de hand kon zijn wat operatief veranderd kan worden. M'n penis staat ook scheef enzo en dat kon ook een probleem veroorzaken.

Nu heb ik (denk ik te vroeg?) van de week al een erectie gehad (een odol tel ik niet als goede erectie) en zag ik dat de voorhuid aan de bovenkant nog wel achter de eikel zich oprolt. Net als voor de ingreep. Meteen de dag daarna begon ik een beetje te bloeden. Lekker is dat dan.. dat bloeden is nu wel over en volgens mij mis ik nu wel een van de drie hechtingen. Een grote hechting zit er nog voor en die zit erg losjes, kan een eindje draaien en die voel ik goed steken zo de hele dag. Als ik goed kijk zie ik dat op de aanhechtingspunten van die hechtingen 't wat wit/geel is. Dat is toch geen pus he? Ik kan 't niet wegwassen dus ging er eigenlijk nog maar niet vanuit dat 't ontstoken is.
Bellen ljikt me voorlopig nog niet helemaal aan de orde, ik ga maandagmorgen voor wondcontrole naar 't ziekenhuis. Het doet alleen de laatste dagen wel meer pijn dan er voor, maar ik dacht eigenlijk dat dat door die halflosse hechting kwam dat die overal tegenaan loopt te prikken ofzo.

De uroloog vroeg me nog of ik foto's van m'n penis in erectie wou maken. Om te kijken wat er precies aan de hand is. Ik ben alleen bang dat ik die foto's voor de wondcontrole niet gemaakt heb want nadat ik die ene erectie (met lekken de volgende dag) heb gehad durf ik 'm voorlopig nog niet weer omhoog te krijgen. Maar daar zal ik vast wel een nieuwe afspraak voor kunnen maken.

[edit] ik zag hier toevallig ergens staan dat je na zo'n ingreep niet mocht gaan zwemmen. Nou heb ik dat wel gedaan (na 4/5 dagen), zou dat ook van invloed kunnen zijn geweest met dat lekken?

[ Bericht 5% gewijzigd door zxc op 30-09-2005 13:34:48 (toevoeging [edit] stukje) ]
pi_31061471
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 09:05 schreef liquide het volgende:
... *removed due to space saving*
- Probeer het wat op te rekken door je voorhuid over je eikel heen terug te trekken.
* Na een paar keer merk je dat het vel wat losser zit en het makkelijker gaat.
- Probeer de voorhuid maximaal naar achtern te trekken zodat de spaanse kraag (gedeeltelijk) weg gaat
* Na een paar keer rekt ook dit op
- Indien bovenstaande niet helpt kun je net als anderen naar de huisarts gaan en dit aan hem/haar voor leggen (haar in mijn geval )
- Artsen kunnen adviseren om je te laten besnijden indien het echt een probleem is.
- Artsen kunnen het velletje wat je voorhuid aan de eikel verbind licht inknippen waardoor er wat spanning weg gaat. (bij mij per ongeluk gebeurt door me ex-vriendin die speels in me lul wou bijten tijdens het pijpen en met haar hoektand bleef haken achter dat velletje en het inscheurde )
* Je vriendin zou wel niet zo raar reageren, tenzij je penis zwaar misvormt is.
* De penis van een man is nooit perfect (te lange voorhuid, te korte voorhuid, lichte kromming in de penis, te klein, veel te groot, te dun, te dik en ga zo maar door)
* Maak niet zo druk over hoe je penis eruit ziet het is maar zo'n klein deel van je lichaam
* Sex met je vriendin gaat niet alleen over hoe je penis eruit ziet
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_31061545
ps hygiene is wel geboden, zo'n ongeschoren, muf naar pis ruikende penis nodig haar niet echt uit tot een lekkere pijpbeurt
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_31138697
Mhm ok dankje voor je reactie wilwilwel, heb ik wel wat aan, even terugkomend op bepaalde punten, ik heb dat oprekken al wel gewdaan, voorhuid volledig terugtrekken, dat doe ik nu elke dag een aantal keer, maar dat doe ik nu al wel een maand lang, maar toch is me voorhuid nog steeds te lang, verder is me penis niet misvormd hoor, het enig "probleem?" dat ik kan vinden is de voorhuid die toch wel iets te lang is, maar goed verder nog niet echt seks gehad met me vriendin, misschien moet ik het gewoon eens proberen met me penis zoals ie nu is, mocht het niet lukken kan je altijd nog langs de huisarts... lijkt me :|
pi_31141765
Waarom denk je eigenlijk dat ie te lang is? (en is dat in normale of erecte toestand dat je dat vind?)

Je voorhuid wordt niet korter van het oprekken, alleen wijder.
pi_31166940
nja in slappe toestand zie je mijn eikel niet, in erectie toestand zie je een kwart van me eikel ongeveer .... trek ik in erectie toestand de voorhuid terug krijg ik een rand van vel onder me eikel, ziet er niet bepaald lekker uit ofzo ...
pi_31169954
Dan is je voorhuid dus helemaal niet te lang
pi_31173089
ja maar volgens mij is het wel dik irritant wil je er seks mee hebben, en ik vind het er maar vaag uitzien man ... het uiterste van me voorhuid heeft altijd een iets wat rodere kleur en voelt wat droger aan ... is daar wat aan te doen? ps hij wordt elke dag gewassen hoor
pi_31249877
iemand die weet wat ik daaraan kan doen? als het uiterste stukje van me voorhuid droog aanvoelt en iets wat naar de rode kant kleurt? ik was me dingetje gewoon normaal elke dag netjes ...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 12:23:15 #137
128375 wilwilwel
Momento Mori
pi_31250966
lijkt me iets van een irritatie waar je last van hebt .. weet hierop zo niks .. nog niet eerder gahad
There comes a time every man needs a woman.Satisfy my soul.Touch me softly.Energize me.Take full control.Let my sweet love come a tumbling in.Discover new uprising.I'll push the wood,blaze the fire.Your love I desire.
pi_31358821
@ liquide
volgens mij heb ik hetzelfde probleem als jij, aan jou omschrijving te horen. Als jij dus van je probleem af bent, laat dan wel even weten hoe.

Ik denk zelf dat mijn toompje te kort is. Sex hebben gaat ook niet bepaald perfect.
Ik heb het laatst aan mijn moeder verteld en die zei dat ik me moest laten besnijden. Dit lijkt mij echter behoorlijk overdreven en dat ben ik ook echt niet van plan, aangezien het probleem alleen bij het toompje ligt.
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:21:20 #139
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_32679506
Ik heb een tijd geleden mijn toompje laten verlengen, maar ben er niet geheel tevreden over. Ik denk dat ik toch een besnijdenis nodig heb, en daarom moet ik komende vrijdag naar de uroloog. Iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt eer je aan de beurt bent voor een besnijdenis? Want als ik enkele weken niet kan sporten, dan plan ik t liefst nog in december, zodat het tijdens het herstellen mooi winterstop is.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_33148614
hey, ik ben zoals vele anderen erg kritisch als het gaat om mijn penis en ik ben nu ook erg benieuwd waneer je toompje nouw eigenlijk egt tekort is? want misschien dat ik zelf het probleem ook heb. Als hij slap is kan ik mij voorhuid gemakkelijk naar achteren trekken en alles netjes schoonhouden... maar als ie stijf is dan blijf er zeg maar een rand achter mijn eikel zitten... ik krijg mijn voorhuid dus wel gemakkelijk over mijn eikel heen. Maar ik krijg in een stijve toestand mijn voorhuid nooit helemaal strak naar achter. ik heb nog geen sex gehad maar misschien dat dit binnekort tog wel gaat gebeuren en wil dus graag weten of dit problemen zal gaan opleveren.. nahjah alvast bedankt
pi_33149274
Te kort

Kan problemen (pijn) geven, hoeft niet.
(bij mij toen wel)
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:33:53 #142
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_33150777
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:21 schreef Kopstoot het volgende:
Ik heb een tijd geleden mijn toompje laten verlengen, maar ben er niet geheel tevreden over. Ik denk dat ik toch een besnijdenis nodig heb, en daarom moet ik komende vrijdag naar de uroloog. Iemand enig idee hoe lang het gemiddeld duurt eer je aan de beurt bent voor een besnijdenis? Want als ik enkele weken niet kan sporten, dan plan ik t liefst nog in december, zodat het tijdens het herstellen mooi winterstop is.
Vandaag besneden..
Nu, maar hopen dat het allemaal netjes geneest en ik er over enkele weken nooit meer last van ga hebben..
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_33151346
Veel geluk met de genezing
  zaterdag 17 december 2005 @ 15:00:26 #144
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_33161412
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:14 schreef metal_angel het volgende:
hey, ik ben zoals vele anderen erg kritisch als het gaat om mijn penis en ik ben nu ook erg benieuwd waneer je toompje nouw eigenlijk egt tekort is? want misschien dat ik zelf het probleem ook heb. Als hij slap is kan ik mij voorhuid gemakkelijk naar achteren trekken en alles netjes schoonhouden... maar als ie stijf is dan blijf er zeg maar een rand achter mijn eikel zitten... ik krijg mijn voorhuid dus wel gemakkelijk over mijn eikel heen. Maar ik krijg in een stijve toestand mijn voorhuid nooit helemaal strak naar achter. ik heb nog geen sex gehad maar misschien dat dit binnekort tog wel gaat gebeuren en wil dus graag weten of dit problemen zal gaan opleveren.. nahjah alvast bedankt
Volgens mij is dit dus een hele normale penis. Download anders wat braziliaanse of europese porno om te kijken hoe een onbesneden lul er in erectie uit hoort te zien.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_33211965
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef liquide het volgende:
ja maar volgens mij is het wel dik irritant wil je er seks mee hebben, en ik vind het er maar vaag uitzien man ... het uiterste van me voorhuid heeft altijd een iets wat rodere kleur en voelt wat droger aan ... is daar wat aan te doen? ps hij wordt elke dag gewassen hoor
Na het lezen van diverse van je posts lijkt het mij niet dat je echt een te lange voorhuid hebt, als je hem in erectie gewoon kan terugschuiven zonder pijn e.d. is hij ook niet te strak. en een teruggeschoven voorhuid geeft altijd een soort randje (het vel moet ergens blijven hè).
En over die rode kleur.. klinkt idd beetje als geirriteerd, als jezoals je zelf zegt hem goed schoonhoud enzo zou het misschien ook een irritatie kunnen zijn door b.v. het wasmiddel of de wasverzachter waarmee je ondergoed gewassen wordt, dit heb ik nml zelf ook gehad. kijk eens of dat te veranderen is en of dan dat probleempje zo ook opgelost is.
succes
Come on join the joyride
pi_33463954
Even heel kort berichtje van mij; ben ook onder het mes geweest, maar wat even handig is om te vermelden: Sommige ziekenhuizen hebben flinke wachttijden/lijsten, ben zelf bij het Clara ziekenhuis geweest, onderdeel van het Medisch centrum Rotterdam Zuid, wachttijd: 1 week.
dus als je in de buurt van R'dam woont en je wil geen maanden wachten, dan weet je waar je moet zijn.
" "
pi_33731274
Ik heb hetzelfde probleem als vele die ik hier al heb gelezen. Als ik een stijve heb kan ik met mijn hand mijn voorhuid wel achter mijn eikel krijgen, maar dan zit het erg strak en voelt het niet lekker. Er zit dan een soort ophoping van de voorhuid. Die ophoping glad proberen te trekken gaat niet, ik vraag me af hoe dat moet met een condoom. In slappe toestand kan hij wel helemaal getrokken worden, maar daar heb je weer nix aan.

Moet hier een dokter aan te pas komen?
Is het uberhaupt een (groot) probleem?

PS. ik heb niet het idee dat gewoon een beetje masseren enzo het beter gaat maken
pi_33739825
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 15:00 schreef Tarak het volgende:

[..]

Volgens mij is dit dus een hele normale penis. Download anders wat braziliaanse of europese porno om te kijken hoe een onbesneden lul er in erectie uit hoort te zien.
Als dat zo is, zou het wel mooi zijn Misschien kan jij me ook gewoon vertellen hoe een normaal penis er dan in erectie uit hoort te zien, en dan vooral de voorhuid die achter de eikel is
pi_34295907
pieterrrrrrrrrr (heb ik alle r's?),

Als ik het zo hoor (lees), heb je exact hetzelfde probleem als ik had.
Bij mij was de voorhuid zelf ook iets te nauw, (opgelost door besnijdenis nummer 1) maar belangrijker nog (vooral in jouw geval) was het toompje iets te kort (opgelost door besnijdenis nummer 2).
Ik denk dat bij jouw een eenvoudige frenulotomie de oplossing is. Maar dat kun je natuurlijk beter aan een dokter vragen.
pi_34465852
Zal mijn verhaal even vertellen.
Ik heb mezelf vorig jaar laten besnijden omdat mijn vriendin en ik al jaren last hadden van terugkerende schimmel infecties. Alhoewel ik geen last bij de sex had was op een gegeven moment de grootste spanning of we de volgende dag jeuk zouden hebben (en ja, iedere dag douchen werkte helaas niet genoeg). Na 3 jaar heen en weer naar de huisarts (die geen ENKELE keer had gekeken) werd ik eindelijk naar een huidarts verwezen.
Deze zag dat alhoewel ik alleen last had van een strakke voorhuid na infecties ik toch teveel voorhuid had en stuurde me door naar de uroloog.

De operatie viel eigenlijk best mee, in Nijmegen was voor het eerst een soort polikliniek opgezet voor besnijdenissen zodat ze goedkoper konden worden uitgevoerd, hierdoor was de behandeling wat minder luxe dan bij de meeste (alleen locaal verdoofd, geen uitrust ruimte enzo) maar het is me eigenlijk best bevallen.

Er werden ongeveer 6 injecties (kleine) in m'n lid gezet (ff klein beetje au) en daarna is het allemaal vrij snel uitgevoerd. Enigste irritante waren het aantal aanwezigen :
1 dokter
1 assistente
1 leerling arts
en tijdens de operatie kwamen er nog 3 keer mensen kijken omdat het om een nieuwe techniek ging en ze ook even wilden meegenieten (bij de derde ben ik gaan schelden dat ze nou eens moest opzouten).
Daarna teruggereden en eigenlijk weinig last gehad van plassen. Dat ging dezelfde dag al zonder pijn. De nachtelijke erecties waren echter wel een marteling, de eerste 3 nachten tig keer naast me bed met het raam open naar m'n penis lopen zwaaien dat ie zich es ff koest moest houden, voor de zekerheid waren er namelijk extra hechtingen ingezet (waardoor het mooier is geheeld) maar met een "groeier" zoals het in een ander topic is genoemd ben je er niet blij mee.

Na 1.5 week voor het eerst (heel voorzichtig) ff zelf de druk van de ketel kunnen halen en 2 weken later weer sex.

Moet wel kwijt dat de eerste weken/maanden als je weer kan sex aanzienlijk gevoeliger (en in mijn geval dus lekkerder is) hierna is hij wel wat minder gevoelig dan voor de operatie geworden wat af en toe een beetje jammer is.

Toch geen spijt van gehad, de meeste mensen in mijn omgeving wisten ervan (ook voetbal/werk) en heb wel wat geintjes naar me hoofd gehad, maar dat boeide me niet zo, iig zijn hier wel alle problemen opgelost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')