Ik weet al een tijd dat ik een te strakke voorhuid heb, ik heb dan ook jaren terug op ditzelfde forum ook al erover gelezen. Toendertijd heb ik geprobeerd het uit te rekken maar niet echt met genoeg resultaat (maar het werkt inderdaad wel

). Ik kan in non-erectie gemakkelijk de voorhuid terug trekken maar het lijkt er wel op dat mijn penis wat kromtrekt (te kort toompje?) en ook bij het oprekken kwam ik eigenlijk al tot de conclusie dat mijn toompje nog wel eens zou kunnen inscheuren.
Masturberen gaat wel prima en ook sex was mogelijk, alhoewel als ze niet nat genoeg was het bij de initieele penetratie wel wat pijnlijk maar dat was even door bijten.
Maarja, er blijft de schaamte aan de ene kant en angst van het inscheuren aan de andere kant. Over de schaamte zou je kunnen zeggen dat het niet zo erg is, dat je vriendin het helemaal niet zo erg vind maar hoe vaak ik me dat ook tegen mijzelf verkondig, ik heb het nog nooit geloofd

Ik schaam me er dan ook zo erg voor dat het me nu tegenhoud om uberhaupt een relatie te beginnen. Ook is mijn eikel bij blootlegging erg gevoelig.
Goed, dat was mijn verhaal, hetzelfde verhaal wat meerdere mensen in dit topic gepost hebben. Nu wil ik me dus laten besnijden maar ondertussen werk ik fulltime en is thuis 'ziek' zitten geen optie (detachering, 'crisis', nog niet zo lang op huidige opdracht, voor mij zo 10 andere) dus vroeg ik mij af hoelang de periode is dat ik liever enkel in bed lig? Na hoelang kan ik het weer aan om 2-3 uur per dag in de auto te zitten? Of is de pijn enkel bij opkomende erectie (daar heb ik geen last van op me werk

) en plassen?
2e vraag heb ik wel een aantal keer beantwoord zien worden maar erg variabele antwoorden helaas, hoelang duurt het voordat je terecht kunt om de ingreep te ondergaan?
3e vraag, hoe is de ervaring met bijvoorbeeld boxershorts? ik lees wel eens dat het schuren tegen de eikel pijnlijk kan zijn, gaat dit weg en hoelang duur het?
En dan nog een praktische vraag, masturberen zal 'anders' zijn (ik wil een volledige besnijdenis), hoe snel heb je dat door?
[ Bericht 3% gewijzigd door neushoorn83 op 06-05-2009 15:08:41 ]