Waar danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
download.comom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
70kb/som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.download.com/B(...)7452_4-10404526.htmlquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.download.com/B(...)7452_4-10404526.htmlquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Unusual high trafficquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.download.com/B(...)7452_4-10404526.html
dan zal ik hem maar niet afbrekenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Unusual high trafficom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Raar trouwens dat Download.com hem nu ook al aanbied. Hij was toch Gamespot exclusive?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.download.com/B(...)7452_4-10404526.html
Nog maar 2.5 uur wachten met deze snelheidom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op gamespot wordt die link gegeven... dus weet het ook niet?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Raar trouwens dat Download.com hem nu ook al aanbied. Hij was toch Gamespot exclusive?
55quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:26 schreef Frasier het volgende:
Yeah hij gaat hier met 80/kbom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of op het verkeerde knopje drukkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dan zal ik hem maar niet afbrekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wordt hier ook al minderquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
55om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wordt hier ook al minderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat een schrale bedoeling dat de hele wereld een demo van 3 servers moet halenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:28 schreef Tain het volgende:
190KB/som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en 50% binnenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je die demo aub aub aub misschien sharen via bittorrent?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:28 schreef Tain het volgende:
190KB/som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en 50% binnenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wat een schrale bedoeling dat de hele wereld een demo van 3 servers moet halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat een prutsers spread die demo gewoon over alle gamesites nonde.
Ik heb een upload van 40KB/squote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
Wil je die demo aub aub aub misschien sharen via bittorrent?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ben je vanavond de held van FOK!Games.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop