lauw bier is vies, lauwe cola ook..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:07 schreef Phat Lip het volgende:
Mensen die cola niet in de koelkast zetten![]()
..net als van die mensen die hun BIER niet in de koelkast zetten maar in hun "koude" kelder![]()
![]()
Die shit moet gewoon koud zijn! Basta.
scheikunde gestudeerd ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:48 schreef nielsgeode het volgende:
Prik is gewoon opgelost CO2
De oplosbaarheid van gassen is hoger bij lagere temperatuur dus zal de prik in de koelkast er beter in blijven zitten
Daarom is er 's zomers ook zoveel sterfte onder vissen: Op tropische dagen wordt het water te warm en kan niet meer genoeg zuurstof oplossen om de vissen van zuurstof te voorzien en ze 'stikken'
Dat weet een beetje oplettende middelbare scholier ook nog wel hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
scheikunde gestudeerd ofzo
Jep ik studeer scheikundequote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
scheikunde gestudeerd ofzo
ik heb ooit op een feestje voor de grap gezegd dat ik 2 warme biertjes zou drinken... die krengen in de magnetron gezet... dat is NIET te doen echt nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:15 schreef jojarno het volgende:
lauw bier is vies, lauwe cola ook..
t hoord allemaal koud![]()
Uiteraard is dit het goede antwoord, maar hoeveel scheelt het? die 15 graden verschil, maakt dat heel veel uit voor de oplosbaarheid?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:48 schreef nielsgeode het volgende:
Prik is gewoon opgelost CO2
De oplosbaarheid van gassen is hoger bij lagere temperatuur dus zal de prik in de koelkast er beter in blijven zitten
Daarom is er 's zomers ook zoveel sterfte onder vissen: Op tropische dagen wordt het water te warm en kan niet meer genoeg zuurstof oplossen om de vissen van zuurstof te voorzien en ze 'stikken'
Maar als je er ijsblokjes bij doet gaat die cola meer bruisen bij het inschenken dan zonder die blokjes;quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:30 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat weet een beetje oplettende middelbare scholier ook nog wel hoorCola is koud veel lekkerder inderdaad, maar ook niet te koud dan beter wat ijsblokjes erin.
Heiligschennis zeg ik je!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Je hebt trouwens ook mensen die gaan met cola flessen schudden omdat ze cola zonder prik lekkerder vinden dan mét. Opsluiten dat soort mensen.
Immers ende correct, schandalig!quote:
Never knew that...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Maar als je er ijsblokjes bij doet gaat die cola meer bruisen bij het inschenken dan zonder die blokjes;
heb je weer minder prik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |