abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:47:41 #251
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_45167650
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wind It Up (serieus... hoe kan je dat nou goed vinden?!?!?!)
Rich Girl
Hollaback Girl

Kortom: Gwen Stefani
Eens .
want de klop doet het niet.
pi_45170060
Ik snap deze hele discussie echt niet hoor Ga wat nuttigs doen ofzo, ik bedoel: hoezo moet je verstand van muziek hebben? Je vind bepaalde muziek leuk of niet, klaar en laat iedereen lekker in zijn waarde.

Ik vind Gwen ook niks aan, maar er zijn genoeg mensen die dat wel leuk vinden, nou ja dat kan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_45170444
Jammer alleen dat het zo verschrikkelijk vaak op de radio komt. Van mij mogen alle exemplaren van elke willekeurige Gwen Stefani-single, die bij de diverse radiostations liggen, doormidden gebroken worden.

"Ga dan mp3 luisteren." Daar ben ik niet echt een liefhebber van. Radio heeft - zelfs met veel Gwen Stefani in de playlist - meer charme.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2007 09:54:30 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:43:14 #254
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_45174153
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 09:50 schreef apestaartje het volgende:
Jammer alleen dat het zo verschrikkelijk vaak op de radio komt. Van mij mogen alle exemplaren van elke willekeurige Gwen Stefani-single, die bij de diverse radiostations liggen, doormidden gebroken worden.

"Ga dan mp3 luisteren." Daar ben ik niet echt een liefhebber van. Radio heeft - zelfs met veel Gwen Stefani in de playlist - meer charme.
Dat zeggen alleen mensen met weinig mp3s, ik haat radio.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_45174344
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Alsof een mp3tje wel charme heeft.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_45174375
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:43 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

* wacht vol verwachting tot OFfSprngr met ons gaat delen hoeveel hij wel niet geleecht heeft *
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_45174396
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef crossover het volgende:

[..]

Een mp3tje heeft geen hersendode dj met spraakdiarree en een nog kansarmere sidekick. Tenzij dat je smaak is natuurlijk.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_45174456
Dat mens
pi_45174783
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:51 schreef Litpho het volgende:

[..]

Een mp3tje heeft geen hersendode dj met spraakdiarree en een nog kansarmere sidekick. Tenzij dat je smaak is natuurlijk.
Nee dat klopt
Maar iedereen kan muziek downloaden, een echte muziekliefhebber moet ook het nodige aantal cd's hebben vind ik.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:15:38 #260
117776 OFfSprngr
pi_45174994
Laat de platenmaatschappijen CDs maar eens goedkoper maken en dan gaan we kijken of we CDs gaan kopen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_45175171
Of een DVD er bij gooien voor die prijs met video materiaal of een mix in 5.1. Dan is het pas waard om het te kopen.
pi_45175982
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:50 schreef crossover het volgende:

[..]

Wat voor een charme heeft radio dan? Ik vind dat gebrul, al die reclame en 20 keer het zelfde nummer op een dag niet echt veel charme hebben op zich.

Enige radio die ik luister is de verkeersinformatie, maar dat gaat dan ook automatisch tussen de MP3's/CD's door, als ik in de auto zit dan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_45176210
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:51 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wat voor een charme heeft radio dan? Ik vind dat gebrul, al die reclame en 20 keer het zelfde nummer op een dag niet echt veel charme hebben op zich.

Enige radio die ik luister is de verkeersinformatie, maar dat gaat dan ook automatisch tussen de MP3's/CD's door, als ik in de auto zit dan.
Ik bedoel cd's. Daar mag je trots op zijn als je een mooie collectie hebt.
pi_45178481
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:59 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik bedoel cd's. Daar mag je trots op zijn als je een mooie collectie hebt.
Ah okee daar ben ik inderdaad ook trots op!
pi_45178659
te veel gelul, te weinig foto's!

pi_45182794
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 09:24 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap deze hele discussie echt niet hoor Ga wat nuttigs doen ofzo, ik bedoel: hoezo moet je verstand van muziek hebben? Je vind bepaalde muziek leuk of niet, klaar en laat iedereen lekker in zijn waarde.

Ik vind Gwen ook niks aan, maar er zijn genoeg mensen die dat wel leuk vinden, nou ja dat kan.
Het irritante is, is dat ik ermee word geconfronteerd op mijn werk d.m.v. het medium 'radio.'

Ik zei al: als discoplaatje doet het het misschien goed, maar als radiomuziek is het gewoon te triest voor woorden. Dit is toch geen relaxte luistermuziek meer?
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_45185654
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Laat de platenmaatschappijen CDs maar eens goedkoper maken en dan gaan we kijken of we CDs gaan kopen.
Van je favoriete bands heb je toch wel 20 euro voor hun beste CD over? Ik heb misschien 20 CD's, maar ik ben op elk trots omdat ze hun 20 euro meer dan waard zijn.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:51:43 #268
117776 OFfSprngr
pi_45185859
Ik heb ook wel 20 CDs, maar jaren oud.

Daarnaast moet je ook geld over hebben om het uit te kunnen geven en CDs kopen ligt niet in mn prioriteit op dit moment.
.
.
pi_45185935
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:27 schreef speedfreakssj het volgende:
Mensen die dit nummer goed vinden zijn zielige inhoudloze debielen die ALLE goed vinden omdat het op The box en andere pauperzender word gedraaid
want ja, als buurman sjonnie en vriendin anita het leuk vind moet je het zelf ook leuk vinden hoor anders hoor je er niet bij,

Ik KOTS op negerwijven en witte wannabe negers.
Zijn zeker nog in de tijd van de slavernij dar prate verboden was en ze maar moesten rappen.
Ik vind dat deze post wel even wat extra aandacht verdient vandaar deze quote.
pi_45194210
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:21 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Het irritante is, is dat ik ermee word geconfronteerd op mijn werk d.m.v. het medium 'radio.'

Ik zei al: als discoplaatje doet het het misschien goed, maar als radiomuziek is het gewoon te triest voor woorden. Dit is toch geen relaxte luistermuziek meer?
Ik erger me inderdaad ook dood aan de muziek op de radio, eindelijk heb ik mijn collega's weten te overtuigen dat het met de radio uit stukken relaxter werkt. Ik word namelijk zeer zenuwachtig van een aantal muziek soorten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')