Oh jij was sjacho.. sorry.. in dat geval zal jij bij haar wel een sms in haar telefoon gevonden hebben waar jij niet blij van wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:20 schreef WaStEd het volgende:
Ze zal wel een sms in je telefoon gevonden hebben waar ze niet blij van wordt
te dik is nummer 1 op de lijst.... die moet je anders opbouwenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef RM-rf het volgende:
gewoon zeggen dat je chagerijnig bent omdat je weet dat als je dat 'ene' tegen haar zegt, dat ze dan boos gaat worden ...
zij: "wat is dan dat ene..?"
jij: "Dat je te dik bent"
en dan wordt zij boos en dan zeg jij 'zie je wel, daarom wilde ik niks zeggen ...'
Tegen vrouwen moet je gewoon vrouwenlogica inzetten, daar kunnen ze zelf absoluut niet tegen ...
Sterkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef RM-rf het volgende:
gewoon zeggen dat je chagerijnig bent omdat je weet dat als je dat 'ene' tegen haar zegt, dat ze dan boos gaat worden ...
en dan wordt zij boos en dan zeg jij 'zie je wel, daarom wilde ik niks zeggen ...'
Tegen vrouwen moet je gewoon vrouwenlogica inzetten, daar kunnen ze zelf absoluut niet tegen ...
Vrouwenlogica daar begin ik niet aan, is me veel te ingewikkeld. Dan maar een avondje chagrijnig.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef RM-rf het volgende:
ik heb 'm al.. alleen jij reageert maar nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:37 schreef Talietje het volgende:
ik zou haar stembanden doorsnijden
[afbeelding]
of deze kopen![]()
Eens is. Reversed psychology is the thing.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:21 schreef RM-rf het volgende:
werkt niet over een lange afstandquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb 'm al.. alleen jij reageert maar niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |