NEE he. Wanneer gaat dat kut AZ ophouden met Ajacieden en ex-Ajacieden proberen te contracteren.quote:
quote:Ajax naarstig op zoek naar technisch directeur
13 juni 2005
Ajax is druk bezig met het inventariseren van kandidaten voor de rol van technisch directeur. Dat verklaarde Arie van Eijden maandagavond op Radio 1. Volgens de algemeen directeur van Ajax is er inmiddels gesproken met verscheidene kandidaten voor de functie, die vacant is sinds het vertrek van Louis van Gaal in oktober 2004.
Van Eijden wilde niet ingaan op namen, maar benadrukte wel dat het belangrijk is dat de te benoemen technisch directeur een specifieke Ajax-achtergrond heeft. In een eerder stadium werden onder meer gerenommeerde namen als Johan Neeskens, Ronald Spelbos en Frank Rijkaard met de vacature in verband gebracht.
Ik heb het niet alleen over dit seizoen, hij ontstijgt het niveau van een gemiddelde HCE-keeper gewoon niet in potentie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beetje onzin. Het hele team speelde beroerd dit seizoen. Maarten liet zich juist van de goede kant zien in zijn laatste wedstrijden.
Lees, Ajax overweegt het. En het is alleen maar positief voor Urby om een constant seizoen te draaien bij een subtopper. Je ziet dat hij nog te licht is voor Ajax 1. Zou een prima keuze om hem te laten stallen bij Ajax 2 in Alkmaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
NEE he. Wanneer gaat dat kut AZ ophouden met Ajacieden en ex-Ajacieden proberen te contracteren.
Hopelijk zakken ze volgend seizoen weer ver de afgrond in.
Ik heb het niet alleen over Urby. Zie Davids, Kluivert, Arveladze, Bogarde, Reiziger? en een beetje Van Gaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Lees, Ajax overweegt het. En het is alleen maar positief voor Urby om een constant seizoen te draaien bij een subtopper. Je ziet dat hij nog te licht is voor Ajax 1. Zou een prima keuze om hem te laten stallen bij Ajax 2 in Alkmaar.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over Urby. Zie Davids, Kluivert, Arveladze, Bogarde, Reiziger? en een beetje Van Gaal.
Laat Gras het niet horenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij streeft Maarten misschien wel voorbij.
Huiliequote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:49 schreef Nashje het volgende:
psv trouwens ook hoor.
Dat maak ik altijd zelf nog uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:56 schreef Nashje het volgende:
Moet je hier maar niet reageren, lamp
Dat heeft meer met het ajax beleid te maken dan met psv hoor. Als ajax spelers ontevreden zijn dankzij dit wanbeleid is het logisch dat een andere club die spelers wilt hebben. Zie het als een compliment. Dat psv ajax spelers nodig heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:49 schreef Nashje het volgende:
psv trouwens ook hoor.
Klopt, het is ook irritant. Maar het grote verschil met vroeger is dat psv het niet meer voor elkaar krijgt. Ik bedoel, als een VD Vaart liever naar een HSV gaat... hij ging uit respect voor de Ajax fans niet naar Psv. Daar kan een Vanenburg een voorbeeld aan nemen. Of een Jonk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:45 schreef Nashje het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar soms wordt het even teveel.
Tja. Kenneth heeft dit seizoen nauwelijks punten gepakt bij Jong Ajax en was vooral bron van onrust. Zowaar pakt hij opeens punten bij Oranje -20 en is het opeens het negende wereldwonder. Het zal binnenkort wel weer overwaaien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |