In termijnenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef Spideyman het volgende:
Trabelsi en Pienaar weg
En dan 1 dag voor het verstrijken van het transfertermijn natuurlijk
Naar ik weet heeft Trabelsi een contract tot medio 2006, dat is dus nog 1 jaar.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Trabelsi zal denk ik zowiezo niet gaan (die kan neem ik aan wel naar een betere club). Pienaar weet ik niet. Ik hoop iig dat ze allebei blijven.
Hebben ze al getekend dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef Spideyman het volgende:
Trabelsi en Pienaar weg
En dan 1 dag voor het verstrijken van het transfertermijn natuurlijk
Die bolle eikel wilde toch zo graag Charisteas hebben ...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Koeman is een klootzak omdat hij Ajax heeft verzwakt toen hij trainer bij ons was, en omdat hij Ajax nu probeert te verzwakken als trainer bij een andere club.
Ja als het zo een superspits is kan hij hem ook nu halenquote:Op maandag 13 juni 2005 13:42 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Die bolle eikel wilde toch zo graag Charisteas hebben ...
Zou je hem dan weer de wereld inprijzen als hij Mitea, Charisteas en Annastasiou mee zou nemen?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja als het zo een superspits is kan hij hem ook nu halen
Ik vind eigelijk dat ze geen linksback moeten halen deze zomer.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:50 schreef DeTolk het volgende:
maarre, @TT, wie wordt nu onze nieuwe linksback????
neequote:Op maandag 13 juni 2005 13:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Zou je hem dan weer de wereld inprijzen als hij Mitea, Charisteas en Annastasiou mee zou nemen?
Soetaers is al wegquote:Op maandag 13 juni 2005 15:25 schreef Nashje het volgende:
Als Koeman daar bezig is met aankopen mag ie meteen de rotzooi overnemen waar wij nu mee opgescheept zitten. (Sikora, Soetaers, Boukhari, Mitea, Harry).
quote:13/6/2005 - Ajax doet Emanuelson voorstel tot openbreken contract
(Gepost door RvN)
In De Telegraaf meldt Urby Emanuelson een voorstel van Ajax te hebben gekregen om zijn huidige contract dat tot 2006 loopt open te breken en te verlengen tot 2008. "Officieel heb ik nog niets getekend, maar dat zal een dezer dagen gebeuren" aldus Emanuelsson in De Telegraaf.
quote:'Transfer binnen Nederland voor De Ridder geen optie'
13 juni 2005
Daniël de Ridder voelt niets voor een overgang naar een andere Nederlandse club, zo meldt de website High Low.nl. De aanvaller kwam het afgelopen seizoen bij Ajax weinig aan spelen toe en moest op de rechtsbuitenpositie Mauro Rosales en Steven Pienaar voor zich dulden. Inmiddels zouden FC Twente, Vitesse en Heracles Almelo azen op De Ridder, die Ajax echter alleen wil verruilen voor een buitenlandse club.
Binnen Nederland zou het talent naar verluidt niet voor een andere club dan Ajax willen spelen. Tegenover High Low heeft De Ridder dan ook verklaard niet om de tafel gezeten te hebben met clubs als Vitesse en Twente. Door de komst van Markus Rosenberg, de Zweedse spits die ook op de vleugels uit de voeten zou kunnen, lijkt de kans op speeltijd voor de 21-jarige Amsterdammer gereduceerd tot een minimum. De Ridder heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2007.
Klopt. Heeft hij laatst in een interview ook iets over gezegdquote:Op maandag 13 juni 2005 16:42 schreef F1Bas het volgende:
Ik neem aan dat Blind het dan toch wel moet zien zitten in Emanuelson, anders zouden ze hem vast geen verlenging aanbieden.
Hij is donderdag pas jarig. Kun je nagaanquote:Op maandag 13 juni 2005 16:45 schreef twi het volgende:
Da's mooi. Vergeet trouwens ook niet dat dat jochie pas 19 is geworden, en op die leeftijd in de verdediging debuteren en gelijk indruk maken is natuurlijk niet aan iedereen voorbehouden. Nu heeft 'ie nog 2 jaar de tijd om zich de basis in te spelen, en als het heel erg mee zit een jaar om een waardige opvolger voor Maxwell te worden. Beter dan dat 'ie gratis naar Utrecht of RKC vertrekt.
quote:Contractverlenging voor Emanuelson
Urby Emanuelson heeft van Ajax een voorstel gekregen om zijn huidige contract dat tot 2006 loopt open te breken en te verlengen tot 2008.
Ajax zou wel overwegen Emanuelson een jaar te verhuren om ervaring op te doen. AZ zou in de running zijn. Dat meldde journaliste Barbara Barend maandag in het AT5-programma FC Godenzonen.
Emanuelson speelt al sinds zijn 8e bij Ajax en maakte vorig seizoen op een gedenkwaardig moment zijn debuut in het eerste. Uit tegen Auxerre, 3-1 achter, terwijl trainer Koeman aan de laatste vezel van het zijdedraadje bungelde, mocht Emanuelson nog even meespelen.
Aan de ene kant is het goed voor zijn ontwikkeling maar we zouden hem zelf ook goed kunnen gebruiken.quote:
Absoluut, maar ik zie niet in waarom hij meer bij AZ zou spelen dan bij ons. Dan naar een RBC, Sparta oid. Leert ie meer van lijkt me qua wedstrijdervaring.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het goed voor zijn ontwikkeling maar we zouden hem zelf ook goed kunnen gebruiken.
quote:14/6/2005 - "Vermeer kreeg toezegging van Blind"
(Gepost door RvN)
Volgens De Telegraaf heeft Oranje onder 20 doelman Kenneth Vermeer een toezegging van Danny Blind gekregen dat hij volgend seizoen bij de A-selectie zit. "Ik heb gesprekken gevoerd en Ajax wil mijn tot 2006 lopende contract openbreken, opwaarderen en verlengen tot 2008. Daar spreekt vertrouwen uit. Maar keepen blijft mijn doel. Als dat dit jaar niet bij Ajax kan, sta ik eventueel open voor verhuur. Al wil ik daar nu nog niet aan denken. Ik realiseer me dat ik met een eventuele wereldtitel anders binnenstap bij Ajax dan zonder. Daarom moet nu alles, maar dan ook echt alles wijken voor dit WK."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |