Welnee joh, die valt bij Ajax meteen weer door de mand...quote:Op zondag 12 juni 2005 15:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar nu zou hij van mij wel weer terug mogen komen. Die jongen heeft zich uitstekend ontwikkeld.
Ik twijfel, ik denk dat dit zijn top is...quote:Op zondag 12 juni 2005 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta denk ik erg alleen nu, maar ik denk niet dat hij door de mand gaat vallen.
quote:
DUBBEL FEEST URBY EMANUELSON
Contractverlenging bij Ajax en verjaardag
Van onze speciale verslaggever
OISTERWIJK, maandag
Ajax staat op het punt Urby Emanuelson (18) tot 2008 aan zich te binden. De Amsterdammers hebben de speler van het Nederlands elftal onder 20 een voorstel gedaan zijn tot 2006 lopende contract open te breken, op te waarderen en met twee jaar te verlengen. „Officieel heb ik nog niets getekend, maar dat zal een dezer dagen gebeuren”, zegt de linksbenige verdediger.
Emanuelson speelt sinds zijn achtste voor Ajax. „Het is altijd een droom geweest een vaste basisspeler in Ajax 1 te worden. Afgelopen jaar heb ik vijf wedstrijden gespeeld en als het goed is, worden dat er volgend seizoen meer. Uit de aanbieding van Ajax sprak in elk geval heel veel vertrouwen.” het trainingskamp van Oranje komende week twee keer moet trakteren. „Vanwege mijn nieuwe contract en mijn verjaardag. Donderdag word ik 19.” Tussen de traktaties en felicitaties door probeert hij een basisplaats af te dwingen. „Door een kuitblessure miste ik een deel van de voorbereiding op de wedstrijd tegen Japan. Nu ik fit ben, hoop ik te spelen.” Emanuelson kan wat dat betreft hoop putten uit de kritiek van bondscoach Foppe de Haan op zijn concurrent Jeroen Drost. „Drost had Owusu veel meer moeten inspelen.”
klootzak die koemanquote:Op maandag 13 juni 2005 10:47 schreef JeroenV het volgende:
En Koemen wil behalve Trabelsi ook Pienaar hebben... Nu hij daar zit wil hij wel goede aankopen doen, en die moet ie dan nog bij ons vandaan halen ook
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:47 schreef JeroenV het volgende:
En Koemen wil behalve Trabelsi ook Pienaar hebben... Nu hij daar zit wil hij wel goede aankopen doen, en die moet ie dan nog bij ons vandaan halen ook
quote:Maandag 13 juni - Koeman wil Pienaar en Trabelsi aantrekken
(Verslaggever SV, Amsterdam, 08.20u GMT+01.00, Mais Futebol)
De voormalige trainer van Ajax, Ronald Koeman, wil volgens de website Mais Futebol zijn ploeg Benfica voor volgend seizoen versterken met de Ajacieden Steven Pienaar en Hatem Trabelsi.
Vooral Pienaar zou hoog op het verlanglijstje van Koeman staan. De oefenmeester is vooral op zoek naar versterkingen op het middenveld en schroomt het niet om bij zijn voormalige werkgever te gaan winkelen.
logisch toch, in spelers kopen die hij niet zo goed kent is hij nou niet bepaald goed, dus doet hij het maar zo.quote:
Waarom maakt hem dat een klootzak?quote:
Koeman heeft van de directie het mandaat gekregen om spelers aan te trekken, dat bleken naderhand helaas geen directe versterking voor Ajax. Nu is hij in dienst van Benfica en probeert op Co-iaanse wijze zijn team daar te versterken met spelers met wie hij gewerkt heeft.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Koeman is een klootzak omdat hij Ajax heeft verzwakt toen hij trainer bij ons was, en omdat hij Ajax nu probeert te verzwakken als trainer bij een andere club.
*gelimiteerde transfersom*quote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef JaWi het volgende:
Ik zie ze overigens helemaal niet gaan.
Het salaris in Lissabon zal hoger liggen dan in Amsterdam, maar ik weet niet hoe lang ze nog onder contract staan bij de Amsterdammers...quote:Op maandag 13 juni 2005 13:19 schreef JaWi het volgende:
Ik zie ze overigens helemaal niet gaan.
Trabelsi zal denk ik zowiezo niet gaan (die kan neem ik aan wel naar een betere club). Pienaar weet ik niet. Ik hoop iig dat ze allebei blijven.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:20 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het salaris in Lissabon zal hoger liggen dan in Amsterdam, maar ik weet niet hoe lang ze nog onder contract staan bij de Amsterdammers...
Wie gaat hen anders vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |