Ik ben linksbenigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:21 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Hij zei goede linksbenige spelers![]()
Ja dat is best jammer zeg maar ik weet niet wat zich daar precies heeft afgespeeld.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:20 schreef PyTh het volgende:
Balen jullie nou niet een beetje dat die Quincy niet meer bij ajax speelt?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:21 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Hij zei goede linksbenige spelers![]()
Meld je aan bij de Talentendagen op de Toekomst. Wie weet is er nog een toekomst in het voetbal voor je.quote:
Ik dacht dat het er om ging dat Arsenal ook zo'n goede jeugdopleiding wil.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat is best jammer zeg maar ik weet niet wat zich daar precies heeft afgespeeld.
Hij moet het wel flink verklooid hebben wil Ajax zo'n jongen wegsturen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat is best jammer zeg maar ik weet niet wat zich daar precies heeft afgespeeld.
Ajax heeft een veelvoud aan prijzen gewonnen in vergelijking met Ajax. Hun jeugdopleiding is waardeloos. Bankzitters van Arsenal willen nooit naar Ajax. Waarom zou Ajax daar in hemelsnaam satelliet van moeten worden?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk geen samenwerkingsverband met Arsenal? Zij willen onze jeugdopleiding nabootsen en dan krijgen wij gewoon 'bankzitters' van Arsenal.
Hij is al een tijdje weg uit Amsterdam toch? Ik meen al minstens 2 jaar. Dan is 't makkelijk achteraf praten natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij moet het wel flink verklooid hebben wil Ajax zo'n jongen wegsturen.
Trouwens moeten we nu na 1 wedstrijd gezien te hebben tegen een jeugdteam van Japan niet allemaal door gaan slaan alsof het de nieuwe weet-ik-veel-wie is natuurlijk. Voorlopig heeft 'ie nog maar een paar wedstrijdjes mogen ballen voor Arsenal en als het echt zo'n wereldspeler was had 'ie daar toch wel wat vaker gespeeld / ingevallen wanneer wedstrijden al beslist zouden zijn. Hij kan goed voetballen, maar of die eerste twintig minuten van gisteren de standaard is, is natuurlijk nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:46 schreef ThomasBerge het volgende:
Die Quincy is niet verkeerd, beetje tweede Van Persie verhaal. Onhandelbaar bij Feyenoord of Ajax, maar hij speelt nu de sterren van de hemel.
Dat is waar, maar na deze wedstrijd kan ik wel zien dat hij meer potentie op die linksbuiten positie heeft dan Mitea.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:52 schreef twi het volgende:
[..]
Trouwens moeten we nu na 1 wedstrijd gezien te hebben tegen een jeugdteam van Japan niet allemaal door gaan slaan alsof het de nieuwe weet-ik-veel-wie is natuurlijk. Voorlopig heeft 'ie nog maar een paar wedstrijdjes mogen ballen voor Arsenal en als het echt zo'n wereldspeler was had 'ie daar toch wel wat vaker gespeeld / ingevallen wanneer wedstrijden al beslist zouden zijn. Hij kan goed voetballen, maar of die eerste twintig minuten van gisteren de standaard is, is natuurlijk nog maar de vraag.
Dat vind ik eigenlijk een vrij riskante uitspraak, gezien de berichten van Mitea's prestaties in Jong Roemenie die je regelmatig hoort. Het is alleen jammer dat wij daar weinig van terugzien. Het zijn natuurlijk ook twee andere type voetballers. De overeenkomst is dat ze beiden snel zijn, daar houdt 't wel mee op.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:56 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is waar, maar na deze wedstrijd kan ik wel zien dat hij meer potentie op die linksbuiten positie heeft dan Mitea.
ik ook, alleen jammer van mn rotte kniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |