Lijkt wel een pijlrogstaart ofzoietsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat voor beest is dat, die onder zijn linkeroksel uitgekropen komt?![]()
Spuit elfquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:51 schreef haagse_elfje het volgende:
Sylvie is de hoer van Amsterdam
Ze heeft hangtietjes manquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Al die haters hiero, komt omdat jullie allemaal nerdjes zijn en weten dat jullie nooit zo een chick als Sylvie kunnen neuken, maar zoenen met jullie grootmoeder de enige ervaring op sexgebied is
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:53 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Asociaal...dan ben je dus verplicht als ouder om een vrije dag op te nemen, omdat de hoer van Amsterdam gaat trouwen met kamperboy.
Inderdaad net een uitgemolken zeug. Trouwens ook een lekker zonnebank huidje. Geef haar nog 10 jaar, dan heeft een hangend reptielenvelletje.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef The_Owl het volgende:
[..]
Ze heeft hangtietjes man![]()
[afbeelding]
Ze lijkt flink wat te zijn afgevallen, dus dat zal nu wel meevallen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef The_Owl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Interviewer: "Zeg Sylvie, waar gaan jij en je echtgenoot straks wonen".quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Sylvie is de h**r, Sylvie is de h**r, Sylvie is de h**r van Hamburg![]()
Ow god, Ik heb nog zo gezegt geen zonnebank!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef The_Owl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ok, thnxquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef Razor21 het volgende:OMG onder welke steen heb jij gelegen?
Rafael van der Vaart heeft bij Ajax gespeeld.
Weet je nog afgelopen zaterdag met het Nederlands Elftal was een Nederlandse speler die express een gele kaart regelde om lekker op tijd thuis te zijn vanuit Finlandvoor de trouwerij
idioot gewoonquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:48 schreef Razor21 het volgende:
Vind het echt harstikke leuk voor ze dat ze gaan trouwen![]()
Maar moet ik er elk uur aan herinnerd worden op het nieuws op de radio![]()
Waarom gaan godverdomme basisscholen dicht in Heemskerk?? Want dan kunnen de kinderen naar de trouwerij kijkenga leren doe wat.
Het is geen koningklijk paar dat gaat trouwen. En dan wordt het vanavond ook nog uitgezonden op SBS 6.
En wedden dat je dan ook weer een SMS spel krijgt en dat je dan kans maakt op een auto![]()
![]()
Ben ik even blij dat ik gewoon ben gebleven.![]()
ik hoef geen chickie van < 1.55mquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Al die haters hiero, komt omdat jullie allemaal nerdjes zijn en weten dat jullie nooit zo een chick als Sylvie kunnen neuken, maar zoenen met jullie grootmoeder de enige ervaring op sexgebied is
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:14 schreef blackmage het volgende:
*rill
ik zou die silfie nog geen beurt geven als ze de laatste vrouw op aarde was.
die vrouw heeft al zo vaak een face lift gehad dat als ze lacht haar tenen ook meebewegen.
ze heeft inderdaad lelijke hangtiteuh
dat is zo geliftquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:00 schreef The_Owl het volgende:
[..]
[afbeelding]
echt waarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]OMG onder welke steen heb jij gelegen?
Rafael van der Vaart heeft bij Ajax gespeeld.
Weet je nog afgelopen zaterdag met het Nederlands Elftal was een Nederlandse speler die express een gele kaart regelde om lekker op tijd thuis te zijn vanuit Finlandvoor de trouwerij
dat huidje is wel echt hoor, ze is voor 1/8 indonesischquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Inderdaad net een uitgemolken zeug. Trouwens ook een lekker zonnebank huidje. Geef haar nog 10 jaar, dan heeft een hangend reptielenvelletje.
Ik ben 1/8e Congolees!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat huidje is wel echt hoor, ze is voor 1/8 indonesisch
jaja Seedorf beweert ook dat zijn voorvaderen uit een ver negerland zouden zijn gekomen .. maar iedereen wet dat het een reteblanke jongen is, die voor de wedstrijd zijn kop zwart schminkt, zodat je de schaamte niet zo ziet, als hij een missertje maakt ....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat huidje is wel echt hoor, ze is voor 1/8 indonesisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |