Nope ze zeiden het net op het nieuws ivm de bruiloft.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:51 schreef BobRooney het volgende:
Pardon? Scholen in Heemsteede zijn dicht?? Hoezo? Is het niet al schoolvakantie?
Asociaal...dan ben je dus verplicht als ouder om een vrije dag op te nemen, omdat de hoer van Amsterdam gaat trouwen met kamperboy.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nope ze zeiden het net op het nieuws ivm de bruiloft.
Idd, echt belachelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:51 schreef BobRooney het volgende:
Pardon? Scholen in Heemsteede zijn dicht?? Hoezo? Is het niet al schoolvakantie?
Jij zit nu voor de tv te rukken?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Al die haters hiero, komt omdat jullie allemaal nerdjes zijn en weten dat jullie nooit zo een chick als Sylvie kunnen neuken, maar zoenen met jullie grootmoeder de enige ervaring op sexgebied is
![]()
![]()
Nah hier is geen TV op stagequote:
Die bruiloft moet ergens van betaald wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:48 schreef Razor21 het volgende:
En wedden dat je dan ook weer een SMS spel krijgt en dat je dan kans maakt op een auto![]()
![]()
Inderdaad, en die brabantse bruiloften zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:55 schreef RM-rf het volgende:
't Schijnt dat Berry van Aerle binnenkort zn 12,5 jarige bruiloft gaat vieren ...
ik mag hopen dat SBS6 dat integraal uitzend ... die man heeft ten minste wat gewonnen in zijn leven ....
Jij neukt er toch ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Al die haters hiero, komt omdat jullie allemaal nerdjes zijn en weten dat jullie nooit zo een chick als Sylvie kunnen neuken, maar zoenen met jullie grootmoeder de enige ervaring op sexgebied is
![]()
![]()
Ik zeg toch ook niet dat ik haar neuk, baklapquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Jij neukt er toch ook nietwelkom by da club Nerd
![]()
al kreeg ik er godverdomme gratis een Saab cabrio bij moest ik dat wijf nog nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
![]()
![]()
Nou ja zeg..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:48 schreef Razor21 het volgende:
Waarom gaan godverdomme basisscholen dicht in Heemskerk??
kun je nagaan hoe ik het meenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wat een heerlijke domme burgelijke kuthoer.
Ik zou haar wel eens willen nueqen.
Wie is die gozer dan waarmee ze trouwt?
Wat voor beest is dat, die onder zijn linkeroksel uitgekropen komt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:20 schreef Koningin het volgende:
[afbeelding]
Tis net Maria....
Rafael vraag Sylvie ten huwelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |