Waar heeft die jongen het over?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
je bent f*cking top-poster in het stagiaire topic en weet niet wat mpt'en is![]()
je waarde gaat hierdoor niet omhoog hoor jitzquote:
omdat ik niet weet wat mtp betekend?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
je waarde gaat hierdoor niet omhoog hoor jitz
watskeburt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:59 schreef Talietje het volgende:
Je bent een MC met crown Maar je weet niet wat is niau, wat is niau, wat is niaau
je ontkent het bestaan er bijna vanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
omdat ik niet weet wat mtp betekend?![]()
open jij dan wel je eigen fantopic?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef jogy het volgende:
Best wel triest om eenfan topic door iemand anders te laten openen, of is het een kloontje van die banaan?
Die complex is zeker geen kloon van mequote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef jogy het volgende:
Best wel triest om eenfan topic door iemand anders te laten openen, of is het een kloontje van die banaan?
ik ben echt een fan van jitzzzze en zn banaanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:01 schreef jogy het volgende:
Met mij gaat het ook goed, lekker aan het vervelen op mn stagequote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:14 schreef IJlien het volgende:
[..]
goed zit met baby op schoot (niet de mijne) dus ga zo were hoe ist met jou?
hm schraal dan! naja ik ga weer dus kom zo snel mogelijk nog een keer langs op stagiairs ok??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook goed, lekker aan het vervelen op mn stage
waardoor je dus topics zoals deze krijgtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook goed, lekker aan het vervelen op mn stage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |