Maar ja dat zegt niets he. Als ze, net zoals bij de Turtles film, besluiten alleen de NL versie te gaan draaien dan geld dat zeer waarschijnlijk ook voor Belgie. Al laten we hopen van nietquote:Op woensdag 18 april 2007 22:20 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ga sowieso de 25e juli al naar de Belgische premiere om the Simpsons Movie te zien
ik mis alleen nog dat Homer inplaats van DOH, Sodeju zegt (wat ie dus in de oude nederladstalige afleveringen zei)quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:08 schreef -Menn0- het volgende:
Die nederlandse trailer is echt te slecht
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik mis alleen nog dat Homer inplaats van DOH, Sodeju zegt (wat ie dus in de oude nederladstalige afleveringen zei)![]()
![]()
![]()
Deed 'ome Henk' toen niet de stem van Homer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik mis alleen nog dat Homer inplaats van DOH, Sodeju zegt (wat ie dus in de oude nederladstalige afleveringen zei)![]()
![]()
![]()
Volgensmij heb je gelijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:42 schreef RaymanNL het volgende:
Aan de stem van Homer te horen word Home ingesproken door paul groot(Stem lijkt namelijk op de stem van Jan Wolkers, als hij hem persifleert )
valt me nog mee dat ze die tekeningen niet hebben aangepast en de naam van het cafe veranderd hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:36 schreef One_conundrum het volgende:
Hij zat vast tussen een steen en een harde plaats
Iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef Farenji het volgende:
Simpsons moet je niet vertalen. Het is toch geen kinderserie.
Die afleveringen waren net als de Nederlandse trailer echt heel slecht. Maar verder, kan ik niet wachten (op de originele versie dan)!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:19 schreef AirRaid het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meestal is dat wel zo jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:54 schreef -Menn0- het volgende:
Ze gaan toch wel ook de originele versie draaien toch ?!
Anders komt er geen hond naar de bioscoop...quote:
Alleen Santa's Little Helperquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:13 schreef tomttt het volgende:
[..]
Anders komt er geen hond naar de bioscoop...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |