abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27798072
Ik heb hier 3 draadloze netwerken hier in de buurt en geeneen is beveiligd. Nu heb ik van een alle routerinstellingen veranderd en de rouer een andere naam gegeven --> Je moet je router beveiligen!. Wat doet die gast, zijn router resetten en nog steeds niet beveiligen. Dan heb ik ook zoiets van dan ga ik lekker op jouw kosten internetten. Ik zit nog steeds in dubio of ik het nu wel of niet wil doen. Wat vinden jullie?

Poll:
[Poll: Mag je, buiten medeweten om van je buren, gebruik maken van hun niet beveiligde wireless internetverbinding?
  • Ja
  • Nee
  • Weet niet
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 23% gewijzigd door Jayhawk op 10-06-2005 12:33:15 ]
  •   vrijdag 10 juni 2005 @ 10:24:56 #2
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_27798133
    Doen. Eigen schuld dikke piemel voor hem, ik zou gewoon op je eigen verbinding lekker een beetje fokken enzo en op de zijne zo veel mogelijk rotzooi downloaden.
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
    Vrijheid
      vrijdag 10 juni 2005 @ 10:26:04 #3
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_27798165
    Wat Jogy zegt.
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_27798221
    Hoe ik het bekijk:
    Deur van huis staat open dus je kunt gewoon naar binnen wandelen, maar omdat die deur open staat geeft jou dat dan ook het recht om meteen het hele huis leeg te halen??
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
      vrijdag 10 juni 2005 @ 10:30:32 #5
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_27798294
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
    Hoe ik het bekijk:
    Deur van huis staat open dus je kunt gewoon naar binnen wandelen, maar omdat die deur open staat geeft jou dat dan ook het recht om meteen het hele huis leeg te halen??
    Hij haalt helemaal niks leeg, hij rent gewoon rondjes over de vloer.
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
    Vrijheid
      vrijdag 10 juni 2005 @ 10:31:10 #6
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_27798310
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Tenzij de bewoner een rondjesrondlooplimiet heeft .
    When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
    pi_27798337
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Oke, maar dan is het nog steeds niet zijn vloer om rondjes op te rennen..
      vrijdag 10 juni 2005 @ 10:32:54 #8
    118973 Whizkid_RaiLmAn
    Beschreven figuur
    pi_27798356
    Fantastisch!! Mensen die pochen: "Waah, ik heb een draadloss netwerk, super handig. Mannetje van me geinstalleerd"

Right, moet je eens voor de gein in je auto stappen, Netstumbler aanzetten en door de stad heen gaan crossen. Heb het zelf eens gedaan, ben 52 netwerken tegen gekomen waarvan er 26 open stonden. Gewoon Ip-adres verkrijgen en gaan met die banaan. Je lacht je kapot met die gasten
    When something drops I'm like:
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    pi_27798374
    Je moet niet zo moeilijk doen, op mn kamer in Amsterdam heb ik ook 3 open netwerken waarop ik kan internetten en daar ben ik heel blij om! Anders kost het me ook nog eens een duur internet abbo.

Je moet gewoon zo laten maar wel netjes blijven en geen zware shit downloaden zoals bittorent etc. Dan ka nhet best.
    pi_27798385
    Doen!
      vrijdag 10 juni 2005 @ 10:34:13 #11
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_27798389
    Hihi ik had een eggdrop geinstalleerd op zijn desktop / pc of iig iroffer ofzo. lekker files hosten vanaf zijn comp ^^
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_27798415
    Bij mij waren er ook 2 in de buurt.. tot ze merkten dat sommige mensen er misbruik van maakten
    Stoer en ruig maar net geen tuig
      vrijdag 10 juni 2005 @ 10:35:26 #13
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_27798417
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:33 schreef pindos het volgende:
    Je moet niet zo moeilijk doen, op mn kamer in Amsterdam heb ik ook 3 open netwerken waarop ik kan internetten en daar ben ik heel blij om! Anders kost het me ook nog eens een duur internet abbo.

Je moet gewoon zo laten maar wel netjes blijven en geen zware shit downloaden zoals bittorent etc. Dan ka nhet best.
    Of je stelt voor om het netwerk te beveiligen voor die persoon, in ruil voor een slotje op zijn DHCP voor je com.
    Kun je gratis internetten en heb je je buurman / vrouw ook nog eens geholpen !
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_27798430
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:34 schreef Jo0Lz het volgende:
    Hihi ik had een eggdrop geinstalleerd op zijn desktop / pc of iig iroffer ofzo. lekker files hosten vanaf zijn comp ^^
    Shit jij bent echt een 1337-H4x0r hoor, wat een ille skilzzz man...!!!1111!!!1oneone!!

Moderator vrijdag 10 juni 2005 @ 10:37:28 #15
    39093 crew  jitzzzze
    Banaan in je oor
    pi_27798458
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:32 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
    Fantastisch!! Mensen die pochen: "Waah, ik heb een draadloss netwerk, super handig. Mannetje van me geinstalleerd"

Right, moet je eens voor de gein in je auto stappen, Netstumbler aanzetten en door de stad heen gaan crossen. Heb het zelf eens gedaan, ben 52 netwerken tegen gekomen waarvan er 26 open stonden. Gewoon Ip-adres verkrijgen en gaan met die banaan. Je lacht je kapot met die gasten
    Wat een lol
    pi_27798478
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:34 schreef Jo0Lz het volgende:
    hoe doe je dat?
    pi_27798564
    Mij interesseert het echt geen flikker wie er op mijn netwerk zit te internetten en ik heb het niet beveiligd.

En iedereen die daar zin in heeft mag in een autootje hier op de stoep komen internetten hoor, ben benieuwd hoe lang je het kan volhouden
    pi_27798672
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:41 schreef Conflict het volgende:
    Mij interesseert het echt geen flikker wie er op mijn netwerk zit te internetten en ik heb het niet beveiligd.

En iedereen die daar zin in heeft mag in een autootje hier op de stoep komen internetten hoor, ben benieuwd hoe lang je het kan volhouden
    ze kunnen wel je computer hacken. Beetje naief hoor..
    pi_27798688
    Je kan ook de tv-kabel opgraven bij mensen voor de deur en dan illegaal tv kijken!
    pi_27798743
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:41 schreef Conflict het volgende:

Wat Conflict zegt.
    pi_27798792
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:45 schreef Jayhawk het volgende:

[..]

PC beveiligen
    pi_27798860
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:45 schreef Jayhawk het volgende:

[..]

Ja, dat gajes hier in helmond gaat door mijn straat rijden met een laptop om mijn computer te hacken en dan de mailtjes van mijn moeder te lezen.

Je moet zorgen dat je pc veilig is. Het maakt dan geen zak uit of je wireless of via een draad zit te internetten. Het grootste gevaar is het internet op zich.

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen plezier hebben aan gratis internetten op straat. Nemen die lui zelf thuis geen internet? Die kosten van het niet rondrijden heb je er zo uit hoor....
    pi_27798870
    Ik internet ook met het wireless netwerk van de buren

Mensen die het niet beveiligen vragen er gewoon om
    It's a growing flame, using fear as fuel.
    Website
    Flicker!
    pi_27798906
    Linux routertje neerzetten met drie netwerkkaartjes.. die drie verbindingen trunken (koppelen) en met volle snelheid heel usenet leegtrekken.
    Althans dat had ik gedaan.
    - iedereen heeft recht op mijn mening -
    pi_27798955
    quote:
    Op vrijdag 10 juni 2005 10:52 schreef damster het volgende:
    Linux routertje neerzetten met drie netwerkkaartjes.. die drie verbindingen trunken (koppelen) en met volle snelheid heel usenet leegtrekken.
    Althans dat had ik gedaan.
    Gelukkig bestaat niet de hele wereld uit figuren zoals jij, anders liepen we rond in The Matrix.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')